【保養】讓水份源源地進入肌底內 ♬ 先由去角質造起 ✿

秋天真的來了,肌膚開始乾得要命呢....
搽保濕精華,面霜好像已經頂不住了什麼
又好似搽完都仲好似冇搽一樣

如果係咁,唔係代表你用緊既護膚品唔夠強
而家你而家本身既肌膚,蘊含左好多好多既角質
所以唔想護膚品用完都係哂呢?就要先做好去角質

早前我家太后出遊到歐洲,家務就當然交由我呢個小奴婢去處理
有時做完哂家務想等肌膚有一些滋潤,就發覺好像搽完同冇搽冇分別既?
用D 去角質產品?又好似用極都冇咩料到?
去美容院做番d 果酸療程,好似更加令肌膚敏感?
唔緊要小妹都有方法,因為小妹近來發現在它!!!

真心既,呢套野已經唔係一個兩個朋友介紹過比我使用
她們仲要唔係Blogger 既身份,不過之前的套裝對小妹而言就是太刺激了
因為真的拿了朋友的來使用,結果使用後肌膚拿得太猛了
而且也紅得發熱,自此之後我就完全不敢掂這類的產品

不過今年嗎,它家就推出了新既(基礎版)
唔知同舊有既又有咩分別呢??


也許有一些朋友未清楚呢款屬於咩既產品,
其實它呢套產品入面是屬於洗面加面膜
而當中既皇牌產品包括蘊含15% AHA (甘醇酸)的Gel Plus 更生活膚啫喱面膜,
有效去除老化角質,活化細胞層更生,使肌膚回復健康更生周期,
增強肌膚吸收力,讓肌膚由底層散發出健康均勻色澤,
締造細緻柔滑肌膚,全效提升「蛻舊.煥新」效能。


就等小妹同大家介紹下呢個套裝入面既產品先啦
首先就有這款【溫和潔面啫喱 100ml】
它含 4%非刺激性果酸成份-葡萄糖酸(PHA)
不含油份、非鹼性


樣子帶一點米白狀態,又它的主要功效就可以促進老化角質自然脫落,
增生活細胞,回復健康更生週期
溫和去除油脂、污垢,保持水油平衡
具補濕滋潤功效
平衡pH值,增強吸收力
持續使用能回復年輕細滑亮澤肌膚


小妹就會使用上約5蚊既Size 不需要加水
然後再整個面上慢慢地按摩一番
之前小妹在這Part 已經感覺非常之拿,非常之不舒適的
但係今次竟然沒有這個問題之如,仲覺得它有陣陣的清新味道!!!
也可以大家分享一下,這個洗面產品可以順道清洗自己的頸子呢
因為大家很大機會遺忘這個頸部,它的角質分分鐘比你的手爭還要多呢!!


然後就可以沖洗了以上的洗面液,然後就可以使用上這枝
皇牌產品【更生活膚啫喱面膜 100ml】
剛剛我在文頂也曾介紹了它是含有了
15%高濃度果酸成份-甘醇酸(AHA)
最重要係質地輕柔,不含油份


面膜質地是像水一樣的,不過它卻很易推開
就要洗面之後可以把面膜重點地搽在需要重點去角質的地方
就如額頭,鼻子,鼻翼兩邊下巴等等位置
如果你本身係敏感肌或者第一次使用既朋友
就可以少少地慢慢試下一部份真係唔得就洗左佢


不過小妹係第一次使用既時候實在沒有看清楚說明書-口-
真的救命xd 不過今次我就是搽足一整個面也沒有問題唷
連拿的問題是有的,但係不是很強烈呢
所以完全有一點改觀我對這個套裝的感覺耶!!!
提多一點,這個面膜一星期最好使用兩次就夠啦

靜待20mins 就可以清洗囉,所以多數我都會在沖涼的時候一同使用
咁就唔洗怕掂到其他野,Hight 到周圍都係啦?
係第一次使用之後,再搽上了爽膚水就真的有一點嚇親
嘩~雖然我有陣時冇洗面者,但係唔係用一次就可以有 D啡啡黃黃既色係化妝綿度呀
睇黎我都係要努力番D 去做好清潔既問題


好啦,搽左爽膚水再一次清潔既面部之後
你可以搽上肌底液等等產品不過你本身冇搽也沒問題的
因為黎緊我要介紹呢枝精華,絕對可以做到有埋肌底液既問題
它就是【抗氧修護精華素  $348/30ml】

呢枝精華入面含有了
10%乳糖酸、維他命A、維他命C、維他命 E等等成份


而本身精華是帶有一點點啡色的感覺,
但係搽在肌膚上就會有一點淋淋地既感覺
當中它含10% BIONIC乳糖酸成份,就可鎖緊皮膚底層水份
有效更新肌膚,煥發光澤,顯著減少幼紋、
皺紋及色斑,提升肌膚彈性
仲有維他命A,C 及E, 抗氧補濕,,加強皮膚保護功能


使用這款精華有兩個使用方式,分別就有
•於清潔的臉上和頸部,取一泵份量,輕輕按摩,再塗上面霜 (早晚使用)
第二個呢,就係精華作敷過夜精華面膜使用,
取兩泵份量,急救疲倦肌膚,翌日煥發肌膚光芒(建議睡前使用)


最後嗎,使用埋面霜就可以使用上眼部用品囉
之前我對於眼霜等等用品覺得係多如....
因為嗎,又要搽多樣係肌膚度又要買多樣產品係唔係?
但你隨住年紀問題,真係不得不使用上它囉

它就是【加倍抗氧化修護眼霜  $298/15ml】
呢枝眼霜含有成份有
1%乳糖酸、 3%葡萄糖酸、維他命A、
維他命C、維他命 E、綠茶、青瓜精華


今次呢枝眼霜入面含有非刺激性果酸成份-乳糖酸
(Lactobionic Acid)及葡萄酸(PHA)
鎖緊皮膚底層水份,高效滋潤抗氧
雙效蛋白肽減少形成黑眼圈的黑色素沉殿
天然酵母萃取,改善眼部微血管循環,減少血紅素及凝血積聚
PHA刺激骨膠原增生,提升緊緻度,減少幼紋

而我最鐘意就係圍住隻眼仔按摩一下囉,
成日對住電腦真係好攰架嗎
按摩一下哂自己幾分鐘時間,但係冇左黑眼圈咩都抵番哂啦


做完剛剛介紹既產品,連埋沖涼時間都可以係半小時內完成
為自己肌膚準備進入又乾既秋天,使用上NeoStrata 家居煥膚組合
就可以令平平無奇既護膚品都發揮到最高既功效啦係唔係?


係約兩星期時間,小妹使用了洗面差不多一星期多一點,面膜使用了三次
你說有冇刺激性的感覺,說沒有就是呃你啦
不過真心的就是它今次絕對比起上次自己試的改善了不少
起碼我都未去到拿到又紅又那咁,即使我有拿都係有暗倉的位置
同埋使用它之後下巴暗倉快一點好番,所以又好像不錯唷!!

我自己都想再回購多一套回家使用,加上而家萬寧又做緊優惠
而家都係$299/1set 就可以帶佢地番屋企啦,原價要$4xx 架!!
去到23/10/2014 架咋!!!

目前顯示的是「NS Home Peel Treatment MNS AD-01_29Sep2014.jpg」

全線 NeoStrata 及萬寧獨家發售
如有任何問題可以查詢NeoStrata

希望你也喜歡小妹今次的分享
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^





















留言

熱門文章