慰勞宴@尖咀香格里拉酒店自助餐

今日好準時收工.....因為我地要去食自助餐


但係太多人又唔番工其實今日都好趕....個個都好急攪到大家好亂


終於收工搭的士落尖咀....一去到就見到一大班女仔著到仲勁過去ball既人....不過d 香水太重啦.....仲勁過我公司d 香精味


跟住一上到去就開始食食食食....


真係一開始就魚生好厚好好味


仲要係冇哂唔緊要佢會不斷加加加....


跟住就個d唔知係咪叫"羅"仔


食個幾舊再食下d 熟蝦


開始又食下d 熟食.....


食食食食.....


原來食左1個鐘已經好飽


開始食甜品.....


跟住有同事講今晚會掛8號


但係聽朝即係唔掛.....都係死,,,,


我唔想開工!!!!


跟住同成班同事係咁影影影....


又好嘈攪到比人投訴


其實我地都唔係好嘈唧


之後同事車我地番去.....但係早知我坐前座啦


冇計有人要搶左坐......


始終覺得女仔對司機係有野.....


唉....




留言

  1. 公司請你地去香格里拉食自助餐呀?突然良心發現?
     
    [版主回覆06/25/2008 10:41:00]或者知道其實我地會有怨言
    始終今次呢個大型加價....真係做到個人好攰

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章