【食。銅鑼灣】♧ 不吃蟹的。也超著迷 ❤ 愛上這一道炒辣蟹♣

早前我媽的兒時同學,從美國的回來香港渡假
多年沒見,媽媽說一定要跟阿姨吃一餐棒棒的
本來想跟阿姨去我家附近的位置吃一餐更好的
但係阿姨話更想試一下香港的辣蟹味道
所以就找了這一間喜記蟹將軍試一下


不說太多的說話,直接來介紹一下我地當天吃過什麼啦
首先來了一客的燉湯給她們來滋潤一下啦
這個是"科甲雞燉翅" $98/位

平時最喜歡飲媽媽煮的湯,就是沒有油脂加上無加任何的味精
今次這一款也許是燉的原固,湯面沒有太多的油份在湯品上
不過由於湯品有魚翅在此,未必每一個朋友岩飲的

初試了少許的湯品,湯水很清不算太咸
但係畸嫌價錢上真的蠻貴一個呢


第二款是妹妹要求想吃的,它的就是
清蒸淹仔蟹 $98/隻


平時家中很少吃上蟹品,主要原因也是很怕吃到周圍都係嗎
但係今次清淹仔蟹的確貴得有一點爽
首先它的份量也不細的,雖然內的肉沒有太多
但係它的蟹糕絕對是愈吃愈過隱的呢!!


另外小妹也點了這一款
紅酒汁乾煎大元貝 $68/隻  

給大家品嚐一下,不過我家媽一吃就說....
完全不值得是這個價錢,首先它份量不算是大粒的
亦不算是刺身型帶子,而且口感上它非常的實
有一點是煮得過火的感覺,加上吃蟹我們都吃耐了
所以我不推介這一款的海鮮


最後就當然少不了吃這兒的主打名菜吧
這個是喜記正宗炒辣蟹 $800/客
說真的,這一碟野真的貴得緊要,但係它的蟹絕對是大大隻
由其個隻蟹鉗,真係啖啖肉

雖然個d 蒜又真係辣到癲左,但係食落d 蟹肉又唔會太辣咁
最重要真係啖啖肉,好好味!!
但係就是沒有蒜的香味帶出來,就是這一個差一點吧


雖然今餐飯真係食左差唔多二千蚊,單單吃蟹說真的不算是很值
不過既然是有朋友在外國回來,貴一次就不介意吧
但係如果它這個喜記正宗炒辣蟹可以冇咁貴
我真係唔介意再黎食多一次,因為它家d 蟹真心幾好食!!
如果真係平d 就可以再試其他野啦

今次介紹的是喜記蟹將軍
銅鑼灣謝斐道440號地下及地庫

希望你們喜歡我這次的推介
希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^









留言

熱門文章