倒數 9 個月 .。❤ 我們的婚禮進度表


呼~轉眼又到二月啦~~
咁又得番9個月時間咋,不過係今個月入面我都解決左兩件重要事
就係租車同搵律師啦,決定好哂d 野個心真係定d 

我諗而家最急切需要做既野就係睇婚介同買家私
因為我大少真係好麻煩-口-已經難夾假放
次次都一拖再拖真係有陣激到你死死下!!!
所以...希望下一個月再整呢個表個陣,我可以攪掂到婚介同家私呢一part 啦

呀~~仲有一樣就係我終於終於攪得掂我個婚沙相排版啦>.<
真係辛苦到想喊...我明白每個人既既眼光會唔同
但係真係好肉酸,第一次好似玩平時我地D 一格格併圖咁
叫佢全部改哂佢,佢就改1D 唔改1D 
好啦~攪掂一張半張,再叫佢整番個D 真係會激到你死咁濟~~
即係我有D 唔同景點都冇可能將佢地冇關係既放埋一齊~~
最後由精執到排版~玩足我2個月,我想講~大家真係要追要迫~
唔好信佢地唔得閒,因為你唔追佢地就懶懶閒...

附上一張唯一一張未改過而我都滿意既排版比大家睇下~^^




如果你急到癲要相個陣就大件事啦~~而家我攪掂呢個煩到癲既野啦
可以等3月尾有相拎啦~希望會靚靚啦>.<

講住咁多先~~睇番自己今次差D 咩先



Angel & Ming
Wedding
我們的大日子 2013119 更新: 5/2/2013
  農曆十月初七日  
註冊
地點 帝皇廷宴會廳  
日期 2013119  
時間 下午5點半  
律師 徐志剛律師  
預約排期 (律師樓幫忙負責)  
擬結婚通知書 (律師樓幫忙負責)  
結婚戒指 未決定  
嘉賓題名冊 /  
羽毛(黑色) (律師樓附上)  
戒指盒 未決定  
結婚證書套 (律師樓附上)  
     
婚宴    
地點 帝皇庭宴會廳(太子) 25
菜單及圍數 菜單己定/圍數未定  
場地佈置 用回酒樓佈置  
     
出門    
地點 粉嶺(女家)  
時間 2013/11/09
(9-11)
 
     
入門    
地點 屯門(男家) 二叔屋企
時間 未定  
     
過大禮    
日期及時間 未定  
過大禮用品 未定  
     
嫁妝    
龍鳳被 已買  
行李箱 /  
金器 己買龍鳳鈪一對  
內衣褲 未定  
其他 未齊  
     
上頭    
時間 未定  
新郎好命公 未定  
新娘好命婆 未定  
     
工作人員    
伴娘伴郎 伴娘: 君君
伴郎: 阿樂
 
兄弟 未定  
姊妹 阿君/Vicky/Cindy/羚羚  
婚宴司儀 Sophia
& Simon
 
招待人員 未定  
大妗姐 伴娘:
君君 兼任
 
     
相片攝影    
婚紗相 曼城印象 已拍攝
婚禮攝影 純美新娘 2P
婚禮攝錄 純美新娘 1V
成長片段 純美新娘 未定
早拍晚播 純美新娘 VIDEO
婚紗相SLIDE / 未定
     
化妝    
新娘化妝 Mandy (全日)
新郎化妝 Mandy  
媽咪奶奶化妝 Mandy  
伴娘、姊妹化妝 Mandy負責伴娘,姊妹自行處理  
     
新娘服飾    
婚紗晚裝 Charming Image 暫定5
新娘鞋  
裙褂 Charming Image  
裙褂鞋 未定  
內衣  
頭紗、手套、首飾 Charming Image 提供  
頭飾 Charming Image 提供  
     
新郎服飾    
禮服 Chammy
Image
暫定2套
恤衫 未定 暫定2套
皮鞋  
     
主婚人服飾    
媽咪禮服 自己做衫 2套
爸爸禮服 未定  
     
其他人員服飾    
伴娘裙 未定  
姊妹裙 未定  
伴郎、兄弟呔 未定  
     
花車    
主花車 四眼仔Benz(孖一世)  
其他花車 28座Vans(孖一世)  
花車公仔 Hello
Kitty 結婚公仔
 
花車佈置 兄弟攪掂  
     
花飾    
新娘花球 未定 預絲花
新郎襟花 未定  
新娘鮮花頭飾 未定  
伴郎、兄弟襟花 未定  
伴娘、姊妹手花 未定  
家人襟花 未定  
     
婚禮用品    
囍帖 帝皇廷提供 每圍10
西式餅咭 美心 (200) 已買
中式餅咭 奇華嫁喜禮餅 已買
回禮利是封 KVC
幫我跟
 
大小利是封 KVC
幫我跟
 
放利是福袋 KVC
幫我跟
 
貼紙、囍字、對聯 KVC
幫我跟
 
敬茶茶具、碗筷 KVC
幫我跟
 
出門紅傘 KVC
幫我跟
 
咕o臣 KVC
幫我跟
 
睡衣 KVC
幫我跟
 
上頭用品 KVC
幫我跟
 
囍字拖鞋 KVC
幫我跟
 
子孫筒 KVC
幫我跟
 
回門乳豬 酒樓提供 未定
糖蓮子、紅棗 KCV
幫我跟
 
     
晚宴用品    
人情箱 未定  
簽名布 己整,等拎貨  
簽名筆 未定  
簽到位置佈置 兄弟姊妹負責  
香檳杯 應該用番酒樓的  
晚宴歌曲 未定  
賓客名單 煩惱中 未定
SEATING PLAN 未定  
檯號牌 未定 考慮自製中
餐牌 未定 考慮自製中
結婚蛋糕 酒樓提供(5磅)  
啤牌 未定 未收到
瓜子、糖果 酒樓提供  
席前小食 酒樓提供  
紅酒、VSOP VSOP
要自己買,紅酒要睇睇
 
回禮小禮物 不提供  
     
程序表    
當日 RUNDOWN 未定  
分工表 未定  
用品CHECK LIST 未定  
     
其他項目    
婚前檢查 未定  
當天午膳 未定  

留言

  1. 加油...祝順利!
    [版主回覆02/08/2013 21:22:31]多謝你:P

    回覆刪除
  2. 貓仔 と 貓仔大人2013年2月25日 晚上11:42

    我們也開始預備~~搵左場地和戒指~~加油呀!!
    [貓仔 と 貓仔大人回覆02/27/2013 09:29:01]我地14年2月~~ADD左你~~大家分享下~~^-^
    [版主回覆02/26/2013 22:25:29]大家一齊加油!!!
    你地幾時婚期呀?

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章