【甜點】✿ 情人節自家做甜品♬ 椰皇凍 x 梳乎里 ✿

近日既天氣真係好似玩過山車一樣又暖又急凍又落大雨
即時好想食番d 熱辣辣既野食,打邊爐?食得多又會熱氣.
我又食唔到d 咩涼茶東西
所以最好就係食d又養顏又對女生好既甜品啦!!
由其凍冰冰個陣,真係好想食d 暖笠笠既甜品
而近日小妹呢就係上網訂購左d急凍甜品番屋企自己整
最重要係比我係情人節入面,可以準備定一份好好既DIY 甜品

今次我就係fruitpuree 度訂左急凍海燕 (寒天) 椰皇同幾款既梳
首先在下單之後就可以等待興策給予既通知
就會有順豐速遞用冰凍袋給你安排送貨,仲要送貨前又會通知
送到手時又會叮囑要雪落雪櫃,真心即時覺得服務超好的

咁就等我先同大家分享一下點樣食呢個急凍海燕 (寒天) 椰皇
呢個椰皇$180/6 ,平均就大約30蚊一個啦
或者有人就會話啦,其實同我平時係街食既咪一樣咁貴
今次呢個椰皇除左有椰皇汁同椰皇肉之外,最重要係食完都唔燥
加上又有海燕(寒天)既存在,真係一個有多種不同既口感呢



而本身椰皇就係以急凍既型式既,所以係食之前一定要解凍一下
咁解凍都可以有兩個方式既,一個就係由冰架放落去下層既雪櫃就可以
或者拆左包裝袋把椰皇放入微波爐的解凍部份約8-10 mins 就可以吃用囉!!



而今次呢個椰皇可以熱食同凍食既,你知啦呢幾日都咁凍
梗係食熱食啦,咁就可以用小火加熱約1-2mins 就可以熱食啦
係呢個時候想養顏呢?就可以加紅棗/南棗啦
如果你有睇肥媽既話都知南棗其實係一樣真心好好既養顏食品黎架
由其對於我呢d 懷孕中既人仕,可以加番d 南棗對貧血係改善架



另外想係情人節甜甜蜜蜜一點?就可以加番幾粒糖丸
既暖心又滋潤,一人一啖即時夠哂Sweet 啦


介紹左咁Sweet 又咁潤既甜品又點少得有另一款甜品要介紹比大家呢
呢一款既甜品簡直得到我既寵愛,點解咁講呢?
因為呢一款既甜品可以一解我暫時食唔到既野
要介紹既就係同樣係Fruitarian度可以購買既梳乎里啦
但係呢隻梳乎里就同大家平時食既有d 唔同,佢有d 似舊陣時既雪糕蛋糕一樣,
當中既材料就會夾住係中間
最重要係有齊多款既味道,就岩哂各個朋友既口味
當中今次我就想介紹有綠茶及士多啤梨味既
呢一款既梳乎里最大特式就係佢係香港製造

但係呢隻梳乎里就同大家平時食既有唔同,

佢有似舊陣時既雪糕蛋糕一樣,
當中既材料就會夾住係中間
最重要係有齊多款既味道,就岩哂各個朋友既口味
當中今次我就想介紹有綠茶及士多啤梨味既
呢一款既梳乎里最大特式就係佢係香港製造
同埋獨立包裝,唔洗驚自己一個偷食完又怕比人發現啦


好啦,今次我同男人就分別試了紫薯抹茶味及士多啤梨脆脆既
每一盒都是獨立包裝既,所以食之前就可以先放係室溫解凍一陣
要視乎你想食咩質感既梳乎里啦,
就好似你想食硬雪糕既質感,解凍約10mins 就可以啦
如果唔想食太凍既野食? 就可以食大約15-20mins 左右啦

但係你想食軟軟的,像軟雪糕咁樣狀態就可以放室溫約30mins 左右啦


由於我真係真係好恨食雪糕,要知道為左小魔B
雪糕同生冷野或者應該話係雪凍及凍野都唔敢食
但係當見到呢個甜品就話可以吃到質感好似雪糕一樣
我就忍唔住擺係室溫約15mins 左右

切開一半既狀態比大家,一吃起上來真的很興奮
不過呢一款嗅起上來就沒有抹茶味道,
但係吃起上來就卻有陣陣的抹茶香味
加上不會滯的紫薯,對於不能吃雪糕又想吃的你,就絕對適合啦~


另外一款的就是士多啤梨味道的,表面上沒有什麼特別的。
但係內裡卻有估不到的驚喜,
首先它本身督是士多啤梨既Cream 再包坐有草莓肉的脆脆
喜歡吃士多啤梨的朋友絕對會愛上的梳乎里


今次呢款既梳乎里就更加似食緊雪糕一樣
因為本身呢一款既Cream 有雙重既口感,
加上脆脆比起說雪條更吸引
有一種在日本吃的H 牌的雪糕批一樣,
所以我就把它切成四件慢慢品嘗呢


另外它家仲有其他的口味,當然不了是榴槤愛好者既坐上客啦,
D24 榴槤雪心梳乎里,是什麼味道小妹就暫時不清楚了,
因為我已經把它送給我媽了

如果睇完我既介紹,大家都有興趣售買的話,就可以到以下既網站查詢
買滿指定數量就可以免費送貨架啦


就好似–急凍海燕 (寒天) 椰皇凍咁,$180 就可以有6
$540蚊就可以有18個免費送貨

詳細送貨問題及對於問題亦可以致電它家的熱線3528 2342

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^



留言

熱門文章