係新一年為肌膚改變一下 ❤ 初嘗八步煥膚療程

仲有一星期就係我最愛既新年啦~~~~
新一年大家會買新衫,新鞋,新內衣之外~
其實大家有冇諗過其實我地既面仔?都可以係新既呢??

下??新既肌膚?換皮呀? 其實係....我今次要介紹既Faical~
不如係介紹療程之前~等我為大家介紹一下我今次做既地方先

今次我去既其實就係RX 美容集團既尖沙咀分店



一上到去15樓~入門口之後~就會見到一個好靚靚既接待處



當我講我到左之後,就坐左係度等美容師帶小妹入去房做Facial~
係等侯既時候就一於影下呢間公店既環境啦~~
有一盞好高貴好靚既水晶燈,仲有一個專擺Doctor Collection Plus 既產品呀!!




坐左一陣,美容師小姐就帶小妹入房開始今次既療程啦
其實今次既房間比起其他分店會大一點,而且亦有一塊半身鏡~
比較貼心既設計,因為即使明知做完Facial之後~頭髮逢鬆都可以自己梳完先出去



今次既療程都會用上Doctor Collection Plus既產品架~
講完咁耐,係時間介紹下Facial 啦~~~




首先睇下我化左妝既樣子先~~由於化左妝,所以睇唔到肌膚既問題



第一步-先落妝
雖然落妝係唔包括係療程既入面,
不過...我化妝唔係好重手呀-口-我唔明點解佢可以令我隻眼攪到咁~
仲要唔係細細力咁抹,呢一Part 真係有少少令小妹扣分




來到第二步-洗面~~
今次就正式係療程既入面架啦,先用上Exuviance Pre-Peel Cleanser~
美容師有跟小妹說有一點酒精的味道,但係性質好溫和的~

輕輕地按摩再用清水洗淨,的確我的妝容仍係需要洗面解決



第三步- 搽上爽膚水



第四步- 果酸煥膚
呢1Part 真係小妹從未嘗試過果酸Facial~今次真係第一次

美容師為小妹搽上Exuviance AHA 20%,前後5次既果酸~
分別係三次既T-Zone 位及兩次既面豬丁位~
敷上約4 Mins 既時間~~



由於果酸係面仔既時候會有一點點拮拮地既感覺所以美容師一路為小妹吹上風扇仔
以減輕肌膚不適既感覺~~



約3分鐘既時候,美容師就開始用上藥水替小妹抹走果酸
不過當替你抹完的時間,記得要跟美容師說什麼地方仍是有點那那地的感覺呢
既然用上咁刺激性果酸,當然要放鬆番啦~~~
美容師就為小妹搽上Bionic Tonic 活化細胞爽膚露,比膚肌一個放鬆鎮靜既8分鐘



當8分鐘之後,美容師就會為小妹用上精華幫我按摩
不過我或者太乾啦,美容師話一按就已經吸收哂



最後就搽上Rejuvenating Treatment Masque 更生活膚緊緻面膜,
由於肌膚得到拍醒~~所以係呢個時間係最佳既吸收時間呢
今次呢個Mask 需要25Mins 既~吸飽飽肌膚靚住咁過年啦~




整個療程完成之後,睇下我既肌膚有冇改變呢?
美容師話會白左同緊繳左~~唔知你地又覺得係唔係呢?
不過睇番相之後,真係唔明點解我d 眼角會紅紅地既
仲要比佢話我點解d 黑眼圈咁勁~其實真係唔知係唔係美容師抹得太大力-口-
整個療程既所有東東都好好,但係我個人認為唔好彩
因為我遇著個比較粗魯既美容師,真係唯一扣分係呢度
不過由於肌膚被激活左~~面部會不斷狂出油架
咁係呢個時間最好Keep 住敷你想要改善既Mask啦







想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
 
記得要給我一個Like 啦!!!^^




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/


















留言

熱門文章