面仔打格仔? 為肌膚敷上Timeless Truth 功能面膜

冇比我既標題嚇親嗎?其實小妹好乖乖冇做錯野
只係試左一款由台灣引入既 Timeless Truth 既獨家功能面膜
今次小妹有機會可以試用五款唔同顏色及功效既~


首先我先介紹一下第一款綠色包裝的Mask 

就是茶樹多酚舒緩調理面膜
Mask 萃取多種天然植物精華,綠茶、蘆薈、洋甘菊,
以舒緩的方式調理不平衡的肌膚,促進肌膚新陳代謝,
讓肌膚的油脂分泌平衡,不再有分泌過剩的油脂堵住毛孔的困擾,
玻尿酸的天然保濕因子,讓肌膚飽含水分,達到油水平衡的溫和膚質。

成份亦如下~
綠茶萃取液: 緊緻明亮肌膚。
玻尿酸: 保濕鎖水強化肌膚水分。

洋甘菊萃取液: 具有清潔肌膚的效果
蘆薈萃取液:具有調節皮脂分泌、保濕、收斂的功效。


如果你係油性肌,暗倉肌既朋友仔~可以考慮一下呢款Mask
有陣時你多油除左你本身係咁之外,仲有機會係因為你肌膚中缺水呢
所以呢款Mask 就可以平衡油脂既可保濕呢!!!




第二個要介紹的就是多元胜肽撫紋煥膚面膜
或者有人會講其實我仲後生,洗唔洗咁快用呢隻Mask 呀?\
但係我個人又覺得愈後生護膚係冇死既,
最重要要係岩既時間用番對既產品~


今次既Mask 主要以Q10、五胜肽、六胜肽聯合賦予肌膚活力、維持彈性,
緊緻舒展的成分能改善肌膚的歲月痕跡,回復年輕的緊實光采,
維他命E能同時滋潤修護。  


個人認為係拜完年攰到爆既時候,番工前一晚敷番呢個Mask
番工逗利是~人都開心d 啦




輪到第三款Mask 啦,呢款黃色既你會諗到係咩呢?
蜂蜜?定係其他呢?
其實佢係....蠟菊菁萃修護面膜

咩係蠟菊呀?其實蠟菊俗稱不凋花,開發研製做為面膜保養品,
根據許多文獻記載,蠟菊是生命力極強的一種花朵,而且摘採下來後,
能維持好幾年不凋謝,有很好的保養效果。 

而成份亦如下:
蠟菊萃取液: 修護、舒緩肌膚。
草本精華: 讓肌膚回復到最自然的狀態。
維他命A:協助肌膚及毛孔緊緻,使肌膚光澤細緻。
維他命 E:加強肌膚抗氧化,同時滋潤修護肌膚。




好啦~~第四款呢個以銀白色包裝既,你地又估唔估到係咩呢?

關美白事?定係有咩功效呢?
呢個其實就係....竹炭深層嫩白面膜
其實有冇人知道?竹炭係可以將肌膚中既髒污吸出來架!!
加上美白界的MVP-α熊果素,巧妙的結合讓各自的亮白優點發揮到極

緻,
能預防斑點生成、嫩白及淡化色素,讓黯沉的臉色層層淨白、
透出明亮光采,避免不均勻膚色的產生。
絲氨基酸與維他命A、E發揮柔軟、滋潤肌膚作用,
咁樣~~~就可以唔洗靠化妝做個糖瓷娃娃啦^^


好啦~~~輪到今次呢個系列最後一款Mask 啦
以藍色既包裝既就係海洋精華保濕活膚面膜
以海洋深層水具保濕、滋潤等效果,

能防止肌膚乾燥、幫助肌膚保持水分,

同時調理肌膚油脂分泌,預防肌膚老化細紋,使肌膚光澤緊緻

保濕一流最岩係呢個天氣入面用啦~唔好以為有陣時潮濕就唔洗呀
其實係分分鐘仲需要補水既時候~~所以冬天除左要保濕仲可以美白既



介紹左咁耐~小妹唔會齋講唔試既,但係小妹呢期真係太懶~

暫時只試敷左一款Mask 先~~雖然呢排天氣唔係好凍
但係由於我做左個煥膚Facial (可按我回顧)
所以面仔而家敷d 咩都係好吸收架~~

所以最後我都係揀左海洋精華保濕活膚面膜
幫面仔補補水~靚住過年先得架嗎~^^

先睇下小妹既殘爆樣先,都唔知點解我已經懶左冇出文~

不過唔知係唔係番工又攰~加上又做Gym 既關係呢?
係敷Mask 之前我眼袋位置的確係幾嚴重~應該關我呢期夜訓關係
所以眼袋都開始出紋啦~亦因為夜訓,毛孔真係好大-口-



藍面格仔人出場xdd
其實我係之前爬文個陣已經見過有人介紹過格仔Mask
估唔到今次到我有試下呢個格仔Mask 呢xd
另外呢款Mask 呢會有分深色兩邊架~
咁將深色既一面做底面讓它既功效完全敷入肌膚入面~



小妹今次就敷左約...20mins~
保濕程度我覺得仍算不錯,起碼可以即時減淡我的細紋問題
而且令肌膚有即時飽滿既效~呢個我認為不錯既地方~
但係唔知係因為天氣有點乾/潮濕關係呢?
當我將面部剩餘既精華按摩至完全吸收後~就好似有點會乾乾的感覺
所以呢款Mask 最好仍是要搽回自己的保養品呢~



其實Timeless Truth 係台灣已經係一款蠻出名既品牌黎架~

今次ColourMix 引入了呢款Mask 的確係不錯既產品呢~
如果大家都有興趣試下呢款Mask 的話可到Colourmix 選購唷^^



想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/

留言

熱門文章