近來大愛的拉面麵 ◕‿◕ 日本一風堂拉麵店



一風堂,一間比我認為永遠要排到七彩既拉面店~
早前我朋友跟我講好想去食呢間拉麵店~當時因為我地大家都係尖沙咀既關係
所以就由我去拎位先啦~~我好鐘意呢個設計,就係可以自行拎飛
最好就係佢可以自行入你既電話,系統就會自動打比你通知你準備入去架啦



當日我地坐既地方就係廚房前面既吧木台位置~
其實對於食野地方,我不嬲都麻麻地鐘意坐吧木台~
但係有得睇下廚師煮野~加上呢間要等咁耐,一次半次算啦



其實係尖沙咀一風堂分店,吧木台下面會有個位置可以比你擺袋架
不過小妹亦試過只係掛住拎袋唔記得拎電腦-口-
所以大家坐吧木台個陣,記得拎哂d 野先走呀!!



今次我地兩個揀左兩款拉麵試下~分別就係
【白丸元味拉麵】,赤丸新味拉麵】



【白丸元味拉麵
以豬骨湯底做主角加以木耳,芽菜同蔥做配料
加以兩塊义燒做主食~



今次我揀左硬身,因為我打算影相既關係xd
所以當我影完相之後,麵質都開始變軟啦~



另外朋友V 小姐叫了赤丸新味拉麵,
湯底仍然以豬骨湯底做主角,加以黑蒜油和紅噹噹的辣醬
雖然日本既辣醬其實都唔算好辣,
不過大家好似我好怕辣既~就可以照叫赤丸但係走辣XDD
(另外拉麵中會有D 油份架,其實係豬油黎既~其實可以令整碗麵香D 架)



仲有大家都話一定要試既半熟蛋~其實我係橫崗拉麵店都食過
但係對於我呢D太麻麻蛋黃既人,始終唔太吸引~
因為個次食係凍冰冰呀>.<但係今次我地叫左一粒各自食左半粒
加入湯中食原來係另一種風味呢~~連我都想Encore 多一隻呢xd


另外我地兩個仲可以叫到D 小食黎食XD

呢個係明太子餃子雞翼,冇記錯係$36/2隻
其實味道都係唔錯,但係價錢上真係貴左D 既



另外仲叫左一風堂义燒角包,呢個小包包都係的式之作~
但係都要$28/2件架~不過強烈建議要一到左即刻食~
唔係就會唔好味架啦~~小包既餡就係生菜+义燒+沙津醬
如果有興趣既朋友可以去試下啦^^



好啦~介紹完尖沙咀分店,就介紹一下金鐘分店啦



今次有機會去到金鐘既分店,主要就係因為Cherrie 邀請
係介紹今次黎既目的之前,不如睇下今次金鐘既設計啦~
金鐘分店會配以黑白格仔裝修~加上拉麵碗既擺設



轉入內場,配以日本既燈箱設計~一張全木台既設計
仲有幾張卡位座既位置~雖然店鋪不夠尖沙咀既大
但係感覺上沒有咁焗促~因為真係一眼睇得哂



今次到金鐘既目的~就係試新野---【我的拉麵】



何謂我的拉麵呢?就係因為一風堂想各個顧客都有一碗自己鐘意既拉麵
好似湯底既咁樣,有人鐘意辣,有人鐘意普通湯底~
今次【我的拉麵】配以傳統既豬骨湯底~
首先我地先揀麵底~可以揀細麵,粗麵
Step 2 可以先揀麵既軟硬度,有分硬,普通,柔(軟)既程度
Step 3 就係揀油份,因為呢個油份就係以豬油成份~
有人會覺得豬油係好肥,所以係呢個時候就可以揀番少,普通,多既
Step 4 就係揀番調味料啦~下?我地唔係有豬骨湯底咩?
其實調味料就係配合豬骨湯底架啦~~
分別就有黑蒜油,辣味噌,魚粉,咖哩辣肉醬



