【銅鑼灣。食】在鬧市中尋找一處寧靜地方 ◕‿◕ 名店坊 GUM "JENG" ♪゚

如果我說我想要銅鑼灣找一處地方可以安安靜靜的坐一下
除了去喝咖啡的話,我想也只有**E++C**同麥噹噹啦
但係如果要搵一處靜靜地,又可以食野既話真係冇咩機會
不過小妹發現左係名店坊這間時裝店很特別
店鋪名為”Gum Gum Gum " 
名字源於廣東話的「咁咁咁」
睇落好似無鬼聊咁都唔知改埋d奇怪既鋪頭名
其實呢間小鋪係由四個係香港出世既年輕人開既,
或者大家都話係呢個租金貴到阿媽都唔認得既地方開間咁無理頭既鋪頭?但係佢地就想自己呢間自家小店搞好本地創作,
在此找到的家具、擺設、服裝、首飾、潮流玩意及藝術品等,
8成標明來自香港tim!!


呢間"咁咁咁" 雖然賣d 野一點也不大路,有很多你想像不到的地方
就係鋪頭入面有小食店!!!!
平時好多鋪頭都係係門口寫明"不准飲食" 
但係呢間鋪頭就反而同你講歡迎入來進食!!! 
而它仲係近來很大熱的"Gum Jeng " 十八座狗仔粉


狗仔粉也許對於小妹而言未必是一件兒時回憶,
但係自從跟我男人拍拖後就經常到他家附近的地方吃這個狗仔粉唷!!
又今次這個小店反而隱藏在"Gum Gum Gum "店既盡頭
有一點像秘密的天堂的小位置,加上店內是有WIFI 的唷!!!


或者大家會話係銅鑼灣食野點會係平架,
拿~小妹都係咁諗但係事實上唔洗我自己講啦
你自己去睇下呢個餐牌啦XDD


食狗仔粉又點少得【菜圃】呀!!
係呢間GUM "JENG"入面除左有【菜圃】呢個重要item 之外
仲會有辣既菜圃,仲要標明係堅辣架!! 
同埋我最唔鐘意既蔥 xddd


由於它們是即叫即做的唷,大家也有靜心等待別追人地點解咁耐仲有得食呀!!
所以如果你是想等人或者等時間Hea 既話它絕對岩哂
首先要出場的就是【馳名十八座狗仔粉】$36/碗

狗仔粉其實像是平時我好喜歡吃的那種米通粉
加上菜圃,而它的湯底比較濃一點
比起我平時在家附件吃的狗仔粉有一點不同
起碼湯底已經唔同啦!!!!
不過可能我太掛住影相,它已經開始淋左冇左少少硬度啦
不過佢個湯底仲係好好味!!


真係一試難忘既狗仔粉,下次試下即刻叫完即食!!!!
睇下又會唔會仲更加好味架先!! 


然後再要介紹的就是我的最愛
鬍鬚仔鯪魚肉】$36/碗
點解要叫鬍鬚仔鯪魚肉,我就真係唔知啦~
但係我好鐘意佢d 魚肉,平時係街食可能會係好粉既
但係今次食呢個反而係好彈牙!!!仲要冇胡椒味唔會好辣架tim 


有得生菜魚肉當然少不了翅啦
今次呢碗招牌十八座火鴨絲翅 $36/碗
今次呢碗翅完全有d 平時係酒樓食個咩燉翅味道
不過都係湯底真係好濃味,好"傑" 但係真係好好味!!
但係如果食開淡味朋友,就未必岩你既口味啦


最後要介紹既就係呢個懷舊炸蝦餅 $ 36
呢個蝦餅同平時我地去食泰國野既餐廳食既一樣
它是以原隻蝦同埋d 蝦餅一齊炸!!!


點解會有呢個蝦餅出現呢?原因就係老闆Alex 本身係就坪洲土生土長
他係洲最愛就係呢個原隻蝦餅和炸糯米球等,
或者有朋友去過坪洲都覺得呢個太好味,唔通下下入去先食到
而家唔洗去離島啦而家,因為係呢間鋪頭都可以食到唔同時代不同地區既美食

雖然它係炸物,但係食落一點都油淋淋架
仲好啖啖肉,仲要唔會成口油tim 


如果你本身都同我一樣,有時可能在銅鑼灣要等個朋友
一段長既時間的話,又唔想只係飲咖啡既話!
呢度真係一個幾好坐既地方黎架,因為佢呢度都有WIFI 提供
但係當然盡量唔好坐成粒幾兩粒鐘啦
始終人地都要做生意架嗎XDD 


除左餐牌上既食物,而家仲有流浮山既食物供應架!!
不過限時供應,數量也有限的!!
詳情當然可以細看
https://www.facebook.com/gumjeng?fref=ts

食野之如,仲有d 小優惠想同大家分享一下唷!!!
銅鑼灣名店坊由即日起至九月三十日期間
(星期一至星期五內)與坊內食肆合作 , 
推出「Journey of Flavours」夏日美食推廣活動 ,
 顧客在名店坊的二十三間餐廳商戶消費滿指定金額 , 
即有機會獲得現金禮券等豐富奬賞
顧客到參與活動的餐廳拍攝及上載美食照片到社交網絡Instagram,
並加入標籤#hkfashionwalk、@HKFWFOOD及 #(餐廳名稱),
更可獲得額外印章。(每張卡最多是4個印章)
這一間的Le Grand Pokka 也是其中一間呢,快一點來朝聖一下吧
(欲想知優惠詳情,可按下圖作查詢)



希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^























留言

熱門文章