想成為甜姐兒?試下Revlon Lip Butter艷彩柔滑水漾唇膏幫唔幫到我先

我曾經記得我讀書個陣,我既男同學講過舒琪小姐係佢地既女神....當時我唔明wor...我問過佢地,佢地認為舒淇小姐既咀唇大而豐滿,真係夠性感...
而家有陣時睇下d 雜誌Model ,睇見佢地有陣查得好紅,...但係我第一眼留意到就係佢地既豐唇....
一個好既妝容,眼妝回之然重要....之但係...你個咀豪無血色又點得呢?又會失色不少啦...係唔係?
但係我其實我真係好怕查唇膏...其實之前我打過既文都講過,之但係由上一次得到過第一枝唇膏後,我愛上查唇膏,但係有陣時,可能單單查上唇膏你只會覺得有色但係唔覺得佢好水漾,唔會覺得佢會閃bing bing~可能再在查番d 唇彩先得,但係查得愈得多野係個咀度,只會不斷加重個咀既負擔,

唔知有冇一隻新產品可以令我減少我既咀咀負擔,又可以又水漆又可以閃Bing Bing...呢?
今次有機會試用Revlon最近推出既Revlon Lip Butter艷彩柔滑水漾唇膏,既然佢地個名講得艷彩又水漾.....又係真係唔係呀?
等我親自試下比大家睇下啦真係....



唇膏設計簡穎亦不失呢個品牌既一概設計...雖然簡單,但係係唇膏殼面...已經有哂本身唇膏既顏色...
今次唇膏既名稱係以甜品既名字以做成架,唔知查左我會唔會又可以做好似甜品一樣,成為甜絲絲既甜姐兒呢然而我今次試用既色系入面,分別係帶點橙,有點紫,有點紅.....wa...講到咁樣...即係咩色呀xdd
其實分別係025 - Peach Parfait , 085 Sugar Plum , 096 Macaroon





唔知我素唇下查上甜品唇膏....又會有咩效果呢?

等我最NO 最細既色系講起先啦,025 Peach Parfait 白桃芭菲~真係聽見個名都想食呀,唔知個色系係點架呢?





當打開呢枝唇膏就有鏡面咁既樽身....在燈光下...呢枝甜品好美呢...



圖中是由上左-上右,下左,下右咁睇既....

025 Peach Parfait 白桃芭菲色系比較淺一點,較近本身自己的唇色...
另外在紙一印,也只是淡了些少色,也不影響本身的唇色...



再介紹一下 085 Sugar Plum 梅子

係較紫一點的唇膏,較為深色的,唔知查上去係唔係又真係咁深呢?



雖然帶點紫色,但係查上唇入面反而好有驚喜,呢隻色就真係做到又水漾又豐滿又閃Bing bing


雖然佢係紫系系列顏色...但係查上咀入面佢其實變了粉紅的唷:p



最後梗係要介紹096 Macaroon法國馬卡龍...>w< 當你睇到呢到有冇d 覺得好餓既感覺xdd





今次096 Macaroon 色系較紅,或者適合係d Party 方面查上就會又Sharp 又靚啦



即使用紙巾印一印都唔會減少好多色澤,而家呢隻唇色,已經成為我既大寵,因為佢真係做到水漾,靚色,閃bing bing



我已經揀左我最愛的Revlon Lip Butter艷彩柔滑水漾唇膏 啦,你又揀得唔揀得中你最愛的色系呢?今次Revlon Lip Butter艷彩柔滑水漾唇膏系列係有10種架...就快會係各大萬寧出現,都係$98/枝...記得快d 揀一枝靚唇膏過年啦:p

呀....唔好唔記得支持一下我既第一次...我既第一次拍片~在傳說世界未日的一年..我也曾做過一次我第一次嗎^^希望大家給我少少意見啦,由於我係用Notbook 入面既cam 錄架,可能質素未必太好,亦希望你鐘意啦:p





留言

熱門文章