咁只係揀左自己選擇既【我的拉麵】之後,當然要叫下餸先得架~
本身一碗【我的拉麵】入面都會有少量既蔥同芽菜
如果你係大愛芽菜,同蔥既朋友~絕對可以加番$8 既
紫菜係【我的拉麵】入面係冇紫菜架~所以想食既朋友都要加$8啦~

另外當然唔少得我曾經大愛既半熟蛋,溫泉蛋,竹筍同埋木耳都係需要加$10/款既

當然除左以上既配料,仲要有主食啦~~
以下就係加上$15/款
分別有日式义燒,日式豬柳,最新推出既炙燒义燒
同埋新推出既辣蔥絲,仲有水煮野菜~~~

除左以上既主食& 配料,其實仲有兩款~
雜錦配料$30/Set
分別有日式义燒x2 , 木耳,豆芽,紫菜x2

特盛配料 $50/Set
分別有日式义燒x2 ,日式豬柳x2,木耳,芽菜,紫菜x2,半熟蛋1/2,竹筍



揀選完野食之後就有人為我地準備左小圍裙
咁就唔洗擔心我呢d 好易整Dirty 衫既人仔啦~
不過平時食個陣好似冇呢樣野架啵xd 



講左咁耐,不如睇下實物先呢?
首先先介紹呢款辣味噌既自選拉麵,味道偏辣~
適合喜歡吃辣既朋友們~~~


第二款就係魚粉湯底既,魚粉味道有d 似番係大地魚味道
味道偏咸,所以小妹就麻麻地呢款xd在乎你既口味啦~



輪到第三款拉麵就係咖哩辣肉醬
唔好比佢d 色嚇親~其實呢個咖哩其實唔算太辣架,仲帶d 甜味
所以有機會都想試下呢個湯底xdd



登登登登登~~~輪到小妹揀選既湯底就係黑蒜油啦~
味道有點香,加以普通程度既豬油,以粗麵底~



究竟粗麵同幼麵既分別又係點既呢?
首先呢款就係細麵黎既,朋友Cherrie 揀左普通軟硬度既~



另外小妹揀左既就係粗麵底硬身的,但係睇番相其實好似冇咩分別
不過覺得普通既麵質就會比較滑一點~



介紹完湯底,麵底~係時候輪到介紹主食啦~~
今次小妹叫左
1)半熟蛋(我最愛~但係今次d 蛋蛋有d太熟啦,冇個隻流心感覺)
2)日式豬柳(好味~值得一試xd)
3)日式义燒(因為平時都有得食,如果唔係真係大愛既都可以唔叫)
4)炙燒义燒(必試Item !!! 因為真係啖啖肉,不過絕對唔會覺得好滯)



另外我除左半熟蛋仲叫埋左呢個溫泉蛋~~
不過....味道就不及半熟蛋啦~主要係因為佢太凍啦
所以下次再食就未必再叫佢啦~~



既然食左咁多正野,都係時候~~食甜品!!
我終於都明白點解D 人話,女人總係有兩個胃
即使食到幾飽都好,都可以食到甜品!!!
是沒錯的!!我食完成碗都係肉既拉麵
仍然可以食得落呢個南瓜布甸~
但係呢個應該好似冇係一風堂有售既~
所以想食之前請先望清楚個餐牌先XD 



其實對於日本拉麵店,普通Size 既麵底其實都唔算大碗
男生吃的話可能會唔夠喉/唔夠飽,
係呢個時候男生們~或者你可以叫一叫加底先啦,

另外有關义燒角包,因為我表妹都因為我既大力介紹而去試左
不過佢就覺得麻麻地好食,所以味道有機會因人而已
希望大家如果睇完我介紹,覺得唔好食唔好怪我呀xd

希望你都喜歡我介紹既一風堂,
今次唔試食文~只係自己普通的食文~希望令有興趣試食既朋友有進一步資料^^



想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
 
記得要給我一個Like 啦!!!^^




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/




































留言

熱門文章