真心的多謝...

我真係好想係度同你講一聲多謝...


係我最唔開心最無助既時候,你都不斷的聽我講


係我完全唔知應該點做既時候,有你陪住我


係我最嬲緊既時候....你同我分析對與錯


你一知道我有幾唔開心....你情願唔訓都陪我傾


我最無助時有你.....


今次冇事真係要多謝你


唔係你同我解釋我諗我d 火到而家都未熄


唔係因為你...我諗我地唔知要冷戰到幾耐


唔係因為你我都唔知我d 眼淚要流到幾耐.....


唔係因為你我都唔知我真係有著緊佢


唔係因為你我可能到而家都唔知我真係比你更野蠻


 


 


真係千言萬語都講唔哂我既心入面既感謝....


好多謝你今次令我冇失去一個我好愛既男人....


好多謝你令我冇做一個野蠻女友.....


多謝你.......Meme.....今次冇你1定死硬..


留言

  1. 其實......你思想未成熟!!!! 所以你每次諗野都可能會諗埋一邊!!!
    只要你諗野既時候....睇開D/放鬆D/諗清楚,咁就唔會咁容易諗埋一邊架喇!!!!
                                                               張老字
    [版主回覆06/06/2008 00:14:00]當發生係自己身上....有時又真係好難唔諗埋一邊既...係唔係

    回覆刪除
  2. 仲乜野呀?又發生事呀?依家冇野呀麻?
    [版主回覆06/08/2008 03:02:00]唉...只怪自己的鼻脾氣...
    而家冇事啦....放心!
    我唔同你地講係唔想你地擔心我

    回覆刪除
  3. 你講多謝既表達方法都幾好~~~
    [版主回覆06/08/2008 03:04:00]如果單單一句多謝
    我覺得唔足夠....
    我要講我心入面既多謝比佢知...

    回覆刪除
  4. 嘩...用到寫blog黎多謝我..真係好surprised!! 真係好開心聽到你好返既news. 其實我都係過來人,有時d事發生左,當局者係好難睇得清...更加會發晒慌咁唔知點做好...再加上你咁火爆,都唔聽人解釋就鬧晒出黎先..同我以前一樣XD...下次呀,記住比個機會人地解釋左先,因為每件事都可以有上千萬個可能性,但往往都唔一定係你諗既可能性架...你識同佢相處既時間比我地任何一個人都耐,佢性格係點你最清楚,唔好比人講2句就影響到你地既感情!!! 一段堅定既愛情係唔會咁易受任何事影響到...祝你永遠都幸福快樂!!!好好珍惜眼前人呀~ 有事隨時搵我啦
    [版主回覆06/08/2008 03:08:00]冇錯...我既火爆性格就係我成日同佢鬧交既原因!!!
    真係要播番首烈女黎聽下呀!!!
    我而家個blog首歌都好岩我聽
    永遠都係有我講冇佢講
    攪到大家又唔開心...
    我又要喊餐死
    最重要既日子又冇得慶祝
    真係有咩謂?
    真架...我真係好想多謝你
    今次知道我真係好愛好愛佢:p
    我唔會咁易比佢係我手指中走出去架...

    回覆刪除
  5. 我曾經都試過嘗試去開解一個朋友 , 但非常可惜我而家已經成為該位朋友心目中一個信唔過嘅男人 、 無謂人 .. 哀 ...
    [版主回覆06/08/2008 03:05:00]只係佢唔知你既心意
    Don't Worry
    我信1定有人智聽你既開解....

    回覆刪除
  6. 發生咩事呢? 依家冇事就好喇~~
    [版主回覆06/08/2008 03:08:00]咪又係個幾樣...
    鬧大交....
    放心喎....我地而家冇事...真既..

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章