【美容❤ 】神秘的寶物盒子蘊藏神秘的寶物 ✿ 讓24K 生物金在肌膚更顯滋潤♬

近來電視又再一次播上的魔盜王的電影
是小妹最喜歡的電影系列之一,
最令小妹一路而來也會走進戲場去看的電影
今次小妹嗎就不是跟大家分享這套戲,是因為我近來也收到這個一個寶盒
未知道它是否Jack 給予我的神秘的珠寶



打開後幸好它不是裝著了黑珍珠號船長的心臟
原來它也藏著一些寶物仲有鑽石同金幣
而那些寶物就是Bio-essence 美肌營養系列
分別就有24K生物黃金精華液及燕窩滋養膠原蛋白機能
仲有可以打造黃金美肌既24K生物雙金日夜


女人對於金可能未必喜歡,但係對於金做既護膚品也許不會抗拒的嗎?
不如又等下小妹今次同大家 Share下究竟呢三樣野有咩咁好啦
首先要介紹既就當然是它家的
 燕窩滋養膠原蛋白機能水 ($148/100ml)


蘊含高濃度的燕窩膠原蛋白活性成分有效促進肌膚活力
具備肌底液的高滲透力有效滋潤肌膚及減少細紋產生促進新陳代謝
更有助提高後續護膚品的吸收豐富淨白草本精華有助淡化肌膚暗沉
由內到外散發晶瑩剔透的健康光澤

它沒有本身化妝水的那麼稀,卻有一點像精華的狀態
反而吸收力卻很強,在推開後再輕輕拍打
機能力就已經完全地吸收好了

另外當然少不了有呢一枝,擁有金片在內的
Bio-essence 24K 生物黃金精華液 ($348/100ml)


蘊含豐富 24K 黃金珍貴草本萃取的 24K 生物黃金精華液
結合Bio-essence 獨家生物能量液形成獨特的 24K 生物黃金
提升皮膚彈性密集修護使肌膚不泛油光
更具高抗氧化功能強烈對抗自由基
延緩肌膚老化功效比一般化妝水更多元化

樽身內含有24K 生物黃金,黃金本身就貴重的東西
加上唔知大定知道其實呢d 金片都係一個有抗氧化功能既
加上當中既成份又可以提高彈性tim 
單枝使用既時候仲可以抗氧架


 24K 生物雙金日夜霜 ($348/40g)
蘊含兩大抗氧化成分 – 24K 生物鉑金及生物黃金,
有效對抗自由基,預防肌膚老化,
更能促進膠原蛋白的產生,撫平面部及頸部的細紋、皺紋,
改善肌膚彈性及提升緊緻度。


這個面霜特別之處,就是有分日與夜的  
左面的是日霜,是白色的水庄面霜
加上加面的面霜,沒看似它是更水水的狀態
其實它質地比起日霜有一點厚身
而仲有金片在內架,更突顥高貴呢


介紹左三款既產品,又不如等我同大家Share 平時我會點用佢地啦
係平時呢,我多數就先搽左爽膚水後,把機能水當作是精華水地使用
吱出約2-3下份量就可以搽哂成個面仔啦


首先我會把機能水輕搽左肌膚上,
然後搽勻後再利用自家的掌心輕印令機能力更快更吸收
肌膚變得水潤及有彈性,而家我都好少再搽精華上面啦

而如果你想趕住急救,但係又唔想拆包面膜去敷?
就可以將機能水加上黃金精華液混合一齊,
再厚敷5mins ,你就可以睇到肌膚既小小轉變
由其係鼻翼位置呢,岩哂唔知醒又或者趕住出門口既姊妹們啦


在上妝之前我多數是必定會搽左面霜,
除左是多一層滋潤外,仲可以多一層阻隔
而今次生物雙金日霜是比較清爽一點,再加搽防曬都唔會太淋
可是它就是沒有加上防曬度,如果唔係就更好了


如果你話平時化妝總係有D 卡粉,由其係而家呢D 天氣更加唔貼服
唔緊要,小妹又有小計仔幫大家解決一下
首先將粉底加上了精華液Mix 埋一齊之後就可以上粉架啦
不過我自己就唔太建議落太多既精華液,唔係就成個粉底就變超水架啦


今次的新品,對小妹而言絕對有驚喜
本身它家的美白精華已成為我最愛,不過近來肌膚比較缺水
我也會連同機能水一同搽上,咁就可以更加可以吸收同時做到效果

而精華液當中的金片,唔洗擔心會搽上面之後會有一片片野/閃閃的在肌膚
起碼我自己用左都一排,都Keep 住搽都冇咩特別
相對它的價錢上是貴一點但係值得,用來急救也OK 呀!

最不得不說就它家的面霜,也是最驚喜的
之前我用面霜是早一盒夜一盒,所以面霜總是用不完的
但係今次呢個就可以一盒KO 唔洗擺咁多野係個櫃度嗎
始終唔係同家人住,你擺咁多護膚品係度總係比人話
我估我呢盒面霜使用速度會係日霜應該最快用光光的XD


大家有興趣我今次既介紹嗎?
如想知道了更多有關Bio-essence資料
可以到它家的專頁查詢既

如果大家有興趣購買/試用我今次既介紹
就可以到各屈臣仕專櫃選購

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^











留言

熱門文章