♬ 為自己打造一個新形象 ❤ 跟Man Chan 老師學Set 頭♪゚

唔知大家會唔會好似小妹咁,個頭永遠都係千篇一律
一係就係放哂d 頭髮落黎,一係就梳All Back,最叻梳公主頭xdd
真係睇見自己都悶,但係我又唔識自己set 個靚髮形啵

當大家以為化靚個妝其實已經好夠,但係對於小妹而言係完全錯哂
我想如果唔係因為要準備我既大日子,我未必好似而家咁中間分界
主要係因為我想係當天可以有更多的頭髮讓我的MUA 為我設計

亦因為呢個原因,我的頭髮就更加沒有款式沒有形格,沒有一個Style,
不過早前小妹就去左跟一位化妝師去上堂,但係唔係去學化妝
而係去學..........為自己Set 頭!!!

而今次的既老師就是著名化妝師Man Chan 
我地今次既上堂位置就係它的化妝學校呢!!!
是位於尖沙咀的,不如係介紹它的她的教室前,
等小妹簡略地介紹一下她的資料先

被行內人讚譽為天賦型的MUA,熱愛藝術。
打從孩童時代6歲開始接觸音樂、舞蹈、戲曲等,
自少深深被藝術吸引著,更於演藝學院修讀中國藝術。
在濃厚藝術文化薰陶下成長,
不知不覺地培養了一種追求「唯美」的態度與「美」結下不解之緣。
熱愛藝術的Man Chan,敢將藝術的唯美融入彩妝和髮型設計當中,
她清楚知道每個新娘子都是蛻變的蝴蝶,讓她的作品充滿神奇,
艷壓新娘化妝造型這行列,成為灸手可熱MUA兼造型師。


進入Man Chan 的化妝學校入面你會認為它不是一個化妝教室
而似一個博物館的樣子,因為它除了擁有一張一張既Model 照片外
仲有好多好多好特別既既裝飾係個教室入面
好似有做大戲的戲服,我最恨大婚會帶上鳳冠同埋女生最恨當天帶上的美美鑽石頸鏈啦


參觀完後,她們亦為我地準備了一些小食真係勁勁勁好味
係時候要去上堂囉,今次當然請到Man Chan 親自教我地,
突然覺得好興奮呢,因為聽說上她的一課也是不平的唷


老師係教授我們之前,首先就唔係講佢有咩咁威水
而係問番我地有咩髮型想學咁樣,不過小妹就真係冇咩特別髮型想學
反而想問下我有咩髮型係唔岩就真,
而老師就指小妹個額都算係高,所以就唔建議我梳All Back 頭啦,
因為仲會突顯個額更高,所以我可以剪番個齊陰頭會岩少少

今次老師就會教我地兩個髮型,首先就請來美美小懶貓來做Model 
第一個髮型是教我們運用我們常用的捲髮器
正確既運作方法,原來唔黎上堂我一路都唔知我一路都用錯方法


老師建議我地用番一些會自動轉動的電熱棒
因為方便我地呢d 唔係成日用既女生們
而老師亦指,我地平時使用上一些熱棒是捲髮於棒內,
其實咁樣唔岩架,一定要將頭髮平放於棒內,唔係頭髮就受熱唔平均架啦
最後就可以打斜慢慢的放手就會做到自然的圈髮架啦


當然學完到我地自己去做啦,由於今次小妹分配到的是公仔麵頭的電動棒
但係我就覺得呢個頭既我,完全係一個成熟到爆炸,
不過也算一個新嘗試嗎,左圖就有一個對比程度
左面是我自己電的,即時我面仔好似大上加大既xdd
右面就是完成了的樣子,真係大師做的同自己做的差得遠-口-


你以為教電捲髮就是第一個髮型?錯了!!其實現在才是教授第一個髮型呢
今次再請來另一個Model 白羊女kate ,今次就是正式教授韓式的髮型


-首先就是把我們捲了的頭髮分開四層,首先把夾係上一層的位置夾起
再把下面的頭髮,一札起三條橡根,再札起一個小波波的樣子
再把頭髮摔散令頭髮更鬆散可以做成更大的波波
再將頭髮內打X ,再將一邊夾在頭上就可以再進行第二步


輪到上層的位置了,再札上一個小波波,同樣地摔散再跟大的那個波波MIX 入大波波度
再把頭頂的頭髮用手指整鬆個頂頂的位置就可以了!!
究竟小妹個韓式髮型係點呢?


最後小妹的髮型也算不錯吧?總算見得人嗎?
除左是大波波的位置是很難控制的-口-
其他的夾髮位置真的是小妹親自做成的唷,成功感超大的呢!!
可以考慮一下我大婚當日用上呢個頭髮型啵XD


老師亦教授我們其實使用上呢D 噴髮膠的時間
其實唔想頭髮上見到白色的樣子?不想見到一舊舊的話
就一定要有一定的距離的才噴囉,咁就唔會出現呢個問題啦


說好的第二個造型呢?今次就請來老師的徒弟Bugar 為我地做Model
首先把所有頭髮向上梳起,再札上一條馬尾就可以啦
(溫馨提示: 以三條幼橡根/一條粗橡根就可以札起了) 


同樣把馬尾再札起一個波波,同樣把頭髮摔鬆令它更鬆更大
再把頭髮夾番回係橡根內就可以了


最後加回一個頭GU 做裝飾就可以了,係唔係即刻好Sharp 好醒神
當然也是Model 的可愛表情啦^^


快樂時間過得特別快,短短三小時的學的雖然是兩個髮型
但係老師既指點已經令小妹記入心了,她的意見的確是一針見血的
好似說小妹的額太高了,梳All Back 不行,如果梳丸子頭也不可以擺在中間的唷
整個活動當中,老師完全沒有一句介紹她的化妝服務
只是有問必答我們我們的疑問,即使我們當天夾的頭髮有一點不夠也要我們再夾回
不過老師讚我地今次呢班學生很棒,我們Set 的頭也很美,很有板有眼
當然我地既成功都要有一個好既老師好既助力係度幫我地,教我地先得架嗎


唔知你地睇完我既介紹,會唔會有興趣想跟老師上下堂先?
或者會唔會有興趣想搵老師幫你的大婚日子弄一個你會喜歡的髮型及妝容?
我沒記錯跟全日的價錢,老師收的差不多是萬六蚊左右的,喜歡的可以找她試試妝
始終人生一次,貴少少係值得既,

想了解老師更多的資料?可以在下面的資料詢問
MAN CHAN of Miracle School
尖沙咀漆咸道南119號A-C豐景大廈5樓C室
Tel: 66996777

詳情可瀏覧以下網址

**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
今次的上妝照片,小妹是有較了光的請大家見諒!!

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk





















留言

熱門文章