【♥ 夏日不要滿面油光 ♥】第一步- 清潔面仔由PAPULEX 開始

炎炎夏日,唔知大家最怕身體會發出什麼問題呢?
嚴重的汗味?不斷的出汗?還是滿面油光呢?
小妹係夏日最怕的除了是有汗味之外,就是怕出油=口=
所以係夏天小妹是絕對怕化妝的,即使化妝都一定要留係冷氣地方才會呢

其實大家認為是出油一定因為肌膚太多的油脂分秘?
其實也有機會是肌膚欠缺水份的呢,
而小妹就是混合性偏乾的肌膚
所以係夏天出油既機率係絕對多的,
由其係一到Lunch 的時候就真係要抹一抹面部的呢,
所以係夏天小妹也需要找尋一款需要幫忙出油的潔面產品

現在我也是使用洗面泡泡的,不過而家使用後會有一點點乾,
如果唔係即時搽野的話,那個感覺很不好受呢
而近日小妹有機會體驗一下台灣品牌--
PAPULEX (百倍麗)

其實小妹早前曾有機會體驗它家的產品,可惜小妹當天未能出席,
而今次小妹要介紹比大家的就是它家的深層護理啫喱


或者大家會問?深層護理既產品係唔係唔可以每日都使用架?
因為多數說明是深層清潔的產品多數是不能每天都可以使用的嗎
不過今次介紹的產品就絕對可以每天都使用的!!
原因就係是它本身有雙重抗痘配方- 蘊含Active ABA及 NICOTINAMIDE成份,
有效減低形成痘痘印的風險,糅合甘油及山梨醇保濕因子,
溫和潔淨及紓緩肌膚,能為肌膚補充水份;無皂配方,適合每天使用。

而呢枝洗面在從未開啟之前其實是封鎖了的包裝
大家也可以安心不怕產品在購買之前曾比人開過既問題啦
而洗面Gel 既質地是帶點淺綠色的,好像有一點薄荷味道的呢


而使用方式亦很簡單,只要你拎番你認為足夠既份量加水在面部打圈按摩
之後就可以洗面囉~~不過小妹起泡好似沒有太多的樣子


今次呢個洗面 Gel ,比起平時用開的是沒有特別的太乾
是否比起平常的會乾淨一點?我不敢說是
不過我覺得是平均油脂的,因為的確使用了它後
出油的情況是減慢,但係絕對唔係冇既
因為我平時一到食飯既時候,就一定要抹走d 油先會食飯~
但係而家我而家起碼可以去到下午茶時間(但係我冇食野架xdd)
先開始先慢慢浮緊d 油出黎xd


今次呢款洗面產品其實絕對會適合油性肌,暗倉肌既朋友使用
因為它本身既成份主要也是可以幫助防止暗倉既形成
而它亦加入了保濕成份所以洗完面都唔會乾咁解
雖然小妹不算是暗倉肌,生暗倉亦不算是常客的~
不過最近使用的時候亦有準備爆出粒粒的,雖然我未正式熟透的樣子
但係用左幾次之後,都慢慢地開始完全謝了,
我不敢說它一定要有效,但係對於小妹在長期使用下亦算不錯
如果你有興趣想試下呢個洗面係唔係真係咁work 就真係要一試啦
就可以到以下地方選購,價錢: $176/150ml
銷售點:各大醫學美容中心、醫生診所、各大藥房、萬寧及屈臣氏配藥部

如果大家想了解更多呢個品牌既資料?可以到以下網站詢問的


**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk

















留言

熱門文章