【保養】✿ 不打針也可以擁有飽滿的肌膚? ♬ 我的Revitalift Filler [HA] ✿

隨住時間既流走,皮膚既水份加上衰老問題
分分鐘係FB 入面會望番自己之前既相,
就覺得咩叫歲月不留人啦真係...
加上一個新年,不斷地出去拜年應酬真係睇見自己個樣就驚啦

係新年前夕,小妹就有機會可以試下
近來都好大熱既L'Oreal Paris Revitalift Filler [HA]
活力緊緻透明質酸充盈導入系列



了解今次呢一系列既產品,對於小妹絕對唔陌生
因為近來都有看到我喜歡的美容達人有介紹過
不用打針既透明質酸,要知道要令皮膚充滿弾性
單算搽野或者按摩都未必可以長久改善肌膚既問題
但係近來就得知L'Oreal Paris 推出了一枝
唔洗打針都可以擁有透明質酸既產品

今次呢一枝充盈導入精華 $249/15ml (建議零售價)
每枝既充盈導入精華成分主要是高濃度透明質酸,
可以進行臉部重點部位的加強修護,使肌膚更易吸收



今次呢枝垿華更加利用首個透明質酸導入科技,
將10倍高濃度透明質酸,
利用革命性設計的滴管導入肌膚填充面部肌膚飽滿感,重塑年輕。
針對部位:蘋果肌,面頰虎紋,下巴輪廓


呢枝精華可以以針筒型式去設計,可以在不接觸產品之下
將十倍的透明質酸慢慢地滲入你認為需要的地方
如眼肚位置,下巴位置及蘋果肌等等的位置
只需要輕輕一按就可以汞出適當的份量再進行按摩
記得係QQ 的Youtube 片入面更加可以豪一點對自己
把那些暖暖的眼膜敷在自己的面部上
因為可以把當中既精華更快更加地滲入肌膚底層


當然搽完了精華後又怎少得搽上了眼霜呢?
說真的它家的眼霜當中紅色包裝的是小妹極力推薦給朋友的
然而今次要介紹的就是同精華同系列的眼霜囉
活力緊緻 透明質酸 充盈導入眼霜 $215/15 ml(建議零售價)


今次的眼霜就是跟我介紹的不一樣,
它的刷頭就是軟膠質地,加上有一點水水的眼霜
也因為它的質地令推眼霜的時候也不會有拉扯感


首先把眼霜塗在眼肚位置,然後就可以利用當中的眼霜頭部設計
亦可以利用手指慢慢地按摩令眼霜更加吸收一點tim


最後又怎少得了最後一款要介紹的面霜啦
充盈導入霜 $245/50 ml (建議零售價)

我自己的方法就是把面霜搽在臉上的五點
然後就可以每點重點地按摩.由其就是你想是V 面的位置
更加要努力一點地按摩嗎,那既可以令V 面更加突出
然而令當中既透明質酸Keep 住滲入肌底內
最重要它沒有太過香的味道在產品內,要是我應該會放棄它的
也許早前的天氣也蠻乾的,我按了一陣就已經完全吸收


未知道大家會否對於我今次介紹的產品有興趣
對於小妹而言今次的充盈導入精華
絕對是驚喜之作,不會太水的精華搽在肌底內
是極快地吸收,由其在蘋果肌的位置要汞了兩次呢
加上了面霜也沒有太過淋的感覺,也許我真的蠻缺水嗎?

或者大家話即使想試,但係個價錢真的有點貴嗎?
但係我想同大家Share 既就係由即日開始直到18/2 
萬寧、屈臣氏、莎莎及卡萊美既分店都可以以
$179 蚊購買到我今次介紹既系列產品
當買我介紹既呢枝精華都抵呀係唔係?

如果對今次小妹介紹既產品有任何既查詢
亦可以到它家既專頁查看一下的
L’Oréal Paris FB : 

L’Oréal Paris各專門店、萬寧、屈臣氏、莎莎、主要超市及藥房發售。

顧客查詢熱線 : 2828 1437

L’ORÉAL PARiS專門店:

沙田新城市廣場1期479A店
屯門鄉事會路83號V City MTR層M-V7 & V8店
上水龍琛路39號上水廣場2樓268 – 269號

L’ORÉAL PARiS專櫃:

旺角朗豪坊BEAUTY AVENUE
尖沙咀海運大廈FACES
屯門AEON


希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^



















留言

熱門文章