齊來當『粉底公證人』。粉底大比併

或者會有人覺得我地做Blogger 既一定係為左拎貨Size 既產品就去打幾隻字就咁狂讚某d 產品幾好幾好
我可以老實答你,我岩岩開始學人做Blogger 個陣真係咁諗,但係我唔係為左拎貨Size 先學打人打Blog
如果認識我既朋友其實我一路都有打開Blog 但係Blog 就係講自己野同埋真係唔公開
世代唔同,而家個個都好似作家,攝影師一樣~拎住個電話影影影,係個電腦前面打打打咁就係Blogger
雖然做左Blogger 真係半年,但係已經覺得同我岩岩開始做既時候唔同哂~

我知~好多人會覺得d 大牌子就搵d Blogger 試用,又比貨Size 佢地試,試親乜Q都話好,
但係我地自己去買野呢又優惠又冇Sample 送,去拎d 試用又比人白眼真係好嬲好忟~
之前我會有理冇理乜都參加乜都Join ,但係而家既我~就真係唔會再咁啦~
因為真係想有興趣既產品先去試~亦唔會好唔好都會同人地講係好到癲咁~
好似愈講愈講離題咁tim~都係講番正題好d

今次我既題目係粉底公証人~當然係要粉底!!!!
近來大家都睇到我呢排多左試用既產品係我最愛既濕粉底,由我開始正式化妝開始,我都係揀濕粉~
因為對於我呢d 混合性肌既人黎講,乾粉實左上唔到~太難推啦~即使幾貴既產品都好,我係用唔到乾粉~
今次有機會試用兩隻唔同品牌既粉底,不過我係完全唔知呢個品牌係咩~
所以會以我既第一身去評論呢兩款唔同既粉底液~


我將兩隻品牌先試於手上,睇睇質地方面既分別~
先論顏色方面,即使兩隻都係自然色但係都有分別,品牌A 比較白一點,而品牌B 就比較深色一點


再講水潤度,品牌A 感覺上比較水一點跟剛剛新出的L'Oréal 差不多.而品牌B 就跟我平時用開的IPSA 差不多
另外再講遮暇度方面,睇係手度而論呢~我自家覺得品牌B 既粉底好似會遮到D~或者顏色會影響到係手既表現


試左係手,當然唔少得要試上面架啦~始終手唔同面部既效果
所以我而家就再比一比大家睇下我既素顏效果~呢個樣我係查左個日霜包含左Bass 既成份


另外再將兩隻唔同既粉底查於面上,單單將粉底點於面前都好明顯睇得到係有兩隻色~
不過唔知真係將佢地查均左係面度有咩效果?咁就要Keep 住睇我以下既效果啦

首先我先把品牌A 既查均於整個左面,個人感覺就是遮到毛孔,不會感覺太重
(不好意思,影完相才發覺原來我未有查均)

(真係好低能,冇帶CON 化妝真係睇唔真係唔係查均左)
當兩隻粉底查完之後,反而我覺得粉底B 好似比較跟自己皮膚顏色一樣
但係品牌A 會睇落較明亮一點,效果出黎會好一點

而家我再將兩個品牌分明以左右面~以素顏同上左妝既效果做對比
先睇睇品牌A ,由於相機色系唔同或者效果出黎唔好,同埋我係將素顏既相Cut 出黎,
所以會大細唔同,希望你地唔會介意呢個問題啦~
先講毛孔方面,佢遮暇效果唔錯~黑眼圈都遮到下,雖然唔係話真係完全遮哂~
不過出油問題就因為我今次冇再落碎粉.粉餅定妝~我係3個鐘左右鼻方面已經出油~
五小時後就整個面也出油~而當天我整天在家沒有外出~


再講講品牌B,先講貼服度~我開頭會覺得佢會令我皮膚變深色左,但係估唔到查左上面跟我本身皮膚差不多
貼服度也不錯,感覺上跟品牌A 的一樣很輕~不會令你加重皮膚既壓力~
但係遮暇度就比較差不多,都遮到黑眼圈同面部紅印~
另外出油方面跟品牌A 一樣,約3小時後已經開始出油~唔知係唔係真係冇用碎粉開係呢?

