【食 ❤ 尖沙咀】寧靜的Tea Time ◕‿◕ Dabyida Restaurant & Bar ♪゚

放假既時光總是過特別快,早在四月頭的四天假期
小妹相約了我的好友來一個Tea Time 
主要原因也是因為我麻煩了她幫忙我在台灣買了的東西
實在保鮮期太短了,就相約她來一個舒服一點的Tea

本身想跟她來個酒店的Tea Set .不過竟然她說想再來一次
尖沙咀的 Dabyida Restaurant & Bar
主要因為今次它家推出了 Tea Buffet ~
不過是跟Lucnh 的形式有一點像,
都是可以任吃前菜直至你夠為至止既


咁或者你會話咁個唔同在於那方面?
最唔同就梗係個價錢啦,今次Tea Buffet $148-$268 不等
最重要就係比起Lunch Time  更多選擇


咁我就簡單地介紹一下任你吃既Buffet  食品啦,
今次在Tea 的時候好像比起上次的甜品多了一些款式
D Cake 都做得有一些小水準呢!


當然少不了我每次來也必吃的火腿同埋芝士啦
真係平時唔太捨得咁買黎食,所以都係係呢度食餐飽


由於我地都掛住傾下朋友的旅行事,我的家事
唔經唔覺,傾下傾下都唔記得仲有個正餐未點
今次我地兩個就揀選了一款意粉同主食既
分別就有這一款【海鮮意大利粉配忌廉】$208/

最想不到它家的海鮮材料亦蠻豐富的,
由其帶子真的是平常街買的刺身帶子咁大粒
最重要d 材料都幾新鮮同好味,呢個值得推介!


另外我們亦點了這個朋友推介不錯的豬手
它就是【焗無骨豬手配甜醋汁】 $228/
要知道豬手做得好不算是易手,做得彈牙的有點難
做得淋而不散更難
不過今次呢款既主食,就做既淋又無骨
最重要係一入口都開始溶化,加上配埋既甜醋汁就更加無敵
本身醋就係酸可以分解到豬手既油感覺
不過由於我地兩個食左太多前菜同意粉既關係
呢一碟認真吃不光光呢,小妹就對於它屬於平常吧


最後不得不說今次我杯飲品,上次我點了那一杯咖啡認真不行
所以我也沒有特別提出它的味道,而想不到今次它的奶茶又OK
雖然冇茶餐廳的咁好飲,但係總好比那杯咖啡的


最後今次我對這次的Tea Time 只可說中規中距
首先今次它家的食材是跟Lunch 的是一樣的,沒有太大的分別
第二價錢上不算太優惠,酒店的Tea Buffet 可能比它更抵吃
雖然它可以靜靜地傾計,亦沒有什麼人去打擾你
但係今次出面的環境卻令我不能安靜

由於店鋪對面進行著大型的裝修,首先是燥音的問題
雖然唔太影響傾計,但係如果談緊心就真係多謝哂啦
另外最大問題係,也許因為裝修問題,引起大量既蚊走哂出黎
當時仍是有一點涼的四天月,但係d 蚊 飛哂入餐廳
食食下野又要揚一揚,即使叫了店員關門仍是如此,實在太掃興了
所以即使那個意粉多好吃……
今次的環保問題扣了很多很多的分呢!!

今次我分享的地方是:尖沙咀棉登徑5-6號鋪地下
(尖東西鐵站N4出口附近,約行五分鐘左右就可到達)

希望你地也喜歡我今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^





留言

熱門文章