新一年無得再話後生女啦!!好好保養就由Esthederm Eye Gel 開始=]

係朋友/其他同事口中,我係1個後生細女.人人話我細路女咩都唔怕咩都敢試...
之但係細路女係佢地口中係o者,其實我都就黎踏入中女行列啦.....仲真係後生女咩?
雖則話我係十五歲左右開始學人護膚/化妝但係.....其實我試左好多錯既地方,
由之前咩都試既產品,亂咁查野上面~~

最攪笑就係由2011 年先開始學人哂防哂,由做Facel 開始先開始有查EYE GEL,然而2011年聖誕前夕我擁有第一枝法國品牌既Eye Gel ,
它就是Institut Esthederm  柔眼部修護系列 重整活膚眼霜 
[Institut Esthederm 源自法國,是由Jean-Noël THOREL 教授創立於1977年,他是世界十大皮膚學權威之一,亦是首位提出紫外線會引致皮膚衰老的專家,30多年來,不斷聯同皮膚學、生化學、 病理學、藥劑學、營養學、美容學等各方專家,以皮膚美學角度研製專業護膚的方法及產品。]

其實我從來沒有查Eye Gel 既習慣,只是做Facel 只會查一點,但係當人愈大,天氣既改變真的不得不可以說我仲後生
Institut Esthederm  柔眼部修護系列 重整活膚眼霜 


它是由法國製做.一枝Eye Gel 總15ml. 都真的好大枝呢...之前聽親d Eye Gel 都係5ml-10ml 不等...




Eye Gel  口少少,唔怕會一整太多出黎...



質地方面: 白色乳庄,但係好清爽的~



今次真係我第一次用呢個牌子,加上我都係第一次用
Eye Gel 既xdd 點都要比大家睇下前後對比啦




一開始未試過前,黑眼圈有一點,雖然未去過黑到好似熊貓一樣.有嚴重既眼袋,由其係影相笑個陣嚴重出現=口=





其實查eye gel 真係唔係話多多就叫好架,一少點就可以查一隻眼,再用手指尾輕輕的為眼邊打圈的按摩30秒~可以幫你舒緩同埋可以改善血液循環



其實呢款eye gel 清爽得黎吸收得好快,一查左上去按摩多一陣,已經唔覺得有任何水份係度,當然唔好偷懶就唔按摩啦

我認我真係好懶,由其係d 咁凍既天氣,我真係唔願意凍住企係個廁所度左查右查,加上係呢個Party又多飯局又多,真係令我完全唔想查咁多野上面,拿拿聲訓教好過,我真係冇連續咁查足咁多日~但係斷斷續續都查左有10-15 日既,你話係唔係真係好有效呢?我唔敢答你係唔係......你話黑眼圈好似淡左d 啵...但係我一捱夜又走番哂出黎,眼袋問題好似又未完全改善到~所以作為睇緊我Blog 既你自行決斷我呢枝eye gel 可唔可行啦,因為而家好多人都話我地做Blogger 既,收得人地產品就會咩都讚好,我決定唔會由自己去講好唔好,由係去決定我呢個產品好唔好用?不過眼睛係我地既靈魂之"槍" 真係要好好保護,唔好好似我咁,成廿幾歲人先學人查eye gel 啦,




各位新年快樂~心想事成,愈黎愈黎~^^
希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

留言

熱門文章