不過如果真係以一次性作比較係唔夠既,黎緊我會分別兩日去試用呢兩款粉底,睇下究竟用埋碎粉既效果
會唔會同冇用一樣咁快出油?會唔會因天氣熱既問題甩妝?仲會睇埋佢會唔會耐左就變色既問題
不過單單第一日試用,以鴛鴦面咁見人真係第一次~不過問左屋企4個人~有3個人覺得品牌A 較好,而我跟爸爸都覺得好似差唔多 

當然化一次係唔夠既,仲要得半邊面wor~睇緊既你都會話我玩野呃鬼睇文啦,所以黎緊我會分開三日再試下成面既效果
首先第一次既試用係品牌A 既粉底,而今次我同左個朋友行下街仔所以我化左少少眼妝
本身左上既就係素顏,睇得出我本身黑眼圈蠻勁,因為前一晚又睇門徒xdd
又打下Blog 攪攪下又成四點先訓所以當天皮膚也不算太好,加上我右眼近鼻位有少少暗倉印
加上本身面豬叮既位係有dd 暗倉印,當上完妝之後黑眼圈問題就未必遮得哂~但係整體睇番就好自然
如果加埋少少眼妝同胭脂就成個Look 好睇好多啦~


再睇番出油問題啦~
可以睇到其實如果我有用番碎粉定妝既話~三個鐘暫唔算好出油,大約鼻係有少少
而五小時開始就會d 出油,而七個鐘加上我不斷係時裝店試衫行街已經睇到我成面都係油
仲有少少甩妝既情況,好彩我當時我已經番屋企食飯o者XDD

再傾傾B 粉底,由於我實在太懶啦~所以今次只係上粉底我乜都冇查啦\
另外我完全唔記得左自己上左粉,所以唔記得影番張做記錄,希望以文字補救我既錯失
先講星期一既皮膚簡直比星期日更錯,原因係我個日又掛住睇"小學生殺人事件"攪到又三點先訓
加上個集劇又好感人攪到我喊到傻左,所以黑眼圈加眼腫問題都好勁~
當上左粉之後,我係呆左唔知睇緊既你有冇一路望住我打既野啦,
其實我曾經講過我覺得粉底B 係好深色,但係上哂成面之後竟然覺得對於我黎講係有D 白啵
不過認真的佢遮暇度係估唔到咁得Wor,起碼我個黑眼圈都遮到~
個妝係我番工時間都Keep 到食飯時間都冇點出油同甩妝~
我諗緊,究竟係因為我長期Keep 住係冷氣地方做野,又冇點大動作郁動~雖然係有陣時會行出倉做野
但係都冇點溶妝,定係我轉左方式上妝呢?因為星期日當天我仲係試用緊
Caudalie 
 既日霜
所以我當時係只係用日霜,而今日就用番防哂+Bass 所以會唔同左?


所以我都係唔信邪,為左試真個效果我都係用番同一樣產品試多次產品A 粉底,
經過一個訓番好D 既教,個樣都冇殘冇咁大個黑眼圈,所以話呢~Sis 們唔好太夜訓啦
對比品牌B 黎講,佢遮暇度差DD ,起碼個黑眼圈仲係幾覺,不過好自然,
同埋個妝真係Keep 到Lunch都無出油啵~~睇黎真係枝Bass 好大幫忙呢~~

整體黎講,其實品牌A同B 都各有千秋~品牌A 好水潤好自然但係遮暇度唔高
但係品牌B 遮暇度好好,感覺都好輕但係對於我黎講真係太白啦~
同事們就覺得品牌A 比較自然岩我多D,而品牌B 就差不多但係對於我黎講就太白
所以雖然感覺上差不多,如果真係論整體就係品牌A 比較好,而遮暇度就比較B 好一點
品牌A 就感覺上比較輕,而品牌B 就比較厚一點,我也覺得品牌A 會岩夏天用,而品牌B 就岩冬天用
唔知你地又覺得邊個品牌比較岩我多D 呢?

你又想唔想知究竟呢枝品牌A 同B 係咩呢~
其實品牌A 唔係咩大牌子既產品,佢只係一個你可以係屈臣士成日見到既Za True White Plus 既粉底
係唔係有d 估唔到呢?其實即使係大牌子又或者開架產品都各有千秋~
唔好以為平就唔係好野,我介紹左比你啦~有興趣歡迎到各Sasa ,屈臣士揀選~
只係需要$139~就可以搵到一枝岩係夏天使用既濕粉啦~希望我既介紹幫到你啦~



















留言

熱門文章