【美妝】♬ 夢幻粉彩。變幻不斷 ❤ 簡單的自然小妝容 ♪゚

雖然而家既月份仲係冷冷既一月二月份,
不過係香港我地都經歷過春夏冬天啦
所以好多品牌都已經推出左春夏既時裝當然亦少不了妝品啦
就好似我蠻喜歡既Shu Uemura 就有推出了不少既新妝品
其中有兩款新妝品分別就有
炫彩防水眼影筆 (共十二款色調)
另外仲有絲滑胭脂唇蜜(共四款)



首先要介紹就係炫彩防水眼影筆
今次我呢枝係屬於accent 系列天藍色系列
今次呢隻新既眼影筆究竟有咩咁好呢?
就係一枝可以做到三個功能,第一就係可以自由配搭其他既色系
第二就係佢地質感超易畫之如同好柔滑tim
最重要就係Keep 住可以個妝容唔會咁易溶先
你知啦,一個潮濕天氣乜妝都可以溶到7788囉真係


做人媽咪都唔可以完全唔理自己個樣架嗎,
所以今次我就利用呢兩款既產品化番一個小小既妝容
首先我就化好個底妝,準備好眼呢個部份啦

今次呢枝眼影筆既可以做眼影同時亦可以做眼線既
有人會話藍色真係唔係咁易控制,好似大XX 既快餐集團咁
下下搽藍色仲要完全睇到咁既色?

呢枝既眼影筆我就先做了兩個不同既功效,
首先我就將眼影筆先掃在眼藍上面,
一搽個陣的確超出色的,有一點似平時見到大XX 的收銀的眼影一樣
不過最重要就係要識Band 番鬆d 眼影咁就可以令唔會藍色變得可怕啦


我就將兩邊的都畫上眼影仲係眼尾部份畫上眼線
當然為左可令雙眼更加大一點,我都係有畫上黑色的眼線
但係完全唔會覺得藍色係那恐怖呢?
我自己就真係覺得呢一款既眼影筆比起起之前它家既
眼線筆系列更加好畫最好仲好出色tim 
果然係一樣比一樣更加好呀!!!


攪好個眼妝又點少得有胭脂同唇膏先得架
今次我想介紹既呢一枝絲滑胭脂唇蜜
就可以一枝做到兩樣野啦,個化妝袋又可以裝少d 野
簡單係一舉兩頭啦,岩哂我呢d 懶鬼唔想裝咁多野出街


第一樣就可以做到胭脂啦,搽少少係手指上面
或者係肌膚上面就盡快地推開唔係就會變得一撻撻
今次我呢隻胭脂唇蜜顏色不算太深色,
所以輕輕搽一下就可以自然的胭脂色啦


搽上了潤唇膏,再搽上呢一枝既唇蜜就可以出到街囉
不過未知係唔係我唔太識控制呢,就好似好淺色咁
所以可能就要再搽番第二款既唇蜜
但係可以做咬唇妝係中間位置搽番d 深色既唇色
唇邊就搽番就可以岩哂啦


整體上今次呢個Shu 家產品絕對估不到的有驚喜
由其當中既眼影筆簡直係驚喜之作
最重要係可以係減輕我地既化妝袋唔洗下下袋咁多野
同埋兩樣產品已經解決左眼影眼線胭脂同唇蜜部份
只要KO 埋底妝既部份就可以隨時由素顏變成靚妝見人啦
加上Shu 家既東西不嬲都係有驚喜的,襯住就黎新年就可以靚妝咁見人啦
藍色眼影絕對不是一件難控制既妝品黎架!!

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^








留言

熱門文章