【活動】前進。科技。肌之光 ◕‿◕ eclafutur 奇肌修復露 ♪゚


年紀開始愈大,肌膚也開始感到毛孔粗大
也代表我們的肌膚比較易缺水及骨膠原開始流失
所以有陣時真係唔知搽哂都好似唔吸收
除左係因為角質既問題,有時都要由滲透時間來幫助的

早前小妹就有機會可以認識了由日本好出名既ALBION
唔知大家對它認唔認識呢?
我對它家既認識就當然它家最有名的ALBION 爽膚精萃液
但係其實仲有好多皇牌產品架,
就好似中間個枝ALBION 滲透乳
仲有今次既主角 eclafutur 奇肌修復露


係活動開始之時就請來日本品牌既代表為我地講解一下
ALBION 既歷史之外,當然要跟我地分享一下
它家系列當中既好處及特別之處啦


ALBION係1956 年在日本開始發售它家既產品
係日本黎講係一個好出名而係好受歡迎既品牌之一
係好受日本女性歡迎及喜愛架,當然不少得我地香港同台灣既朋友啦


首先要介紹既當然就係呢枝ALBION 滲透乳 $480/200g
在出席這個活動時小妹已經好乖乖Seach 一些它家既皇牌產品吧
唔講唔知呢枝滲透乳係日本網站Cosmo 既皇者
已經短短一年期間拎左好多好多個第一架啦
而今次既滲透乳就有分EXAGE I 及 II 號
圖中是 甦活滲透乳Ⅱ號(相當於一般乳液滋潤型)
另外有 甦活滲透乳Ⅰ號(相當於一般乳液清爽型)


或者大家會問,究竟呢枝係洗面呀?定係護膚呢?
清潔、柔膚、爽膚及活膚
一直是ALBION讓女士們體現具透明感的柔韌肌膚所奉行的護理四步曲,
於「先乳後水」的護膚理論下,首先使用潔面產品卸妝及潔膚,
再使用滲透乳,隨後用上 Skin Conditioner Essential,
調整肌理,令肌膚更水潤更緊緻。

所以就係今次我就會分享一下先用上呢枝
EXAGE MOIST CRYSTAL MILK「滲透乳」進行乳化肌膚
首先就把化妝綿上按下3下既份量
唔好太多亦唔好太少,3下既份量就岩岩好啦
然後用手指令這個乳平均分佈在五點
然後就在肌膚上輕輕按摩,在眼部的位置也可以唷!!
記得要輕力一點是比面部更輕力的知道嗎?


然後就是搽上這個ALBION 爽膚精萃液  110ml $380;
165ml $520;330ml $880

「爽膚精萃液」於 1974 年誕生,採用培植於日本北海道的薏仁果實,
 融合金縷梅及七葉樹精華,透過先進乳化技術把水、油融合,
提升肌膚吸收力,並在滋潤度 及清爽度中取得平衡。
水分及油分雙特質可使養分能入肌底,讓肌膚得到充分滋潤,
同時發揮6大護膚功效,改善肌膚表層角質代謝,
保持水潤彈性、美白、抗氧、消炎鎮靜並收緊毛孔,
讓肌膚重拾健康光采。


同樣倒上適合既份量,倒在ALBION 在專屬化妝綿上
真心要推介呢個化妝綿比大家認識,因為它真的很好用!!
同樣都以為由內向外既方向打圈按摩,這個方法就可以令角質清走呢



介紹完兩樣好用之物,一路嗅住自己香香的左手
一路摸住滑滑的手背,很想擁有這個BB 的肌膚呢
不過你以為咁就夠?梗係唔止啦,仲有今次活動上既主角
 eclafutur 奇肌修復露 $960/


係介紹產品之時,品牌既香港代表也提出一些問題
先令我地了解究竟有咩問題會令肌膚出現衰老既問題
就好似工作壓力過大,長時期OT ,成日食煎炸野食
仲有煙薰既食品都係會影響左我地既肌膚
而小妹認為太陽既強烈照射先係最令肌膚衰老得最快

而今次想要介紹既 eclafutur 奇肌修復露
既當中成份係沖繩區獨有既山葡萄葉
同大花可可樹籽油就可以幫助修復因老化而受損的肌膚


而研究發現使用上呢枝奇肌修復露
約三至六星期都有好明顯既變化,就好似毛孔會收細左咁
最重要跟上它家既獨突手法仲可以令呢枝修復露更加吸收tim 


 同樣使用上三泵的份量,不消30秒,,它已經完全吸收在肌底下面
留下的就是清爽而帶點香味的感覺
睇下去肌膚也帶光澤感最重要係軟軟的肌膚呢~~


跟兩位來自日本的朋友了解今次的產品
當然要回家試一下效果的嗎,但係我怕太長篇的文章你們會不想再看
請細味我下一篇率先試用給大家看看的效果
希望你也會有一刻小心動吧~
因為我已被燒了,期待SOGO 的感謝周XDD

當然小妹除左介紹當然有好康益大家的啦
eclafutur 奇肌修復露 係1/11 就會係SOGO 同大家見面架啦
如果你都想率先試下呢枝神奇既奇肌修復露
好簡單,只係需要同當時既職員講一聲"奇肌修復露 event " 
就可以得到呢枝奇肌修復露試用裝架啦

記得mark 底時間囉^^
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^
















留言

熱門文章