當Swarovski x 南美洲。成就今天的「熱帶天堂」春夏系列


轉眼就三月了,春天已經慢慢地走進我們既身邊~

開始感受到不少的春天的氣色嗎?


早前小妹出席了Swarovski 舉辦的2013年春夏系列發佈會

今年的主題就是以以多采多姿、熱情洋溢的南美洲風情為主題~


當天的天氣的確好貼合了今次既主題~原因真的是很熱呢
好似也有24度唷~不過也不影響大家既欣賞呢~~
先由靚女MC 為今次既活動揭開序幕~~


再請來Swarovski 大中華區高級銷售及營運副總裁龐智鋒Francis Belin致詞
介紹今次既系列係以番里約熱內盧森巴嘉年華做主題~以返璞歸真、
生機盎然的亞馬遜雨林的探索旅程做靈感~成就了今天既「熱帶天堂」






總裁致詞後就有一班充滿熱情,美麗的森巴女郎為活動揭開序幕
她們的熱情真的可以令即個活動也同時升溫呢~
完全給她們的節拍完全吸引住啦~我想我都應該去學下跳呢d舞先
我都想有她們的蛇腰呢~真的好美~~~


睇完靚靚既森巴女郎就Keep 住睇下靚女啦~~
首先由莊思敏小姐及鐘浠汶小姐為率領一衆模特兒為我們示範今次這一季的新品~~


最後還請來Twins 為活動成為壓軸嘉賓,為今次既Show 劃上句號


既然請得Twins 來演繹今季既新品~當然唔少得要問佢地點解會咁揀啦
咁阿Sa 就話佢好鐘意多d Mix & Match 
所以會擺好幾款唔同顏色既首飾係身上
突顯番佢活潑既個性~最重要係唔同顏色係可以令自己更開心呢~

而阿Gill 呢,就主要喜歡深色/黑色既飾物~
所以今次揀左呢個頸鏈~不過唔好以為佢係一個普通既鏈wor
如果你覺得佢太長嗎?其實係可以拆開兩邊架~
咁既可做頸鏈又可襯手鏈啦~~~一舉兩得

女生嗎,總喜歡收禮物的呢~(我也是唷!!!)
所以副總裁為兩位送上了禮物~
唔知兩位對於禮物又鐘唔鐘意呢~~~


給一個Close Up 比大家望望阿Sa 同 阿Gill 當天示範的首飾


除左有Twins 既來臨~仲有師弟阿Ken 同羅力威呢~~
唔知佢地又會唔會買Swarovski 哄下女仔架呢??


既然睇左我既介紹~~不如認真睇下今季既新品呀~
今次既新品會以熱帶樹林~昆虫等等既設計~
好似第一張左圖~我好鐘意呢一套呢,帶上身一定會好高貴的!!!!
另外羽毛設計既耳環同頸鏈~


不喜歡太ColourFul 的產品~亦可考慮較型格的產品
全以黑色的設計,型格卻不失霸氣



呢Set 你地又有冇覺得似d 咩呢?我覺得有dd 似甲虫類~
但係我真係好鐘意隻錶好閃好閃呀!!


除左以上~當然也不乏以昆蟲設計的呢~~
那個小包包有暗花Swarovski  既Logo 架~





睇左咁多款~唔知又有冇你喜歡既心水呢?
我真係好想帶埋佢番屋企呢真係!!
不過水晶帶不走~我仍然有野可以帶走的呢~~
就是.......玩彩繪囉


你地估唔估到我今次玩左咩彩繪?今次小妹揀左畫蝴蝶呢~
對於蝴蝶我總有一個情意結,我第一條Swarovski  頸鏈也是蝴蝶來的呢
係唔係好靚呢~當日仲可以貼上一粒水晶石呢~
不過我太大汗啦~好快就甩左啦~


畫左個靚蝴蝶~我都好唔客氣走左去試左今季新品~
可惜時間關係~我都係走左試介子~
因為它真係閃閃閃呀!!!藍色的~好美呢~~


這個熱辣辣的活動~轉眼就完結囉~~
最後當然要感謝我的好友曚曚帶我去呢個Event 啦~
唔係我又點可以試到今季新品呢~~~

最後Swarovski 亦送上小禮物給我們~包括了是美美的絲巾同綠色的手帶~
絲巾已給媽媽搶劫了,幸好手帶仍在我身邊~~
你話手帶係唔係好閃呢~~好美麗呀!!!


睇完我既介紹之後~~唔知你又有冇興趣選購今次既產品呢?
而家有個小優惠呢~~
即日起至317日,親臨任何香港或澳門Swarovski並講出TWINS活動宣佈的密碼226,即可享有購物優惠。
希望你地都會揀到想要的東東吧~

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/






























留言

熱門文章