【平價好物推介】只有$250 可以買到什麼?

如果我問你,我只係比$250 你去買護膚產品,
唔知你會揀買咩品牌既產品呢?
今次小妹就要為大家試下究竟用$250 我可以買到d 咩番黎!!



首先日常既護理程序當然需要洗面,爽膚水等等啦~
所以最不可缺少的就當然是~洗面產品 
由於我妹妹的肌膚比較敏感,所以我地揀既洗面產品都會比較溫和
所以洗面膏/Gel都只會出現夏天的時候,冬天同而家咁潮濕天氣呢
就會使用上洗面奶啦~~

咁就先介紹一下究竟係呢個時候我地用上咩洗面奶啦~~
第一樣就係《彩豐行》既 洋甘菊溫和潔面乳 $32/200ML
其實用呢款之前,我地都用左好幾款既洗面產品
只係當時我冇影相~遲d 再買再介紹xd


由於呢個洗面奶係適合中至乾性/敏感肌既朋友使用,

所以佢比較配方會比較溫和,連麻煩妹都話用左冇事~
主要成份就有洋甘菊精華、尿囊素~呢兩個主要成份都係補水既
所以即使用完都唔會乾爭爭~冬天用的確係唔錯既選擇


咁介紹完洗面,就介紹一款未必需要每天使用~
但係都需要一星期1-2次要用上既產品啦~~
就係去角質啦~平時朋友問我有咩Mask 好用既時候
我都會講句,你敷Mask 之前唔該乖乖咁去左角質先~唔係你敷咩都係假呀~

其實我家真的是不需要買任何去角質產品,因為我不論磨沙也好,去角質也好
在泰國時有買了Boots 的,
Beauty Buffet的,根本是未用得哂~
仲有之前叫表妹去韓國買的skinfood 黑糖Mask也在~多到用唔切
但係麻煩妹妹說她一款也用。不。著
原因不是太乾就是她會肌膚受不起刺激

所以嗎~她又走去買了
彩豐行既 紅莓角質更新啫喱 $49/200ml


我見到佢買左番黎,我又問佢~呢枝你又岩用咩?
佢話Sales 話連敏感肌都岩用wor!!
既然佢都買左番黎,即使唔岩用~我都會幫佢照用架啦

不過呢枝去角質竟然阿妹話真係冇事啵-口- 
呢枝去角質主要既成份就係紅莓精華~不過用左佢的確唔會乾wor
每次我按2-3次份量就足夠架啦~~但係最重要係乾面去打圈呢
當不斷地打圈既時候就出現好似刷子膠碎咁出現~
之後用清水清洗番就ok啦~~



好啦輪到第三款產品啦~~~就係我既最愛!!!《彩豐行》既 玫瑰凝肌爽膚水 $26/200ml  &  $90/1000ml


點解我會咁大愛呢?原因就因為佢只有少少Rose 既香味
另外敏感肌既妹妹亦係它既長期Fans 啦~~所以任何肌膚都係岩用既~
除此之外,我覺得佢去角質既效果都唔錯~有陣時即使洗左面~
再用爽膚水抹面個陣都會有d 黃黃灰灰既色係化妝棉上面~~
所以我妹已經為左我,買左枝1000ml 回家xdd 咁就唔洗成日買200ml 啦~xd


好啦~輪到介紹精華啦,本身我係叫妹妹買12杯水個枝精華~
但係Sales 姐姐又介紹左隻新精華比妹妹~~
佢話比起12杯水更補濕wor
講到咁神奇?就等我都分享下啦~~呢款就係補充水份精華素
一盒14枝,每枝2.5cc $98/盒~
 


每枝精華仔需要以泵泵先拎到個精華出黎,呢個小妹就覺得比較麻煩~
所以用左第一次之後,我同妹妹都決定~拿拿聲用埋之前枝精華
再倒哂呢Set 野入樽度慢慢用~~不過如果真係以冬天黎講,呢個精華就唔太岩用我啦因為我覺得唔算太保濕~我都係鐘情12杯水精華多一點xd


好啦~介紹我今次既Shopping List 既最後一款啦,你地會認為是什麼嗎?
是面霜嗎?由於家中仍有不少存貨,所以今次我會買唇膜
點解呢?原因就是妹妹既咀仔甩皮甩得太勁啦~加上佢番工關係要搽唇膏
愈搽就愈甩皮~所以佢就話要試下搽下唇膜會唔會可以令咀仔有改變呢?

滋潤去紋唇膜 $15/10ml~



見到妹妹買完番黎搽~當然唔好錯過試用既機會呢
當然試下咀仔有冇好左先啦~因為曾經都有MUA 話我既唇紋好深
所以睇下用左係唔係真係可以減淡唇紋先,
減淡唇紋就暫時未睇到~但係你話滋潤效果呢,我覺得OK 啵~
但係妹妹話呢個已經滿足唔到佢XDD 
而家佢要用日本馬油滋潤唇膜 先OK ~~不過各有各需要啦



介紹五樣野啦~你估下我Total 要洗左幾多錢?答案係上面有得計架~~
比三秒時間你計~~~





答案就係只需要$220 我就可以買到四款我認為不錯既產品,最貴的...精華有待改善吧xd
仲有30蚊可以買下其他產品Tim xd 雖然全部都係彩豐行~但係真係我自己用開又覺得唔錯既產品黎架~
大家拆完利是如果又想為春天呢個潮濕天氣改一改用開既護膚品~
你地亦可以考慮一下我今次既介紹啦~~希望你地都會喜歡啦~~
多謝你既收看唷~^^

有關於彩豐行既其他試用體驗文~可以按回以下Link 收看

冬日滋潤大好物 。.:*☆ 將成罐蜂蜜搽上面 ◕‿◕

【香港製造】彩豐行新品介紹 。有機堅果油粉底 & 黑糖Hand Cream

可當假娃娃眼的3D完美睫毛組合,卻不會進入我的化妝袋


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/


留言

熱門文章