【♥ 夏日不要變黑珍珠 ♥】我有Boot 防曬孖寶陪我過Summer

夏天既唔係單單只係會落雨咁簡單,其實佢既太陽仲更加勁=口=
小妹既工作地點,落左車後仲要行一段冇蓋既地方~
每天都望住大大的太陽,真係睇到都有d 驚

早幾日小妹生日當天實在太好天氣,
大大的太陽在頭頂又熱又哂~
真係睇見都怕怕呀,你話最重要帶太陽眼鏡?
我就話最重要要搽好足防曬就真~~
之前我也是實在太懶了,每天搽面已經搽好多野~
又唔想連手都要搽好多好多野~


不過近日有同事跟小妹講,你隻手好似兩(折)色咁wor 
你真係要留意一下呢個問題,第時著婚沙就唔好睇架啦
就係因為同事一句說話,我開始留意我不可以懶了
面都要搽防曬,身體也同樣要搽呢~

今次小好就運用上呢對孖寶幫幫手.
而今次我會揀選Boot 呢個品牌,Boot 大家也不陌生吧
是大家去泰國必掃的手信呢,但係近來它又番黎香港啦
今次我要介紹既就它家既Soltan孖寶
其實Boot Soltan 係英國係一個好出名既防曬系列
而它也開始在香港開始發售啦~~


首先要介紹我每天都會使用既
長效防曬噴霧 SPF30 200ml  ($189)
以黃色既樽身,亦有一個位置可以幫助拿取的
就可以方便你拎住佢去用啦


對於呢枝防曬產品我都幾鐘意,因為佢係以噴噴既上既形式
咁我可以一次噴幾下,再一次過咁搽勻佢~咁就可以方便快捷啦
而且又唔會好痴淋淋既感覺,最重要係防水的嗎~
即使我在番工,日日對住個大大陽光都唔洗怕哂黑啦

噴出黎就以番白色既乳液,質地也蠻清爽的!!
最重要你只要噴完搽番勻佢就可以啦 


今次呢個防曬搽完之後,絕對唔會出現白色一撻撻
而且用左佢真係Keep 到唔黑wor !!
不錯不錯,難怪它可以在英國可以Keep 到咁出名啦


既然講得防曬,當然不少得哂完要舒緩既產品啦
唔知大家會唔會因為係曬完之後肌膚會變得又紅又痛呢
除左可以使用上蘆薈Gel 幫助舒緩之外
小妹今日想介紹一款價錢超抵既產品
Boots SOLTAN 曬後保濕露  $ 59/枝


今次曬後保濕露加入了蘆薈既成份,所以可以幫助減底肌膚既紅痛問題
仲可以有保濕既效果tim,而且呢款Cream 質地同樣是清爽
即使搽完亦也不覺得令肌膚痴淋淋,搽完再著衫也沒問題啦


雖然小妹近幾年也沒有一次正式地去曬太陽,所以不能說可以認得地試清楚產品的功效
但係以長遠來說防曬乳的確是可以令小妹暫時沒有再曬黑
而且可以令小妹的兩折色,慢慢地開始轉回原本的膚色
加上小妹亦把曬後保濕露亦搽於我做完Laser 的腋下
可以有助舒緩我打完Laser 的位置,也可以令肌膚Keep 住有水潤
咁摸落去肌膚也可以Keep 住滑滑的,加上它的價錢最重要絕對唔貴
好用程式也比其他專櫃品牌的呢,加上它在很多萬寧也可以購貫到嗎^^

如果想對產品更多既資料,可以到Boot 的專頁詢問

**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk











留言

熱門文章