開架品。平價。彩妝品.。♥゚為你介紹學生也能購買的好物◕‿◕

隨著現今社會既發達,很多仍在讀書的妹妹們亦已經懂得為自己打扮得更美
不過仍在讀書的妹妹們,其實會唔會可以付出到太多的金錢去購買呢?
小妹曾記得我當年購買的彩妝品是靠媽媽的飯錢去買
直到自己當上PT 購買真正的彩妝品就是眼影及眼線

不過由小妹既當年直到而家既年代,產品既類別的確是更多選擇
由其是彩妝及護膚品啦,由之前的只係外國的貴價品牌
現在有著不少日本,韓國,台灣的開架品牌引入香港

今次小妹想為大家介紹的當然是平價卻好用的開架產品啦
雖然呢個品牌未必是較多朋友認識,其實它在日本也有不錯的知名度的唷
因為它也曾上榜日本的CosmeDasoda Mega
今次想介紹比大家認識的就是它的眼線筆及睫毛液


首要介紹比大家認識的就是它的
Dasoda Mega Liquid eyeliner 0.55ml
(建議零售價$98)


以粉紅色的蓋配以黑色的筆身,
而當中既筆頭只有0.01mm 既幼滑度,而且防水防油
輕輕的一晝於眼皮上已經很出色,不需大力的抹呢
不過由於眼線筆也算快乾的,大家如果真的是畫錯的話要快一點用棉花棒抹走唷
如果是乾了再發覺有問題的話,就要點一些落妝水輕輕力的在把需要修改的地方抹走就可以了


或者有人會問,其實畫左眼線會有咩分別呀?
其實除左係雙眼上有少少的色彩外,其實也是可以令雙眼會更加有神
就如小妹的相中所見,左眼雖然本身是比右眼的大
但係在畫上眼線後會明顯地更大更有神的呢
雙眼是露魂之窗,需要保護之外其實也需要把它裝飾一番呢^^


除了使用上眼線外,仲有一件寶物就係可以令雙眼更加有神既
就係呢枝Dasoda Mega Volume mascara 8g (RED)
(建議零售價$118)



專為加強濃密效果所開發的凹型刷頭及睫毛液
l   體驗無重力,超長纖維一直延伸至末梢
l   僅需溫水、洗面乳即可輕鬆卸除乾淨

特殊彎度設計的刷頭能讓睫毛液飽滿沾附於刷頭間隙上
2Steps 
1) 睫毛由睫毛根部往上刷,讓整體沾滿睫毛液。
2) 刷頭以Z字形移動,緊緊抓住毛根,刷出捲曲幅度。


其實小妹就真係唔係好識點樣Z 字樣上睫毛
不過我就是以由底拉向上拉的,雖然未必可以弄得咁好
但係佢乾冒程度比較慢,好易就會令眼袋位置掂有睫毛液
不過佢搽兩層都可以令睫毛又長又翹,唔洗夾都可以了^^


大家可以望一下我雙眼搽上眼線筆及睫毛液後,雙眼精神多一點呢
最重要不需要帶大眼仔也可以令雙眼又大又有神
男生見到你呢一對電眼仲唔比你電到暈一暈呢^^


今次小妹使用上它之後出外影了一天的照片,走了一天的地方
如果我說是沒有甩色的,我想你也認為我是講大話吧
其實就仍有眼線在眼上,只係會淡了一點點的
而睫毛上既睫毛液仍然也在唷!!
如果以呢個價錢可以做到Long Keep 既效果,我想作為一個貪靚既學生們
你們也會懂得選購那一款的好物吧??


如果你也想體驗一下我今次介紹既新品?
而家有機會啦,因為Goooaplle.com 而家就會有一個Back To School 既遊戲
其中一份禮物就有我今次介紹的產品囉,如果你也想得到的話,
千祁不要錯過呢個遊戲囉,如果有任何不明白的地方
可以詢問小妹怎樣玩呢個遊戲啦??
快d 參加贏巨獎啦!!因為Share 最多個3個朋友有機會有LOGON 1000蚊禮券架


**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
今次的上妝照片,小妹是有較了光的請大家見諒!!

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk















留言

熱門文章