人生第一次♥香港第一次。女生♥天下 音樂時裝祭

7/1 本身係一個好普通既日子,本身我要番工番到天昏地暗...但係係呢一日早上FB 度收到有位Blogger Angel 問我有冇興趣去睇<女生♥天下>音樂時裝祭wor,當然有興趣啦,不過近來公司真係好忙好忙,連星期六真係唔知收到幾點...好彩Angel 唔介意等我,我地相約左係沙田等就搭車入去機場博覽館啦...

係呢一日入面真係做左好多次人生第一次第一次去機場博覽館,第一次睇Fashion Show,第一次咁趕頭趕命去一個event


雖然咁多第一次都不阻我地去呢個show ,我地大約六點幾去到亞洲國際博覽館,當時見到好多好多人企係度等wor...但係當時係度諗唔會係我地個個show 嗎,我地個show 6點已經開始啦wor...
原來唔係呀,個d 人係黎睇另一個show 架....你知唔知佢地係邊個?BLUE STORM (CNBLUE    )



恕我太唔了解而家樂壇~我真係唔識佢地係邊個,阿妹話我知佢地係韓國一個新起既組合,其中一個都幾出名....

亞洲國際博覽館真係好大好大~我地行左好耐先入到去Hall 10.....終於見到個
<女生♥天下> 個版啦.....不過我地仲要搵地方去換飛wor...



原來換飛個度又要落番樓去換....不過點都要影番張相留念下先~~大家就知我有幾趕住黎呢個event~我真係素顏得不得了



換完飛之後可以去拎禮物同本場刊既~當然有得賣番d 紀念品啦



好開心我覺得我地個位係幾好架,係中間對正個台架~雖然就遠左d 唔洗錢wor...唔緊要啦xdd
由於我地係遲左去架~咁MR.我就睇唔到啦,一入去就係睇到"bread n butter" 既Fashion Show,唔知你對呢個牌子有咩感覺呢?之前我未清楚佢地係咩鋪頭既時候我會覺得點解個鋪頭名咁奇怪,麵包與牛油?不過後來真係深入了解佢地既衫之後我覺得係岩d 好女仔Feel 既人著,不過佢地既衫都真係好貴下...我之前睇中件褸都要成16xx ,真係唔捨得雖然真係好靚.....



睇完呢個Brand 之後,就有MC 出黎同一個香港Model 傾傾計啦,不過我唔記得當時呢個係唔係Dada xdd



當佢地傾完計仔之後,又有另一個Brand 準備Fashion Show 啦,今次呢個牌子就係Nice Claup,一個我唔認識既牌子,但係我睇佢地d 衫我估應該係日本牌子黎既,佢地d 衫係好日系Feel ,真係好似睇緊d 日本雜誌d Model 著個d 衫款色,呢個Brand d 衫我有幾件我都好鐘意呀>w<不過都係只小上身~因為我冇本錢著短裙仔xdd




睇完呢個Brand 之後就有我地香港代表Bauhaus 集團,我想係香港長大們的Sis 唔會對呢個牌子會陌生xdd 我人生第一個叫有牌子既銀包就係
Bauhaus 啦,
Bauhaus 比我感覺就係佢地行d 比較野性啦,唔聽話咁既風格~當時都唔知點解鐘意佢地d 銀包XDD 好似就黎爛就黎爛咁既皮,當然我第一個送給男友的銀包也是Bauhaus 買啦...其實價錢上都唔平,不過男裝款的總比女裝好睇既....而家今次Fashion 既衫我覺得比較Casual , 唔太特別,但係普通出街又唔會覺得唔好睇個d 咁啦

 


當睇完左Fashion Show 又請左另1位Model 出黎見下人啦,今次呢個係有線做主播既女仔...叫咩名唔記得xdd 但係MC 叫佢細細粒,其實我都覺得佢幾得意既XDD



好啦,見完靚女...諗住再睇下有咩靚衫SHOW 比我地睇下啦,點知點知點知....唔係睇靚女呀!!!係睇靚仔呀~靚明家明呀XDD
說笑吧...XDD 其實就周國賢Eddy ....其實我都幾鐘意佢架,我覺得佢好叻,佢識作曲作詞,又夠靚仔wor...可惜呀,一早已經有老婆,哂左xdd
不過名草有主都可以欣賞佢既歌曲既xdd 



我部相機影d 黑既地方真係唔多得...由其係佢仲有個大光燈射住...真係有d 後悔貪玩~買部3D 相機-口-
睇完靚仔就仲有下場Wor,就係韓國型仔,但係我唔記得拎番本場刊.....所以唔記得呢對孖生兄弟叫咩名xdd








雖然我覺得呢對韓國兄弟唱歌真係......麻麻地xdd 不過佢地跳舞又真係幾正....又真係好夠大仔.....其實個個韓國男生係唔係真係好似阿Rain 一樣咁大隻架
睇完靚仔又黎下一場Fashion Show ,今次品牌係 都係一個我唔識既品牌,但係呢系列又真係有D 唔太吸引我....因為好似睡衣Feel 多d



再睇多另一個牌子

睇完一輪靚衫,又黎緊一個好似車Model 咁既Fashion Show, 佢地以藍色系列作主衫



睇完一輪衫後,唔知你有冇對某一款系列有興趣呢?睇唔中唔緊要啦....等我為大家介紹一下2011年新出既女生組合,我覺得係值得比機會佢地既女生組合


不過睇到呢度,我部相機就冇電啦,雖然沒有相片去分享比大家細看....不過呢個show 我個人認為有幾樣方面真係會令人冇興趣去啦,第一樣真係太遠啦,我唔係因為Angel問我...我真係唔會想去,第二..我覺得Model 示範衫既時間太短,可能真係實在太趕啦...我根本未望真到套衫,第三啦,如果既然係音樂祭,,,希望多少少歌星黎呀,起碼我睇咁耐真係好悶...同埋時間實在太長啦....同埋個個DJ 示範唔係唔好,但係係呢度時候實在太多人走啦....起碼走左一半人呀!!!!我同Angel 睇到野仔....我地都頂唔順走啦....個陣已經十點啦....仲要轉機場快線走....希望如果有下一次舉辦呢個大型Fashion Show 考慮一下點解你咁大個場會有三分一冇人黎,點解去到一半既時候走左一半人?同埋我終於明白點解咁多人話日本攪既Fashion Show 好好睇,因為成日係VIVI 做Model 既靚女行起Cat Walk 既時候真係同其實香港o靚模差好遠~即係對我而言唔係識露就叫識做Model ,我覺得做Model 你要Show Off 件衫既特徵,我覺得日本Model 係可以行到好有氣質,又可以做有型!!!不過我唔係讀開Fashion 我亦唔係Model..只係我有自己想法~如果大家認為我講得唔岩,希望大家多多體諒啦~~~



最後感謝你,Angel!!! 同樣大家也叫Angel^^ 由第一次相見係Samsung Tab event,第二次的女生天下,謝謝你兩次也帶我去我冇份既活動~^^真的多謝你!!!下次有咩活動記得要找我啦:p



留言

熱門文章