【活動】♬ 誰是我的守護天使 ❤ La Roche-Posay's is My Guardian Angel ♪゚

唔知大家有冇玩過一個叫Secret Angel 既遊戲?
就係話係一Group 人入面你會抽中一個人
你會做佢既Secret Angel, 而她/他是不會知道的
到最後就要估那個人是你的Secret Angel

人與人之間當然可以找一個Secret Angel 去支持你
為你加加油之如,仲可以會有小禮物送給你
不過唔知肌膚又會唔會有Angel 既存在?

早前小妹就出席一個活動,尋找守護肌膚的小天使
隨著時間愈黎愈大,抗皺堅緻問題通通走哂出黎
而近呢兩年令我最頭痛既問題,非敏感肌莫屬

本身唔係敏感肌既我,就真係唔知咩係敏感肌
宜至呢兩年真係肌膚出現好大既變化
而究竟係呢兩年入面有咩Skincare 可以救到我既肌膚
Keep 到而家尚算穩定呢?



其實如果有留意小妹分享既朋友一定會知道我講緊係
 La Roche-Posay
呢個專為敏感肌而設立既品牌

而近日它家再推出一枝新既防曬新品去作為我們既守護天使
它就是UVIDEA Aqua Fresh Gel SPF 30 PPD18 PA++++
我早前也曾分享呢枝新防曬產品(按我回顧)


今次活動上除左介紹左呢一枝既防曬有咩咁特別之外
仲請左靚仔既講師同我地分析左究竟有搽防曬,同唔搽防曬既分別
最重要係點樣揀防曬先係最好既

係活動上品牌提供了三枝不同既防曬產品比我地做一個小測試
分別有A,B 同 La Roche-Posay 既品牌,
單看外表,大家也知道當中既A同B 品牌係乜東東
不過又真係第一次 去做呢D 小測試


咁首先將三款既防曬產品分別搽在品牌預先準備好既卡片上
薄薄咁搽一層就可以架啦,唔洗咁多


然後放入去,大家都應該唔會陌生既紫外光燈箱入面
將它代替左係平時肉眼看不到的紫外線, 
將其卡片放入到機內,看得出變化嗎?


原來品牌A 比紫外光下照一照已經少了很多的阻擋紫外線既功能
(小妹其實之前一路也喜歡使用這個品牌好嗎...)
而品牌B 雖然好像看似仍有白色的地方,實際仍是遮擋了很少的
最後La Roche-Posay 反而係最遮擋砸紫外線既品牌
真係估唔到佢係開架品牌之外仲係最強防曬Tim

另外我地仲有做左防水既問題.大家都知夏天大家都Like 去玩水上活動
咁究竟三款既防曬入面邊一款既防曬唔會一掂水就冇哂呢?
最終答案都係今次要介紹既La Roche-Posay


除左做小測試之外,今次品牌方面都真係送左個天使比我地
不過呢個天使就係自己去做起架!!
咁究竟係乜東東呢?其實就係做一個我恨左好多擁有既天氣瓶
首先就係有d 化學成份做番呢個天氣瓶


由於呢個天氣瓶在整之間真係好小心好專心
所以當中既過程小妹就沒有再特別影相啦
不過最後品牌仲提供了不少既裝飾比我地佈置我既天氣瓶啦
仲有一隻超大既天使配住我既天氣瓶
不過呢個天氣瓶就唔係一整完就可以架啦
拎番屋企三日之後,就要再搖勻佢咁就可以真正成為天氣瓶囉!!
而家日日都望下天氣瓶先安落,因為真係好鬼靚xd


敏感肌必備既 La Roche-Posay
我絕對是愛上這一個開架品牌,唔知你又係唔係愛上這個品牌
多謝 La Roche-Posay 守護我近來的敏感肌問題
希望如果閣下都有敏感肌問題都可以考慮一下這個開架品牌


**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由 La Roche-Posay's提供##

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^






留言

熱門文章