蜂皇漿,竟然唔係黎飲拎黎查面?因為我有AQUALABEL蜂皇活膚精華

精華,其實對我黎講好陌生...因為我都係近來才懂得查精華,太遲嗎?我也覺得是xdd但係有心唔怕遲,但係要搵一枝岩哂自己皮膚,又要岩又乾燥既天氣...真係好難揀呢~好似我而家用Kose,雖然佢真係好貴,但係貴既產品唔代表一定好,真係要岩自己先好既,

好似我今日試用既AQUALABEL蜂皇活膚精華咁樣,AQUALABEL 本身以為資生堂既分枝既其中一個產品,本身已經有用緊佢地保濕系列架啦,產品好唔好用真係見人見志,我就覺不錯,起碼都係200蚊內都有找!咁而今次呢枝AQUALABEL蜂皇活膚精華 係2011年新推出既,既然講得蜂皇漿,其實我對佢既認知就係係大陸旅行團必Sell 產品之一,雖然講得有幾好,功效有幾正...不過我都係覺得呃水既產品之一

咁呢枝精華又係點既呢?等我帶你去了解一下啦~~~



成份: 發酵蜂皇漿GL、高麗人參精華GL、「高密度水潤配方」及雙重透明質酸

就係可以透過發酵技術,可以極速滲入皮膚,更新皮膚~^^



別看它樽仔細細~佢其實已經有30ML 啦~不過真係有樣野要留意,
因為佢係玻璃制做架,有小朋友係屋企既SIS 們,真的有興趣使用的話...
要把它放係安全地方啦!!!!



其實質地上係黃黃地色既水份精華...當查左上手其實你見到好閃令令的,但係當我查上面之後完全冇呢樣野,好快就吸收架
望望樓下張相,其實po 完我都覺得都唔知po 黎做咩xdd
又殘又睇唔到效果xdd左面我係未查既,右面係查左既,或者我真係太乾啦,
我查左上面好快就吸收哂....最重要係清爽架~
我諗好多SIS 最關心呢個問題XDD



總結上: 如果用$199 買一枝30ML 精華都係幾抵,仲要係資生堂期下品牌啵....佢係好多地方都係有得買,1個好既開架產品當然值得人讚既,不過真的最唔好既地方就係玻璃做,真係好怕會跌落地下...同埋我每日都查2次每次2下左右啦,用左差唔多一星期啦,都已經用左1/5枝啦,用得真係比較快,但係最重要係你何皮膚都岩用,同埋即使我朝早查完就查防哂都唔覺得好乾,呢個真係抵讚~希望你地都會愛上呢枝精華啦:p



希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹





留言

  1. 又真係幾吸引wor~
    [版主回覆03/02/2012 09:56:46]以精華黎講,佢真係唔錯架!!
    平價既開架產品

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章