可當假娃娃眼的3D完美睫毛組合,卻不會進入我的化妝袋~

我想而家多數少女們也懂痴假捷毛,真心覺得而家D 妹妹仔真係好勁好叻,十幾歲已經化得個妝好靚
但係我呢個中女卻近這幾年才正式懂化妝及懂痴假捷毛
不過其實唔講唔知痴假捷毛會令眼皮鬆弛之外仲會有機會有細紋tim~
所以而家也開始減少痴上睫毛呢唔知會唔會也擔心呢個問題呢?

不過我相信冇一個女仔唔貪靚,冇一個女仔唔想自己隻眼大既,除左眼線可以幫助隻眼大d 之外,當然係長長既捷毛啦
但係我就冇呢個咁好既優良傳統,但係而家我有法寶~佢就係彩豐行新推出既WOW 3D完美睫毛組合啦



既然講得係組合~當然唔係一枝咁簡單啦,佢係一盒入面有兩枝架
分別就係一枝睫毛液一枝係增長劑啦我覺得分開左兩枝有好有唔好,
最大問題係容量一定唔會比另外一枝分薄左~~



先來介紹一下捷毛液先,佢是較高身的那一枝~那個頭方面也有特別設計的
它是上身短長下會有點長的~已經掃上捷毛上簡潔方面~
如果你不是太想增太長的話,當妳查兩層已經好豐滿好足夠~





另外當然也要介紹我地最重要既主角啦~佢就係增長液啦~~
佢就係其實係短的那一枝,而其實佢唔算係液體庄~有點毛毛的樣子
但係唔好以為佢係毛毛就冇料到~~你記得望埋我既示範啦真係要...

]

看得出有分別嗎?當然你或者會講你第一張有冇畫眼線囉~之後有畫囉~
其實係第一張~我左邊冇查任何東西啦
第二張我是查了一次捷毛液一次增長一次捷毛液~
第三張就是前前後後查左二次的效果



再來看真一點~分別既效果好嗎?
沒有做什麼化妝時,眼部是完全沒有神的一樣~
化了妝是有神了很多而且捷毛增長是令眼睛更加大大的~



來一個側面的睫毛效果~~像娃娃嗎xdd



再看一下我的真實長度吧,你認為真的夠長嗎?好看嗎??


不過雖然這麼好的捷毛組合也不真的是我的茶,雖然說它真的可以把我的捷毛弄得很長長的,
也很防水防油~我跟曚曚出了一整天街也沒出現什麼問題,沒有變熊貓眼的一樣
但係我略縑它實在太麻煩了,原因是~
第一)如果真的拎出街化妝的話真的蠻麻煩,始終我相信有不少女生也會最後的一刻才起身上班,
但係又要刷牙洗面換衫加化妝根本就唔夠時間,好多時~聽到唔少人講好多女生在車上化妝
假如我也是其中一位~我不會選這一枝~因為不夠方便~要袋兩枝係化妝袋~化妝袋總是愈少東西愈好嗎

第二)使用方法真的有點煩,因為先要查上睫毛液~再查上那些"增長液"再查上睫毛液~不好意思我真的是懶女生,
我真係覺得好麻煩~如果想整得好長既話真係要哂好多時間~同埋唔知係我個枝係咁呀,定係佢本身真係咁,
佢甩毛甩得真係好勁~~~因為我單單查係眼既時候已經甩左唔少係下眼袋位置~
或者你睇相覺得係捷毛液~實際係個d 毛毛黎架~

雖然我講呢個組合咁差,其實佢都有好既地方,我最愛都係佢個枝捷毛液因為佢快乾防水防油~
當然你查幾層既就唔會好快乾啦係咪先?不過佢都真係令到我d 捷毛會廷左蠻不錯的,

最後我也要感謝"彩豐行"PR 給予我這次的試用機會,或許今次的文章會令我有機會失去再試用它家的其他產品
但係我也想把我作為用家的心態講比大家知道,也希望它家會把這款捷毛液改良一下,但係我也會Keep 住支持它家的產品
始終它真的是唯一在港生產的美容產品公司呢~~

我對這件產品整體打分:*** 

希望你們喜歡我今次的介紹,喜歡的話給我一個留言吧,你的留言是我打文的動力呢!

如果你覺得我打既文係有建設性亦有興趣會留意到我動態,也希望你給我一個Like!
AngelBaby。 In The Beauty World | 宣傳你的專頁
    

多謝收看~~~ 




留言

熱門文章