又想廋身又同時保暖 ◕‿◕ 我有「私人胸間」塑身衣

轉眼間又2月~又是我最愛既一個節日呢!!!
可是是最後一年我最愛的!!! 因為出年~~我就要派利是呢
不過農曆新年中的美食....年糕,蘿蔔糕,馬蹄糕,海參花膠~想起也覺得好味


雖然美食是好味,但係始終食得多係會肥架嗎,咁點算?
唔通唔食咩~美食當前好難忍口架嗎~~~

既然係咁,真係要諗諗計仔先~~
上左去My Dress 睇到一件好似幾岩我既產品wor 
點解咁講呢?就係因為呢句[腰間部份採用日本強力棉拉架布料,穿著緊身、能控制食量]
廋身wor 又可以控制食量~~一於買一件番黎試下先!!




由於呢件塑身衣需要視乎穿衣者既身型,所以係唔係由My Dress 送到你手上架
咁你就可以揀選番最近你的「私人胸間」分店,而我今次就揀選了太子分店的
當你購買之後就會出現一張通知信既,Print Out 之後就請先致電分店預約
同埋一定一定要帶定封信呢,唔係人地真係唔會受理架~我當日就太大意唔記得拎
好彩攪左一輪,搵左同事幫我影相~先可以拎到呢件衫仔番屋企咋~~

由於我真係太胖啦,所以著唔到S 碼真係著M 碼,當時既店員話Keep 住著,
你就可以著到S 碼架啦,睇下我keep 住著係唔係真係可以廋到先xd
咁其實呢件束衣呢,就似一件打底既背心~
只係佢中間個個腹位就會比較緊身一點既




不如睇下我未著上身既效果,其實好多人成日都同我講,
見你臉尖尖,以為你係廋女生~~其實....
我肥到成隻豬咁~1個聖誕都攪到我之前去影相既fit 身型打走
黎緊新年真係.....唔敢包呀大佬!!!



一著上束衣雖然會辛苦少少,但係的確同時可以將你d 豬腩肉縮左,
起碼唔會突左d 肉出黎先啦,真係肉鬼酸酸呀
而且Sales姐姐教我將條褲要包實件衫尾,咁就可以包實下腹d 肉啦
其實如果好似而家咁天氣呢,真係加Tee~加件簿外套就可以出街架啦~



著上身後,再回外衣~雖然腰位仍是這麼粗啦~~
但係肚腹的確是收起了不少,而且當時望的~
線條是美一點~~我想新年還是要著起佢啦xdd



或者大家睇完左我既示範都會問?何來廋身?何來保暖呢?
的確呢件係束衣~暫時睇係可以改善到你既身型,但係由於你長期使用它既時候
由於佢長期就壓既關係~你個胃就會減少食量~係減少唔係縮細
我真係問過醫生,個胃係唔識細架=口=
只會係因為食量減少所以你會覺得個胃細左咁解
咁你食少左野,自然身體入面既脂肪會燃燒~咁咪可以做到廋身既效果囉xd

好啦,或者有人會再問?咁保暖又點解先?
或者有人話你呢件束衣點暖呀?其實本身係Sales 姐姐同我講
佢去韓國都著住佢,都唔洗著好多衫都夠暖
我好記得我當日試呢件衫既時候~我係著住羽絨去鋪頭
雖然當時正值中午~我都覺得有點涼意~
但係著左佢離開個陣真係覺得好熱呀,其實我自己也曾因太怕凍而著束衣
不過之前的束衣的確實係暖,但係設計太肉酸啦~
加上配合左舊式的扣會攪到沖涼的時候因為血液唔循環
個肚皮痕到癲左~抓到損左XD 我之前成日都出事=口=

如果大家睇完都有興趣既話,絕對可以到「私人胸間」選購呀!!!
小妹亦準備了折頭給各位,雖然唔係半價都好似唔知8折定9折
有興趣既朋友,請留言比我唷~(但係記得要私人留言呢^^)




想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/

留言

熱門文章