【食。尖沙咀】★。 Hello Kitty x Waffle♬ 不一樣的聖誕夜 ✿

認識小妹的都知道我是一個Kitty 控
早前小妹也曾專程到了銅鑼灣Sogo 的
Hello Kitty le petit cafe 去品嘗專屬是Kitty 的Cafe專門店
也有朋友叫小妹一齊去大坑的Kitty 專有餐廳
但是實在太遠了.....我遲遲也沒有去品嘗過

不過在聖誕夜,相約朋友去吃飯的期間,
得知Hello Kitty le petit cafe  原來搬到了尖沙咀
當然我也要來朝聖一下先得架


今次的Hello Kitty le petit cafe 比起Sogo 分店更有特色
始終它是一個小鋪,可以在店裡享用食物
然而在Sogo的 counter就是一個小小的位置
只是買了食物就需要離開了

而在店鋪內就有一個很大個的Kitty 公仔
很想來跟它自拍一番呢,可是我的手就不是太長嗎
來為它拍一下照就開心下好了


在店內仲有售賣一些Kitty 的精品,如Cookies,馬卡龍及汽酒等等
在最底下的汽酒,小妹的朋友也在我的大日子之前
送上Kitty 的汽酒給予我作賀禮呢,可惜拖了一次又一次
仍未捨得享用它呢......我想也要拖到下年才可以飲用囉


聖誕節嗎,絕對是送禮既好時光
所以在Kitty 店內的Coolkies 及馬卡龍就絕對岩哂
交換禮物又怕唔知送咩好既選擇啦
野食冇人會唔Like 既


一場來到潮聖,咖啡唔飲得,凍野又唔飲得
茶類既產品又盡量少飲,
最後就決定吃一下它家既Waffle啦
因為馬卡龍太甜,食件Cake 又怕太飽
所以就揀選左我既最愛士多啤梨既Waffle啦

今次呢個士多啤梨好甜,唔會好酸,亦吃得出不是罐裝生果
不過就是吃起上來有一點麻煩
因為店內不會有刀子提供,亦只有小小的叉子
也許店員看見我雞手鴨腳的狀態
就建議我利用紙巾包著Waffle像吃麥記的包子這樣
不過就一路咬一路就跌左d 士多啤梨落黎
好彩就有個小盤子裝住跌左既士多啤梨
但係Waffle 就唔知係咪比我影得太多相,
食既時候就已經唔夠熱....可以話已經唔暖啦
所以係呢度就扣左少少分啦...


當然你想吃一些更加精美就可以品嘗櫃面上Cake 啦
聽說它好像有買二送一的優惠,本身我也想買一些給予我朋友享用
但是我就知道,只有我一個喜歡Kitty 的,所以....就留給自己看過就算了


雖然今次這間Kitty Cafe 不算就腳,也可以有一點難找的
它是在酒吧區附近,不常到這兒的未必懂找呢
但是雖然它搬了,但係位置也很不錯,因為今次我在入夜後才到達
店鋪比之前更加光猛,以白色的燈光絕對在街道上很吸晴的

加上店內有一張小小的桌子,可以在這兒享用一下美食
同時又可以跟Kitty 拍照一番,作為Kitty 迷既人又怎會錯過呢?
下次再來的時候,我要飲多次我最愛既玫瑰拿鐵...


今次我介紹的店鋪在這裡:
尖沙咀赫德道2A號地下1號舖

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

留言

熱門文章