[泰好物]我在泰國買左既戰利品=]

去完旅行都過左個幾月啦,一路都好想打我去曼谷買左既戰利品.
雖然今次買得唔算太多野,但係我都會介紹一下既,第一樣當然係泰國最出名既BOOT 啦
今次係我買左之前冇買過既產品,首先介紹Boot 既青瓜系列先係青瓜洗面膏(適合任何皮膚性質)



洗面膏既質地係以水質配以淺綠色,再加以錫紙包裝又有衛生保証

另外帶點青瓜既味,好清新!!!不過如果洗左面入左口就會有D 苦苦地啦.不過我自己洗完面之後


覺得有D 乾啦~



另外一樣都係BOOT既青瓜系列既磨沙產品


而磨沙膏同樣以綠色膏庄,都係好清新既味道呢~~不過要加點水呢~如果唔係就好乾跟本推唔開~~


查左上面就唔係綠色架啦,係白色架啦在面上推開之後其實會Feel 到有d 幼粒,不過老實說我覺得去角質效果唔算太好

因為我睇唔到效果住xdd 不過真係當磨沙也好啦=]


之前我又要介紹呢枝好物,Vitara 既蘆薈膏~點解我話佢係好物呢?因為佢一物可以多用呀

首先佢又可以當洗面膏,對暗倉真係堅好架好消炎!!所以我次次我生大粒粒就會用佢幫手啦

第二樣就可以係哂傷左之後大急救啦~第一次去布吉個陣男友哂傷左背隻都係靠佢架咋~~



好似如果你哂傷皮膚就唔好加水直接查上哂傷既皮膚度就可以啦但係如果你拎黎洗面呢~就要加水啦~~唔係就好難推架~因為好"傑"架~


另外就係我之前望過其他Blogger 介紹既"Beauty Buffet" 啦,呢個品牌我真係第一次見,

不過佢係曼谷入面同Boots 有得揮呀,不過佢既品質都唔錯啵,今次我介紹一下呢枝深層清潔膏~


點解我話佢真係唔錯呢,不如睇下我以下既示範啦~首先就係我比一個殘到爆既樣大家望望先


呢枝深層清潔既質地係以奶色帶點透明膏庄~不過記得要加水啵,唔係真係推唔開~


當係面度按摩後,望下我塊面同個鼻~真係d 白色一粒粒多到呢~証明我真係好厚既角質層....


洗好面啦~個樣精神番d 啦~不過真係黑眼圈好勁-口-

都怪自己成日唔願訓~真係呢~


之後再望下我用爽膚水抹面個度,真係想死囉真係~

你睇下以下既化妝棉已經抹左第二次啦~黑到嚇死人~真係好少黑到咁-口-
所以我覺得產品有唔錯既效果就係咁解啦


另外要介紹既就係爽身粉啦,或者你會講車~有咩咁特別呀?

本身我阿妹就話想要某品牌既爽身粉,但係我就誤會錯左以為佢要下面個款~

不過錯有錯著~呢隻爽身粉都好好用,仲要有唔同既味道tim


其實佢好幼細加上有殺菌功能~因為係夏天時候,如果我著短裙或者做完運動之後好易因為出汗令大脾磨損

仲有女生既每月一次,一到夏天我就會好易整損~不過用左佢之後二日就可以唔痕唔痛~

而家係香港都呢隻產品買架~有興趣真係可以去搵搵~


我仲要介紹一下~我自從係布吉買過黎食之後~每次去親泰國都必買既小食!!!!

唔知你鐘唔鐘意食"小老板" ,如果你愛"小老板"就一定會愛呢個品牌既紫菜


呢個紫菜~冇記錯好似起碼有四隻味~我自己都買左原味,鹽味~冬陰公~仲有一樣唔記得

佢只係Big C 有得買架咋~最大問題我地同佢溝通唔到~好在左行右行~比我搵到佢~~

脆卜卜真係好好吃架~~不過食得多真係好熱氣~我家有三桶~不消一個月真係比我地食哂-口-

你話我個陣點減肥呢?真係......難忍口架嗎XDD(天音: 你都真係好哂氣)


要介紹既暫時就係咁多先,希望睇緊既你~會喜歡我既介紹啦~

即使唔知會唔會打動到你去買~但係起碼係一個選擇嗎XDD 

多謝收看~~~

了解我更多~不如齊來加我FB 專頁傾傾計https://www.facebook.com/angelbabyhome 

















留言

熱門文章