【食 ❤ 九龍城】我們的生日飯局 ♬ 仍在這個圓桌上見✿

人愈大,就好像愈難跟一大班朋友聚會
別說是朋友吧,就連公司同事也未必下下咁齊人食飯啦
不過我幸好在Blog 界中認識了不少好友
而早前就跟他們成班人去慶生tim

由於大家都話想再去多一次九龍城城寨風味
作為慶生辰既飯局,成日食西餐/放題都會悶啦係唔係
咁今次齊人就去食中菜啦!!

今次我會揀了幾款上次沒吃過的小菜來試一下
包括有這個多城寨四小碟
包括麻辣海參絲、香醋貓耳、手拍小黃瓜及煙煄魚 . 
呢四款既小食作為餐前小吃絕對不錯,因為酸酸辣辣的
加上有一點涼意,在吃一些些前菜就更開胃啦


第二道是盤古香妃雞
我開頭諗成隻雞上,咁我地點食呀?
唔通係咁拉自已鐘意既位置去食?
以清蒸既方式去煮成,包留原有既鮮味同肉汁


本身是想客人自行地把雞撕開,不過就是雞就是太過熱嗎
同行友人怎撕也沒可能不辣手的,最後仍是需要廚房的幫忙處理
熟手的還是熟手的快手呢!!!


湯品對於香港人而言,非常重要
由其是我地呢D 冇乜湯水落肚既人仕啦
而今次朋友就揀選了這一款的
靈芝竹笙蘋果燉豬展

要知道靈芝本身就是有益之物,加上了竹笙蘋果等等燉豬展
蘋果的鮮甜加上豬展解走了靈芝的苦味
整個湯品既滋潤又清甜呢!


平時跟家人吃飯,最喜歡吃一魚兩味
今次朋友亦是點上這個燒汁頭腩伴翡翠龍躉球
躉以清炒同炸的方式去煮成,可以岩哂唔想食油炸既朋友食用
同時又可以岩喜歡吃炸物既朋友啦


最後就當然少不了甜品,今次攪手真的把這餐飯局擺到最尾有驚喜
女生嗎?怎會不喜歡吃美顏的東西是嗎?
這次店員送上每人一枝的小蛋型的甜品
樣子很精緻很美觀,加上附上每一小包的蜜糖
唔知入面係什麼東東呢?


原來打開後,是有一匙咁多既燕窩在甜品上
加上啫哩及萬壽果,另有士多啤梨作裝飾之用
本身單吃時沒有什麼的特別,但是加上蜜糖後就可以把整個甜品
變得有一點鮮甜可口的感覺,雖然價錢上不便宜
但真的值得一吃的!!


雖然是夜晚餐沒有什麼特別大的驚喜,
不過難得就是整班朋友可以走在一齊傾傾計聚下
仲要慶生辰,食物是否最重要也不特別啦

這兒是:九龍城南角道6-6A地下


希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^








留言

熱門文章