。★ 我的韓妝變身寶盒 ❤ 透氣度高的全效珍珠零瑕粉底霜 。★。

近日的美少女戰仕的粉餅成為我們一班女生們的瘋狂,
大家也想回味一下我們的那些年(好似出賣左自己的年齡xdd)
大家也很想拎著美少女的粉餅盒幻想著自己可以跟美少女一齊變身

小妹雖然也是很喜歡呢一個美少女粉餅,可惜它的真的很難買到呢
不過而家我有一個小美盒可以令我完成我的變身的心願了!!

究竟邊個美盒可以令小妹咁心動呢?
呢個咪就係ETUDE HOUSE 最新推出的
全效珍珠零瑕粉底霜$188/盒


今次粉餅會以粉紅色的盒子做設計~
一貫以少女味的設計,今次最新推出的粉底霜會有兩款的色系
包括是#13 及#24的,其實相差的色差差不遠的
大家當然可以按番自己需要揀選適當的色系


而今次小妹被派發的是#24 色系的
究竟我點可以運用呢個靚到癲左既粉盒化唔化到一個仿韓妝呢xd


係試上面之前,不如等我拆解一下呢個變身寶盒先啦
今次呢個粉底霜有一個附設的的粉撲
以中間的位置會有一個隔層可以幫助隔開粉餅及粉撲的
打開後其實會有一張保護紙的,不過比小妹已撕走了
其實一撕開後就會見到像Cushion  庄的設計
用上附送的粉撲就可以上妝囉~


搽左上手後,效果不算太明顯~
不過是清爽及不焗身的,而且仲可以令肌膚有保濕效果
另外亦有一點點的光澤感呢


呢一盒粉底霜是可以集防曬、控油、
保濕、美白、冰涼感及粉底六合為一的超棒產品,
我開始為大家介紹一下呢個新寶盒囉>w<


來清楚地看一下小妹的素顏Look 先,
因為唔夠訓,個樣係攰少少殘少少,有d 眼袋的樣子
幸好近日勤力地敷Mask,令肌膚的暗粒及暗倉亦不算太多
所以今次未必睇得真遮暇問題的


用法: 先用粉撲輕壓在粉餅上,讓粉底於粉撲上
只要搽得勻暈就可以囉
效果比一般的粉底更透薄更自然,亦比BB Cream 更清爽
感覺像沒搽一樣的感覺呢


來一個對比效果比大家望望先啦.其實分別就不算太多
不過感覺上是較精神一點的,最重要它蠻透薄的唷!!!
最重要是自然的樣子,絕不似化了一個面具咁


來看清楚整個全妝的樣子.我有冇一分似韓國的女生吧xd
呢個粉底霜以價錢吸引的確是很吸引的呢,
而且我認為它的溶妝不是太多,最重要最後一定要上了碎粉作定妝之用呀
因為呢個夏天,大家會覺得搽完是很痴淋淋的唷


今次呢個小美盒的確是令小妹對ETUDE HOUSE
絕對改觀,因為曾經小妹也曾使用上它家的BB Cream 
可惜它絕對不是我杯茶,亦令我對它家的產品有少少反感的呢

雖然它的包裝絕對是令小妹十萬個喜歡,但係我買東西不可能單單是買包裝的嗎?
今次呢款粉底霜吸引我的地方主要是因為它實在太方便
只要你搽上Bass,再搽上呢個粉底霜及碎粉就可以出街囉
而且呢個粉底霜是有SPF 50+,很少的粉底的有高度數的防哂呢
另外它呢個粉底霜可以做到透薄的效果呢
因為那天出街男友也說今次的妝容不是太厚很不錯呢^^

雖然我絕對不是化得成韓妝的朋友,但係呢個變身寶盒幾對是小妹近來的大愛之物呢!!
如果你也想跟小妹去變身的話,快一點去ETUDE HOUSE 買上一個跟小妹變身囉!!

只需要$188 就可以得到囉,快D 去買啦
仲有8月8-9日~只要你係會員的話,買夠100蚊就可以有雙倍積分囉
咁抵既野你冇理由唔去參與嗎??

如果對產品有任何問題,歡迎到它家的專頁詢問

**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
今次的上妝照片,小妹是有較了光的請大家見諒!!

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk








留言

熱門文章