【保養】 ALBION 三款皇牌產品 ♬ 在秋冬下締造完美肌膚 ✿


在剛剛的文章中,小妹就已經率先介紹了將會在香港發售的
 ALBION eclafutur 奇肌修復露
其實在打這篇文章之時,小妹也在網絡上找了不少的資料
看到鄰近的台灣美媚們已經比我們更率先使用這枝神奇的eclafutur 奇肌修復露

既然了解左呢個品牌既產品咁好用,當然要試清試楚先得架
唔係講完就話好架嗎係唔係先?
先睇下素顏先啦,又唔知點解又爆粒粒啦....唉..
係搽護膚品之前,記得洗好面仔先唷!!!


係洗完面仔之後就可以泵三下呢枝既
eclafutur 奇肌修復露
然後就可以搽上肌膚的五點可以為肌膚進行按摩囉


然後就可以搽上肌膚的五點可以為肌膚進行按摩囉
奇肌修復露本身就以透明質地的樣子
最重要係好快吸收在肌膚底內呢


真的按摩完都不需要怎樣等待也已經完全吸收的呢
那就可以進行下一步的護皮程序囉
就係搽上滲透乳進行先乳後水既程序囉

今次小妹也得到一枝旅行裝的滲透乳,而我因為冇法可以泵三下的份量
就約略地拿出適當的份量來進行乳化囉


同樣地就把滲透乳倒在 ALBION 的化妝綿上
然後就可以將滲透乳點在肌膚的五點上
然後利用化妝綿由內開始打圈圈
眼部的肌膚就唔洗打圈啦,但係輕輕抹一下就好囉
但係我發覺我應該幾Dirty 竟然抹左一次之後睇到個化妝綿有一點啡啡黃黃的樣子呢


然後就可以再進行爽膚的動作啦
就是搽左ALBION 爽膚精萃液
同樣都是泵出三下份量,就可以進行按摩一下囉!!


同樣都是以由內向外慢慢地抹向外
其實係唔知佢吸收得好快定係我好乾呢?
我抹多兩抹己經完全乾哂,同我平時用既爽膚水完全唔同
有一點想像不到的事實呢


在睇下我使用左呢套既護膚系列入面既效果之前
我真係好想推介一下ALBION  既化妝綿
呢個化妝綿要推介既原因當然就是因為它夠大塊之如
同埋質地都唔會好鞋,反而好軟身的!!
最重要係個價錢都係$39/120 張,都幾抵玩架


我使用左約4日左右啦,因為真係好唔捨得使用個個旅行裝吧
真心的,看到化妝綿在乳化後的問題...
真心認為究竟我自己平時係點洗面架?
咁我搽咁多野都係哂左?

最重要係佢地整個系列既味道都好特別,而已好好嗅
好似有d bb 味道咁tim ,同埋極易吸收
我上網seach過不少資料,都有朋友話會爆粒粒
但係小妹就興幸沒有呢個問題,可能之前已經用緊神仙水既關係啦
所以應該要爆都爆得七七八八嗎
不過搽上它之後係極之保濕,
如果真係太乾當然可以配合d保濕既精華
我就係用番日常既護膚產品都沒問題,可能我實在太缺水啦-口-


真心的很想敗那一枝爽膚水及滲透乳回家
如果你也想有機會率先試一下eclafutur 奇肌修復露
記得要記得這個密碼”奇肌修復露 event”

係1/11去銅鑼灣SOGO 就可以有機會得到這枝奇肌修復露 SAMPLE
限量300包,先到先得唷!! 

如果對產品有任何查詢,可以到以下網址參考
https://www.facebook.com/pages/Albion-Hong-Kong/672648059471140?fref=ts
記得mark 底時間囉^^
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^














留言

熱門文章