♬ 髮形師都推介的洗頭水❤ TRESemme 洗髮護髮系列♪゚

對於洗頭水,小妹其實沒有太大的要求
多數是家人購買的就會使用的,沒有特別要求使用什麼品牌
不過近年小妹亦會開始留意/使用上有機的產品
除了面部,其實我們身體及頭髮也需要的唷!!

對於TRESemme 呢個品牌,小妹由它剛引進香港的時候已經有留意
可惜家人一路也是說用開的品牌就不要轉吧,
或者家中仍有洗頭產品就不要買了
所以一路仍沒有使用上這個品牌的產品
不過近日參予的活動就可以讓小妹有機會一試TRESemme 既洗頭水啦
今次小妹試用上的就是它家的分叉複合洗髮護髮系列


我想分叉的頭髮,應該每一位女生也可能也曾擁有的呢
加上小妹需要不斷留長頭髮所以分叉的情況都蠻嚴重
今次就一於試下呢一款既洗髮產品會唔會有幫助呢

今次洗頭產品以黑色的標記作洗頭水設計
在背後亦有詳細資料說明呢一款洗頭水
樽底亦有有限日期等等資料


而白色就是護髮素,在樽背亦有設有它們的詳細可以幫助什麼等等的資料


不如比大家睇下今次既洗髮產品既質地,兩款都係以白色既乳液/霜的
而香料成份應該就真的不太覺,始終我認為不太重的
不過洗頭水起泡就不算太勁了


今次呢個洗頭水是否真的可以改善開叉頭髮問題,
始終試用時間唔係好耐,但係你話它的確可以幫我洗走頭部的油脂
因為在夏天我的頭髮出油情況特別勁,加上天氣太熱了,
我出汗又更多,加上做運動等等
我每天都會洗頭的,但係平時成日洗頭就可能令秀髮乾上加乾
不過今次用上它後,小妹就不太覺有呢個問題
但係就沒有頭髮會發出陣陣的清香啦xdd
不過我情願頭髮沒有太大的香氣,
因為如果有香氣也是代表你的洗頭產品中含有了香料成份的呢
所以連髮形師都推介既產品你唔會錯過吧?



希望你地都喜歡我今次既介紹!!!
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**



想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦






◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


電郵: man_man811@yahoo.com.hk







留言

熱門文章