韓風侵襲。Leaders Clinic@全方位天然份子醫學面膜



近來我病得好勁,睇左好多次醫生都唔得,真係而家D 病菌真係勁到我都頂唔住...
不過即使病緊都要靚~所以我幾唔舒服都堅持要FU Mask !!!!

Fu mask 第一件事,當然就要針對番自己既問題而Fu Mask 啦,
我本身皮膚係混合性偏乾~所以需要保濕成份既Mask,
而今次我揀左Leaders Clinic既蘆薈舒緩更新面膜,本身
Leaders Clinic 係好受當地最受歡迎醫學護膚品牌,



而且每片Mask 都已會經過由專業皮膚醫生查試過,保証每一塊Mask 成份都係全天然,
最重要當然係不含防腐劑,人工色素etc...等等對皮膚有傷害既物質啦,
所以即使有敏感肌既朋友都唔擔心唔岩用啦~係唔係先?
而呢款蘆薈舒緩更新面膜既作用當然除左可以溫和保水之外,仲可以舒解肌膚tim~~



一拆開左Mask 就會見到以紙質既Mask ,不過精華方面就比較少一點,比較其他既Mask 差dd 啦



今年真係好事多年~不斷咁病~都唔知係本身都未病好,我就停藥,定係真係今年我既犯太歲年,
由年頭到而家病足咁耐真係撞鬼~睇下我個病樣先,真係冇眼睇呀真係



對於我呢個頭蠻大,面也大的女生來說...這Mask 也真算大呢~起碼邊邊位也有機會掂到頭髮



我想除了大了一點外,其他的位置也Cove 得不錯,就連鼻位也cove 得不錯,就是鼻翼位差一點點,
不過也算是我的問題,差不多每款Mask 也有這個問題~不是鼻梁位不夠貼就係鼻翼位問題

Mask 只需要Fu 大約15mins 就OK 啦,你說有冇咩即時效果,我暫時見唔到,但係都幾水潤~
係袋入面既精華少左D,不過我都會將未吸收哂既Mask 輕輕抹在手上,
再於面上按摩~咁就唔哂啦



除左要保水之外,當然唔少得要有光澤啦~
即使你個面好有水份但係暗淡無光,睇得都唔開胃啦真係~
所以我地可以揀呢隻~維他明亮更新Mask ~



如果你覺得肌膚潤澤不足,暗沉,粗糙就梗加要用啦,因為呢個Mask 可以滋潤肌膚之外,
仲可以改善膚色tim 呀!!
當然可以改善一下暗淡既皮膚啦~~



精華方面跟蘆薈舒緩更新面膜差不多,也不是太多的精華~



病到連眼都爭唔大~不過反而我幾鐘意呢一款Mask 啵...



因為呢個Mask 真係做到佢既目標~佢真係令到我皮膚即時好有光澤~
最重要係好水潤~如果真係Keep 住咁Fu 真係可以改善到皮膚既問題~~



係度我都想講下佢個Mask ,佢既Mask 同一般既Paper Mask 唔同既就係佢雖然係紙,
但係佢比一般Paper Mask 厚一點,但係精華方面真係唔算太夠啦~



而且Mask 都有之前SIS 講既格仔紋,吸收力也不錯,對於我黎講Cove 面部既位置也足夠



雖然我成日話佢呢個Mask 唔夠精華,但係其實如果你唔係勁乾既人既,呢張Mask 已經好夠用
係我未用呢款Mask 之前,我會覺得日日做類近既Mask 會有反效果,因為過份咁比營養皮膚,
根本皮膚就頂唔住,反而弄巧反拙tim~不過而Leaders Clinic系列就可以日日使用~
不過當然唔係日日叫你用同一款啦,如果好似我咁,你就可以一三五用蘆薈舒緩更新面膜,二四六用維他明亮更新面膜
咁星期日就可以比皮膚抖一抖~其實以上兩款都係Leaders Clinic既基層修護~佢地仲有d 特別修護系列~
好似暗倉護理~美白系列etc~加上佢本身連敏感肌都岩用,所以用得多都唔怕啦
呢款Mask 而家賣緊$22.9/塊,萬寧優惠價$17.9塊~
如果你都有興趣試下既~記得去萬寧買塊試下啦~























留言

熱門文章