【美食】♬ 冬日也可以品嘗夏日的生果? ❤ 想食榴槤搵Durianbb.com ♪゚

對於榴槤大家也許認為是一種夏天才有的生果對嗎?
有人對它愛得要生要死,有人憎它憎得要命
不過對於我家的媽媽卻是喜愛又不能享用
早前在朋友口中得知在一年365日都可以隨時訂購到
馬來西亞的榴槤,如貓山王,山頂XO等等....

早前我就經durianbb.com 訂購了一個山頂XO 給予我媽
給了一個小驚喜給她,因為她今年從來沒有吃過榴槤
所以就決意訂一個給她,順道在做冬時可以吃囉!

首先在網站先揀選了想要的榴槤品種,如今次我嘗試一下山頂XO 的品種
就可以揀一下Size ,如好似我初嘗的就先買一個M 果
http://durianbb.com/shop.php?product_id=16XOM
然後就可以先按下詳情就可以訂購囉,咁每次既訂單都有一個小時段既
所以就可以係限期之前訂購,送貨時間未必有得指定的
不過真係放心係送貨既前一日會有專人致電查詢一下
送貨日Office hour 內有否有人收貨等等


係送貨當天有司機會致電小妹通知大約半小時後會到達等等
然後就可以時間就可以準備下樓收貨囉
榴槤BB 在送貨時間就已經準備好一個急凍袋
內就裝住一個真空包裝既榴槤
如果唔係打算即晚食用既話就可以雪在冰格內
如果打算即晚吃用的話,就可以直接擺在雪櫃上解凍囉


回到娘家,做完節之後
因為我同事都已經跟我說你的榴槤好似有點熟了
所以當天即使我們吃飽飽了仍是把榴槤拆肉囉
這個就是M 版的山頂XO, 看起來比較細小一點
在拆開榴槤之前其實有一個真空袋包它裝好的
但係我剪開後才記起仍未拍照.......


也許我把榴槤雪得太凍了,男人說榴槤的針冇咁拮手
反而有一點軟身的,其實反而是太凍才令它開起上來
有一點難道,就是雪得太凍呢


最後就把榴槤拆好肉擺在食物盒上,
今次M果約有4-5粒的果肉在,
不過果實就真的有一點大,但係媽咪話絕對
有一點不同的效果,雖然份量不是太多
但是我媽說真的愈吃愈上隱的唷!!\
加上雪得凍凍的,很特別的口感


看到我媽即使在吃完火鍋後,仍要品嚐這一個山頂榴槤
它說有一點像吃雪糕的感覺,加上含有陣陣酒香
口感不會像太熟的軟淋淋的,絕對令人回味
不過它的味道卻很重,令在房的爸爸也忍不住說
點解明明食飽飽仲可以品嘗這一舊榴槤...
就可想然知,山頂XO 是有多吸引呢?


榴槤BB 而家在冬日美食節有擺檔架
如果大家唔想食都唔食就去訂榴槤既話?
就可以去美食展先試試它家既榴槤雪條,足足有成40%榴槤肉架
仲可以飲埋榴槤咖啡,食埋雪條簡直係Pefect Match!!
而家係美食展仲可以買到我今次介紹既榴槤,買唔到唔緊要
仲可以訂架!!而家買貓山王送我介紹山頂XO ,抵過我而家單買一個tim!!
又想食又唔想學人拆肉? 唔緊要係美食展仲可以買冰鮮貓山王榴槤肉

想訂購既朋友可以在這個網址上訂購架

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

留言

熱門文章