【食。屯門】簡單而撲素的泰國菜 ◕‿◕ 屯門金龍泰國菜館 ♪゚

雖然我吃不到辣,但係我好鐘意食泰國菜
之前在娘家的時候,樓下總是有一間好好別的泰國餐廳
這間泰國餐廳也是陪著我成長,由讀書時最愛吃的
到而家跟家人最愛吃的,不過也隨住時間既關係
它開始變得愈黎愈貴之如,服務態度也絕對.....沒有那麼好吧

搬了到屯門,想食一些好味又正宗點的泰國餐廳
是有很多的,但係最好味的那一間總是排隊排到天昏地暗
而早前跟男人家人初嘗了一間新的泰國餐廳

是男人家人常吃的飯堂之一,他們推介得咁正?
就一於去試一下它的是龍還是虫吧xd

今次去食的就是位於屯門仁愛堂的,這間小店是在停車場附近
如果是有揸車的朋友絕對不需要擔心泊車的問題
而它的名字就是【金龍泰國菜館】

那就來跟大家分享一下我地四個人食左幾多樣野啦xdd
先來頭盤吧,先來一碟串燒
這是牛加雞的半打,不過對小妹而言它味道是尚可
但係唔係好好食到要再來多一轉的
(不過它的沙嗲醬是不錯的!!)


第二道是泰式生蝦嗎!!
這是大的Size 沒記得也需要$1xx/碟的
細Size 就好像是$88 碟,所以它比正常的泰國餐館是貴了點
中間的醬汁非常咁辣,我連掂都唔敢掂
但係單吃的話其實也沒有什麼什麼欠了什麼的


再來是泰國菜必食之一既【生菜包】
大家為了我呢個食唔到辣既人仔,佢地就唔叫辣黎食
對我而言就真係好好味亦很推介,呢度唔夠生菜係可以叫佢比多少少你架
而大家食呢個唔辣既生菜包話唔辣唔夠喉,
最後個度既姐姐都比左碗唔知咩辣既佢地食,
如果大家都好似小妹一樣,有人食唔到辣又唔想冇左辣既味道
都可以同當時既姐姐講聲【唔該辣另上~】


然後就到這個家人極力推介的炒蟶子
這碟的蟶子也算是足料的,起碼我地4個人每個人也可以吃到兩舊既蟶子
惹味程度都可以同大排檔既有得揮架


然後就到了我每次也會必叫的【濕炒河粉】
這個嗎....就是可以啦,唔係好食癲左,亦唔係唔好食咁


然後這個是好似是蝦醬炒飯.有細有大的
今次這個沒有吃了,但係家人非常之喜歡它
也許應該是不錯的,可以一試唷!!


整體而言算是不錯的泰國餐廳,但係價格上真的比較貴一點
我地四個人叫左以上的送菜,再加上兩枝的大象啤及一杯龍眼冰而已
每人起碼約150蚊位,說真的....在其他地方的可以吃得更多更飽
不過如果你想有一個家庭式的感覺,又可以坐得舒服一點的
這兒也算是一個可以考慮的地方
不過我嗎....我呢D 情願平唔要貴既人就情願平一點坐得辛苦D 啦


這次的店鋪是在屯門的
屯門達仁街17-19號

希望你也喜歡小妹今次的分享
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^











留言

熱門文章