開架好物: 我的水潤L'Oréal Paris TRUE MATCH 粉底系列


我想在香港差不多有80%女生會擁有一枝粉底,我也知道有男生也會化妝呢?
但係一枝好用既粉底係唔係一定要去專櫃買既先係好呢?
咁如果有些學生們想買一枝較優勝既粉底,咪要儲好耐先可以買到枝?
我記得我妹妹跟我說過~她的同學們也已經學懂化妝~但是化妝品是否是好用之物呢?
我都曾經後生過,我都買過不少學生時代化妝品呢~好似Clean & Clear 的產品
那些不吃不買就慳錢買那個控油蜜粉~學人買Mayelline 的紅紅胭脂~買點眼影亂咁查~想起自己也在笑呢~~~

現在年代不及之前,物質方面比我們那年代更豐盛~品質也比我那時更優勝~
好似我今次有機會試用L'Oréal Paris最新推出既TRUE MATCH粉底系列,比起上一代更易推及更水潤~
而佢地都有分唔同既色系,分別有R , N及G 色系~今次我就揀左R2 色系,比較適合我地既亞洲女性既皮膚~
另外N 色系比較白一點,未必適合我地既皮膚顏色,而G 系列就會適合1D 比較黑既SIS ~



今次呢次進化版粉底佢擁有SPF17/PA++ ,另外佢樽身同樽壺擁有粉底色系~另外仲有貨品批號,
真係大吉利是咁講,有咩事都可以快D 知自己枝粉底有冇事啦!~
另外濕粉以泵狀,大約一至二下就可以查均成面架啦~~



或者有人會講,濕粉就梗係水潤啦,唔係就唔係叫濕粉啦~
當然濕粉係較水份一點,而今次TRUE MATCH粉底系列就真係好水啦~
可以先睇我圖左一啦,睇得出比起平時既濕粉係水潤一點,
只需要一推~就可以輕易推開~無論你係新手老手~都可以輕易控制到呢個粉底啦~
當你睇番右一就可以睇得出~佢雖然係一枝開架產品~但係出黎既效果都好正呢~



當然試完上手之後,當然要試下面度啦,始終你濕粉係用係面度唔係手度架嗎~
加上係手同面度效果都唔同~起碼你隻手唔會識出油~唔會識自動發熱令粉底變色~
首先我會將粉底查於面部5個部份~可以用手或者三角棉均衡咁查足成個面部~
自己本身愛用手指~一來可以唔會比綿花吸左D 粉底,二來又可以比較易控制一點


完成囉,由於我試上面當天沒有街出~所以沒有再加上其你眼線或者胭脂等等~只是落街吃過飯而已~
看得出真係化妝品既威力~~本身我自家皮膚會有一點點的紅印,暗倉印等等~
單單只係查左粉底就可以遮哂~雖然黑眼圈方面未完全可以遮到~始終呢方面都係要用番遮暇膏幫幫手啦~


上完濕粉當然唔少得要定妝啦,我地可以用番同色系既粉餅作定妝既~
或者有人會講,究竟定妝係碎粉好定係粉餅好呢?咁本身自己就係鐘意用番碎粉做定妝既,
因為粉餅就有機會令本身既妝容梗加厚~但係呢D 都係自己鐘意既~
而今次我揀選既粉餅系列又未必會好似平時我用粉餅定妝咁厚咁Check 粉~



無論你用黎定妝好定係用黎補妝做,切記~係輕印唔係抹啦~唔係個妝就變到好厚架啦~
如果你覺得你眼圈好黑既,就可以用粉餅輕印番要遮既地方~咁就唔會好厚之外又自然啦~



五分鐘就可以上到個底妝啦~自己覺得呢隻仲好過你自己用BB Cream ~
因為本身佢好易推又夠水潤~唔會令你皮膚加重左~又可以遮到毛孔~個人睇落都精神d 
老闆見到你又開心d,如果夜晚又有街去~補補妝加番d 眼影就可以去Wet 啦~



當然我而家皮膚都唔及十八廿二啦,用左大約5個鐘左右~我已經開始溶溶地啦,要幫妝啦
所以對我黎講,佢未必做到十小時不脫妝~但係可以以百五蚊價錢買一枝買一枝好用既粉底都唔係一件錯事

加上L'Oréal Paris本身已經係一個大牌子~今次它既產品做得好成功~我自己都好滿意~
唔知你又搵唔搵到你既NO.1 True Match~我已經搵到啦~~~
如果你地都有興趣呢枝產品,可以到大型屈臣寺及專櫃試下色先~~
希望你也喜歡我的新推介啦!!!!

『我的NO. 1 TRUE MATCH:可以令我更加自然~更加動人,使我更加靚 












留言

  1. 化同未化好似差唔多姐.. ^_^
    [版主回覆04/10/2012 22:28:38]咁都好D XDD
    起碼真係化妝唔係偽妝~XD

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章