私有化......

因為發覺公司係有人知我有blog

成日睇我d 野....就好似之前陳老所發生既一樣...

從今日起.....我會將某部份日誌會私有化.....

咁當然出得街個d 跟係放出黎啦!!!!!

今日.....真係超唔開心....

一個風神攪到我做野亂哂龍

又加上月尾....我又要一個人做好多好多野...

雖然有個新妹妹番工....佢都好乖好叻

但係好多野都係要自己做....

話說今日成4點先開始剔單.....

突然阿頭又走入黎叫我....

記得改卡...改加價信個d 卡....

我一句.....咁唔洗打電話?

佢就唔鐘意仲要同哂成村人講我有幾唔岩....

雖然媽媽有幫我口....咁又點....

做錯個個咪又係我....咩都我唔岩....

咩心情都冇.....我有幾多對手???

我一日有幾多個鐘頭做野呀!!!

你咩都比哂我一個人做....

你自己又係做自己野

咁我本身d 自己野又邊個幫我做呀!!!!

又成日好話我堆埋堆埋d 野唔清

你教我啦....你教我點清d 工作啦

之前申請放假又好鬧我唔一早同你講

我神早同你講,你都係唔記得架啦

又話唔夾下同事....唔理人地感受...

老闆呀!!!!我而家放一日咋

唔係放成個禮拜呀!!!咁都可以講我一餐

我真係開始明點解你d o靚走得咁快

個個叫我唔好同佢硬拼硬

唔係點唧.....我份人就係唔開心就放哂係個樣上面

唔出聲又冇禮貌......出聲又話駁咀駁舌

咩叫答句哦...好呀!!!冇意思....

開頭都諗住真係死都捱到出年新年...

拎埋個花紅....而家真係要好好考慮下仲做唔做落去

好辛苦!!!!成日都話我好幸福.....

起碼唔洗咁辛苦

我唔辛苦......成日都收成12點

晚晚番到屋企都成9-10點

我番9-6 架....唔係番9-12 或者 9-8 架.....

人都傻啦......真係好想補錢即走....

奈何......我咩都冇....冇料冇工作經驗....唉



留言

  1. 點解你公司d人知架?
    唔同你用msn用blog個id一樣?
    我都怕d無聊人起我底
    後面仲係到話3話4
    所以我打blog同email/msn分開晒id
    同埋唔post自己的相
    咁就唔怕d衰人啦
    [版主回覆06/27/2008 13:45:00]係呀!!!!
    我好多id 都係一樣架...
    所以可能咁樣查到
    本來都唔發覺既....後來覺得有時打左d 野出黎就有d 人對我唔同左咁樣
    所以都係私有化好ddd

    回覆刪除
  2. 嘩, 人地把口生係人地到, 就由佢啦, 香港有好多瘋人院病人呀, 走到通街到係, 個個都唔記得食藥....我地d做護士的, 咪隻眼開隻眼閉law...睇開d, 無野的...香港太多人太大壓力了...好似巴士阿叔禁話...未解決ma....哈哈.... 俏護士, 加油呀~~~~
    無計啦, 受人錢財, 替人消災....妳唯有禁諗啦, 可能妳受份糧, 一半係要來受氣的呢...
    個Blog...所以我都係街一篇, 自己朋友一篇...自己朋友寫咩都得, 出街的就亂寫了...怕咗d無聊人睇完我個Blog, 無啦啦走來鬧我呀!!!!

    回覆刪除
  3. 做野就係咁架啦~重之咩都係D細既唔o岩....

    回覆刪除
  4. 唉~我咪又係晚晚ot,返到屋企都8~9點...我都好想唔做..不過如果我係你..早就同佢嘈,博佢炒喇~~~到時佢就會同你講, 一係要信一係要錢(通常大公司都會咁做) 因為怕你玩野搞亂晒..
    你搵d野進修下~~搵工應該唔難,而且你仲後生^^+u~

    回覆刪除
  5. 係阿頭都係痴架啦, 唔痴就做唔到阿頭.
    等你情緒平伏返再諗下做唔做啦, 唔做好閒啫. 不過就唔好做會令自己後悔o既決定.

    回覆刪除
  6. 其實,一早就叫你咪做架喇!
    辛苦到咁仲要受埋D咁既氣,人工又唔係高喎,比我走左九年喇...
    你仲細呀,大把工請你喇!不過可能要由底做起,人工底D都未定架
    你過左暑假先唔做喇,唔係好難搵工架!

    回覆刪除
  7. 好野~原來我都睇到呢篇文章!!! 我個blog有D野都私有化ga~~ becoz有D野真係唔想某D人知!!

    回覆刪除
  8. 寫blog都係私有化好d既.
    肺是甘多半生不熟既人一路睇,.一路評倫啦.係咪~
    希望你發洩哂出黎之後.
    心情會靚返啦~!

    回覆刪除
  9. 其實私友化真係好好架!! 起碼你唔使擔心你寫既野會比d唔知咩人睇到... 你可以盡情暢所欲言!!! 你唔好再咁捱落去啦~!! 女仔唔可以成日捱夜,會好傷身架!! 其實呢d咁既工你真係可以唔做啦~ 又辛苦又唔係多錢... 而且你阿頭仲好似成日針對你... 無謂搞到自己唔開心又要受氣!! 我覺得你肯出去捱什至唔介意由低做起... 一定有人請你!! 外面世界好大,你一定要趁年青出去拎多d工作經驗!! 加油啊~!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章