【保養】金銀滿屋。先擁有銀箔修護面膜 ❤ 大節日前夕急救的必需品 。★。

Estée Lauder 既護膚品對於我而言,一路也是貴婦級別
然而今次它家推出了全球首創既銀箔修護面膜
ADVANCED NIGHT REPAIR Concentrated 
 Recovery PowerFoil Mask $680/4pcs, $1190/8pcs

早前小妹就出席它家既發佈會率先了解一下究竟呢個Mask
有咩神奇既魔力,要首創呢個咁特別既Mask 先
今次呢款面膜含有創新的「雙層」(dual-matrix)銀箔面膜,
利用全新PowerFoil技術,以25倍極速驅動特效配方滲透肌膚,
內層更通過 Advanced Night Repair
升級再生基因修護露獨家修護科技,
足足飽含半瓶皇牌修護精華,10分鐘極速煥發美肌光采。


10分鐘就可以急救到皮膚,當然岩哂係D 節日前急救既人仕啦
就好似我呢D 臨急抱佛腳咁...唔到最後一刻唔會執屋
唔會買野為新年樣樣都係最後一日先去做
由於平時做Facial 個間野對於小妹而家而言太遠了
所以Facial 又冇去做....唯有出殺手鐧
就係敷呢個銀箔修護面膜


呢個面膜每一塊都含有半枝皇牌修護精華,
要知道平時搽半枝精華對於皮膚已經好大好大既改善
我使用上它嗎,也是朋友的極力介紹
今次一片面膜就已經有半枝既精華
你話啦一片有幾大既威力呀啦?


新年流流當然要用d 金光閃閃既東西旺一下先得架
雖然今年就沒有購買了任何的新東西嗎
但係就用上新的面膜來旺旺自己吧

今次呢個面膜係以銀箔樣子去製成,
不過面膜中沒有含有銀箔的放心
然而面膜中是雙層設計,
可以將當中既精華完完全全滲落肌膚上面

加上它是分開兩層的就一定唔怕話唔Fit 自己既面型啦
最重要當中有一層既膠膜分隔住唔洗擔心
會痴埋一舊會好難提出來嗎


雖然包裝上面有話先敷上下既位置的面膜先
然後再敷上眼膜位置,不過對於小妹而言
其實怎敷也可以囉,最重要就係要貼面就好了


看看我的全面相吧.....突然有點像人地個超人帶上面膜變身
唔知如果是金色的會唔會更加搶眼
我不敢在男人面前敷上面膜,要是他會說
"幹嗎,把銀色的紙敷在面上,貪好玩啦" 
不過呢個面膜只需敷上10mins 就真係夠
即使我冇點樣去角質,呢個面膜都可以勁快吸收
難怪它是急救必備之物啦


敷完面膜,整個肌膚都可以充滿水份,
搽番d 面霜等多一陣就可以搽上Bass 去化妝囉
我覺得呢個妝一定會好貼服之如仲要唔會咁易溶妝tim 


當了準媽媽後,什麼也為了自己的小孩著想
有時候也要為自己再美一下,所以嗎今次呢塊面膜
貴得來是值得美一天或者是兩三天的效果,我認為是值得的
未知道大家會有興趣想到當中既神奇效果呢?

為肌膚飲飽水同時又可以令毛孔細少,一定岩哂係新年期間
時常早出晚歸,加上再要化妝嗎一定會令肌膚會受傷害
所以擁有這個面膜就可以把自己最美的一面跟大家見面
就絕對沒有人說做咩你咁殘架!!
為自已一定要好好保養的唷~
祝大家猴年心想事成,樣樣順順利利,愈食愈廋,
心想事成!!!! 

如果對於今次介紹既產品有任何既問題或者購買點問題
大家可以到以下地方查詢一下^^

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

















留言

熱門文章