♥ Dove 絕密新護髮 の 2 步深層鎖護精華 ♥



早前參加左<iMORE x Dove 絕密新護髮> ,其實一收到電話既時候,真係有D 心郁~唔知去唔去好
因為上年去過iMore 既羽翹活動真係覺得好無聊,幸得上次因為要做姊妹先可以做第一組見羽翹~
好似其他SIS 真係唔知等左幾鬼耐...又唔知坐係度做乜鬼咁~所以今次我都好驚唔知會唔會好上次咁


今次Event 既地點就係尖沙咀富豪酒店地庫既O.H.Hair ~跟我既公司既簡稱同Logo 也差不多呢~
其實係唔係老闆自家投資既地方呢(天音: 你發夠夢未呀?)
當天真係諸事不順呢~原本可以跟車到沙田轉車到尖沙咀~可惜一落去就爆o太呢~
搭火車打去到尖沙咀火車站去酒店~點知原來落錯車~其實紅磡出去先係最快-口-
最終攪到成8點半先岩岩好去到目的地....趕到我呢~~~真係想死

去到目的地後,點好名之後~就貼番活動貼紙~就可以坐定定啦
坐底左一陣,今次imore 就為我地參加者準備左糕點及果汁飲品~~


今次活動係將我地既參加者分為四組,而我係第三組~所以先睇一下由髮形師教我地整一個日系春日髮形~
髮形師先教我們,將頭髮分二層,先把底層頭髮尾用棒捲一個半圈~再將面層頭
頭髮尾用棒捲一個半圈
或者有人會話[下~一個半圈就可以整到好圈?]無錯~帥哥話千祈唔好貪心~整少少就已經好好睇架~
當日帥哥仲幫我試左係個頭tim 呀~~當然我唔夠長整得梗係冇Model 咁好睇啦



睇完示範就到我地個組去洗頭~~今次幫我洗頭既哥哥仔~真係好鬼正架o者~
(請看最左圖)我個人認為佢有周柏豪既影子,阿Sam 既感覺,妹妹說有點似家明xdd
當洗完頭就開始嘗試Dove 最新既產品, 1號深層鎖護精華~
將一整枝既深層鎖護精華查滿整個頭部~千祈唔好慳~但係唔好查落頭根呀~
跟住等三分鐘就可以去洗頭架啦~~~



當三分鐘之後~我就要同家明分開啦~因為有1個個樣比較惡既髮型師幫我吹頭啦~~
其實等緊
髮型師黎幫我吹頭個陣~已經Feel 到d 頭髮滑左好多呀,最重要係頭髮冇咁Click 



之後吹頭有好多好多人幫我整~突然覺得自己係公主一樣呢~(天音: 又發緊夢啦)


最終~吹左20mins 後,髮型師幫我整好個頭啦~~~走個陣岩岩好10:00~
估唔到今次個Event 自己幾滿意~(天音: 你見到靚仔/型仔o者~)當然唔少得跟髮型師合照一張啦 

Event 後~吹左個頭又幾好睇~自己都好鐘意呀!!!不過番到屋企就已經直哂啦~~


當然親身試完之後~番到屋企都要試下先得架~~~
而今次imore 亦送一盒 2 步深層鎖護精華 及洗頭護髮素給我們回家試用

今次唔再影洗頭之後既效果啦,因為我試用期間都病緊~唔敢咁樣Hold 住太耐啦
要用2 步深層鎖護精華前,必須於洗完頭後抹乾多餘水份先~~

再用一號精華查勻整個頭~~等待三分鐘~係等既時候你可以洗埋面~做埋磨沙岩哂xdd



當洗完頭之後用上2號免沖洗精華~重點查於髮尾~吹乾攪掂哂~

吹乾頭之後~雖然就冇係Salon 整得咁靚,但係一樣睇得出比起平時真係滑得多~~~


如果以我自己既髮質真係做唔到一枝可以Keep 到七日順滑~始終我d 頭髮都傷左~所以對我而言就係Keep 到三日好順滑~
但係第四日就開始Chick番啦~不過如果用$59.9 可以keep 住頭髮順滑~我會回購呢~
唔知你有冇興趣嘗試呢款Dove 最新推出既謢髮產品呢?如有興趣可到各護理店鋪選購~









 







留言

熱門文章