❤有什麼葡萄是不能吃?但可以美白!Caudalie 為你解答❤


葡萄。我好鐘意食~一粒粒清甜又好味,唔知你鐘唔鐘意食呢?
不過究竟葡萄又點解可以美白呢?原來葡萄藤的汁液對於美白肌膚係好有功效架!!!!
係今年Caudalie 成功研製出葡萄藤提取濃度更高的萃取物Viniferine,
濃度高達500ppm,美白效果當然梗加完善啦~

今次我試用呢個全新極緻完美亮白系列的美白產品,
蘊含濃度更高的Viniferine葡萄藤萃取物,
不但有氧化抗炎的既功效,仲可以天然淡斑
仲可以預防同改善番平時哂傷,疤痕同荷爾蒙轉變而成的色斑~
梗加可以促進肌膚微循環,均勻亮白膚色tim 呀!
加上今次個新系列加左木瓜酵素,
可以令皮膚即時提升光澤,只需要28日就可以改善架啦~

好啦廢話真係唔講咁多~等我為大家介紹極緻完美亮白系列,
由左起先介紹比大家睇睇~第一樣就係<葡萄籽極緻完美精華液> , 
第二樣係葡萄籽極緻完美面膜
第三樣係葡萄籽極緻完美亮白乳液
第四樣係;葡萄籽極緻完美凝白晚霜

先來介紹葡萄籽極緻完美精華液 HK$640/30ml


葡萄籽極緻完美精華液成份上有葡萄藤萃取物1000ppm
 (激活骨膠原彈性蛋白增生及抑制黑色素形成)、橄欖鯊烯 (有效保濕)
加上呢個牌子出產地係充滿浪漫感覺既法國~令用家安心使用~
精華包裝以玻璃制做,另外跟我平時用開既精華唔同,
佢唔係用泵裝或樽裝~反而以類近以小童吃藥那種泵裝
自己覺得呢種方法很特別,我也是第一次嘗試呢~但係不能1-2次可以領取所需精華~
因為那個泵裝蠻難拎出精華~~而以我自己面部所需~約泵2次既份量就可以查足面部呢~


當你洗完面之後再查埋爽膚水~就可以查精華加上埋你平時用開既面霜就得啦~
我覺得呢個精華查上左面雖然摸落去係有d 淋痴痴,但係完全唔會覺得漿住漿住~
不過佢有少少香味架~未必個個喜歡呢個味道!另外講你知~呢個產品連大肚媽媽都岩用架

葡萄籽極緻完美凝白晚霜 HK$480/30ml
查完精華之後當然要查埋晚霜啦,咁今次就梗係要使用埋同系列既晚霜啦
葡萄籽極緻完美凝白晚霜成份有葡萄藤萃取物500ppm、
木瓜酵素、甘醇酸 (AHA)、玻尿酸、葡萄籽油
查完之後第二朝仲可以好似BB 皮膚咁柔軟tim呀~男朋友見到你都唔愛死你 


本身晚霜有錫紙做保護~咁就唔怕衛生問題,
最重要唔怕會同空氣接觸容易令產品氧化tim
而質地以膏庄為主~均勻查於面上再加而按摩~就攪掂訓得~~
第2朝仲可以好似bb 咁柔軟tim wor~~



做女人唔可以懶~保養得好,即使你係中女好咩女都好~
又點會冇男人要wor 係唔係先?
查完之後真係好舒服~雖然有d 痴痴地xdd
但係按摩完好快就吸收啦:p



當起完身之後~當然要睇下係唔係真係可以bb 咁滑啦
有冇滑到暫時我就唔知啦:P
不過感覺皮膚係有精神左,飽滿左~你又覺唔覺得呢?



起身番工~當然係而家咁熱既日子,最重要係頭頂上有個大大既太陽呢~~
唔好以為跟住Hotcha 唱"不要防哂"就可以偷懶唔查防哂呀~~~
仲有呀~防哂都要留意佢既SPF度呀~~好似葡萄籽極緻完美亮白乳液咁.



起碼要有SPF15 PA++先夠架~加上呢個防哂仲可以當埋Bass 咁用tim~
係夏天咁熱既天氣~就唔洗怕查咁多野上面~攪到個妝好厚啦~
同埋佢地呢個出口位好細~唔會一下吱左好多份量出黎~
加上佢既色系好自然~1枝有兩個功能~咁就可以慳番筆啦~~




我個日仲用完佢之後,即使試個新粉底tim 呀~如果你好似咁懶~就可以查左日霜就上bb Cream 或者粉底啦~
咁就可以快快手出門口啦~~係唔係?
但係即使每日都做足護皮膚係未必夠架~最重要都係要做Mask / 深層清潔
而呢個系列入面都有個葡萄籽極緻完美面膜,而成份入面當然包括
葡萄藤萃取物200ppm、木瓜酵素、甘醇酸 (AHA)、維他命原B5 


另外Mask 只係需要Fu 10mins , 就可以有亮白效果,加上佢溫和唔刺激~
有效促進肌膚更新,收緊毛孔,
不過講多無謂~當然要試下上面睇效果先得架~~
Mask 以白色膏狀,最重要查上面唔乾唔緊~而今次我揀左係沖涼個陣fu 架~
唔知係唔係因為沖緊涼既關係~
我已經拎左好多上手查~但係都唔係查到成面都係白色~


即使我fu 左十分鐘之後都好似冇其他sis 咁話會可以令到d 有d 粉刺,
黑頭浮左上面,或者始終呢個Mask 都係人夾人
不過~佢即時可以令到我塊臉收左毛孔~第二日仲覺得係白左tim~~


今次試用係旅行庄,連續用左七日,我既日晚霜已經比我用得7788,Mask 應該仲有一次試用,
所以都比比個最後結果大家睇睇啦,當然你話bow一聲就白左就一定冇可能架啦,
你漂白d 牙都唔係一次可以啦,係唔係先?咁當然美白產品就梗加要連續使用啦~~
我覺得呢7日使用,你話好白咩?我又冇斑所以睇唔到有冇明顯功效,但係真係收緊d 毛孔~
最重要係有光澤左,上妝問題好左~起碼咁熱既天氣~我都可以唔會咁快甩妝~


你話係唔係滑左~我唔敢完全話係,但係用洗面膏洗面時就覺得好滑啦~~
同埋好有彈性~有光澤左~~~d 印係有d淡左~


七日後~我查埋日霜既效果~唔知你覺得呢隻產品用於我面上又有冇效呢?
但係我又真係幾鐘意呢個味道啦:p 希望你喜歡我為你介紹既產品~


P.S. 此系列產品於SASA 獨家發售

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由品牌提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^























留言

熱門文章