【家品】。★ 為寶貝作好準備 ❤ 低敏。潔淨第一步 。★。

也許每個人總會在不同的時間會為了不同的人
作出不同的付出或者有不同的改變
也許因為我擁有小魔B ,我變得有一點情緒化
也許也會學得堅強,什麼也會為了小魔B 行先
最重要就是現在出街買野再不是再為自己而先
反而什麼也是看小魔B 的東西,每次也是嬰兒部

所以對於小魔B 我會很著重同時要好留意
雖然小魔B 未有咁出世,但係大家對於他也很愛錫
給予很多的衫仔,加上有自己買的Baby 東西
是時候有空就要來洗一下,避免肚再大點的時候
我沒有能力/也沒空再去洗衫,洗他的東西
所以襯著這個小假期,我就要為著小寶貝洗好他的床上用品

為Baby 洗衣服及他的東西,不能再只使用我們大人的洗衣液
所以要揀選一些有關For 嬰兒使用的洗衣液
而近來我每次在行嬰兒部的洗衣液也發現在它的足跡
它就是寶絲低敏潔淨 $89.9/1L 


要知道初生的嬰兒,比起任何人仕都要敏感
所以盡可能都要使用一些低敏什至抗敏的洗衣產品
然而今次的洗衣液,在皮膚測試驗證,無添加香料色素
最重要係唔怕有化學成份殘留係BB 既衣服或者使用物品身上
咁就梗加用得安心又放心啦
難怪又可以成為2014 Baby Kingdom 既父母十大信心家品之一啦


係呢一枝既洗衣液既蓋上面都刻有不同度數的份量
然而今次我主要就洗小魔B 既床套及紗巾等等
先試一下效果,是否洗得乾淨最重要係會比自己試下會唔會敏感
今次因為我洗左差唔多滿一機,所以我都倒上差不多滿蓋的份量


最後就可以進行清洗囉,不過有人話BB 的東西也要使用上柔順劑
不過成人使用的柔順劑又好像未必適合Baby 使用的
但係今次想介紹埋金紡既抑菌防護柔順劑 
$24.9/800ml 


由於本身呢枝柔順劑係含有24小時抑菌防護
加上它特別多抗菌天然茶樹油因子
所以就可以係洗BB 東西之前落埋呢隻柔順劑啦
咁就唔怕d 床套呀,bb 衫仔或者BB 的東西會唔柔順之如
仲會好Soft tim ,冇理由自己既衫就軟軟的
比阿b 既野就咁乾爭爭架嗎....


睇黎我會留起寶絲低敏潔淨洗衣液專洗阿B 既野
柔順劑價錢又唔貴,買多幾枝都唔肉赤
最重要係好多時都係有特價,
情願留番D 錢買野比我個小魔B 啦係唔係先? 

大家都有興趣購買今次既介紹既產品的話
就可以到各大超市,百貨公司及個人護理店
為自己為家人,你會懂得作出選擇

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由品牌提供## 
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^











留言

熱門文章