當止汗劑遇上美白成份。當我遇上Dove Ultimate White ◕‿◕



夏天,個個都話要美白,面又話要美白,身體又話又要白,
而家仲要講埋比堅尼位都美白,咁仲咩地方仲要白呀?





就係同比堅尼位一樣咁重要既部份,你既腋下(俗稱: 隔肋底/加拿大),
或者有人會話其實個度都要美白?唔係應該要脫毛先岩嗎?

老實說的,我個人認為腋下較比堅尼位更需要美白,

原因就係我自己覺得我會穿起小背心的機率多過我著上比堅尼





不過對於呢個部份我覺得美白唔係最重要,反而體味仲更加緊要..由其而家係出汗最多既時間
有睇開我既Blog 既朋友都會知道我係行路番公司架,係呢d 天氣真係唔洗十分鐘就已經標哂汗


夏天我必要既產品除左係防哂之外,最重要既係止汗劑!!!

今次想介紹一下Dove 新推出既<淨白美肌止汗香體系列>



先來介紹淨白美肌止汗香體系列噴霧裝 ~<$33.9/ 枝>



Dove 其他產品真的用過不少,反而止汗劑真係第一次使用,

加上今次仲要係可以7日可以美肌止汗係唔係好吸引呢?

其實大家都會問止汗劑點解要美肌呀,不如我地諗諗呀,

如果你穿起小背心或者著住一件好Sexy 既三點式既時候,

舉起隻手Say Hi 個陣,即使你有脫毛,但係見到你腋下鞋恰恰,又一撻二
撻黑色印咁,

真係見到都唔開胃~但係而家有佢,就可以暫時有體味之外仲可以
美肌



其實每次離腋下15cm 噴一噴就可以啦,我覺得佢味道真係幾濃下,所以即使Keep 一日也沒有問題
不過假如你係好大汗人仕呢,就真係要Lunch噴多一次啦~
但係對於我黎講,起碼行番公司又熱又哂又出汗既時候,我番到公司都未出現汗味問題
有時同事仲問我,你噴左香水呀所以唔洗太擔心會好濃既味啦
另外噴出黎唔會有白色既粉末,所以唔洗擔心會攪到D衫變左色啦



再介紹淨白美肌止汗香體系列 ~<$33.9/ 枝>
說真的,我真係好唔鐘意用走珠裝,因為買親就真係自己獨家使用,
如果有另一個人用過之後,都唔知仲Keep 唔Keep 住用佢好
即使另1個人係你親人也好-口-
不過雖則佢唔可以同家人Share 使用,但係今次Dove呢款走珠式真係好輕巧
即使放係手袋入面都唔會覺得重,發覺有d體味走出黎個陣,即刻去個廁所碌一碌
咩怪味都可以即刻冇哂啦



係腋下每邊碌兩-三下左右就攪掂~走珠式既止汗劑比起噴裝就就冇咁多水份~
但係就會令肌膚滑好多~同埋衝擊冇噴裝咁大~當然睇下你自己想要點樣成份既止汗劑~


除左介紹新品之後,我都想玩一個小測試~就係將家入面既噴劑止汗劑黎個大測試
我會用上四枝不同品牌既止汗劑做測試,比試既分別就係味道,乾爽度,滑肌度同衝擊度既
(請留意: 準則就係以小妹做主,未必代表全部人的,)



先比較噴口及按制位邊個較易按的
咁個人認為其實四款也算差不多,但係品牌B 會有防滑按位,而Dove 則有軟膠可以防止滑手
所以個人認為品牌B 同C 可以打成平手的



再來一次過比較乾爽度,滑肌度同衝擊度~請先看下圖




乾爽度真係一望就知係品牌A 最快一噴即爽~
而潤肌度就當然就真係Dove 個一枝既~
衝擊度最大既其實就係品牌B,可以睇到我隻手一噴就已經紅左

來個小小總結: 係四款止汗劑入面說真的,我最喜歡真的品牌A ,或者係私心也好
因為佢不論係味道持久,同乾爽度真係好Good 由其我要做運動既時候
不過即使我覺得佢咁好,其實佢好易堵塞左毛孔,因為我好幾次都試過因為噴左之後會有D 黑點走左出黎
我給它 ✿✿✿✿



而品牌B 就是妹妹購買的,說真的...曾經我也以為呢個品牌會好好用啦,加上佢同Dove 也同樣擁有美白腋下既功能
但係由我試係手既衝擊力開始,我已經對呢個品牌好反感,點解我同樣以同一樣既距離就只有它一枝令我手紅左?
同埋佢噴左係手既時候我會Feel 到"那" 痛...不過係腋下就沒有出現呢個問題,
但係香味係完全唔覺,我都懷疑究竟佢做唔做到香體功效呢?
我給它✿

而Dove 呢,味道方面我也覺得好持久,不過就唔會停止出汗,因為我都用左幾日,腋下都係會不斷出汗,
但係唔會出現體臭問題,同埋即使你用剃左腋下既毛毛噴左Dove 都唔會Feel 到好痛~
同埋都未見到會令毛孔堵塞情況,不過只限於小妹既試驗,不代表所有人!
我給它 ✿✿✿

品牌C 就簡單說是So Far So Good 啦,味道也算長久,但係不是最好,
止汗問題亦可樣不能止汗~個人認為適合唔算大汗人仕

如果你就係一個大汗人仕~我建議你使用品牌A 
但係如果你同我一樣唔算大汗人仕,只係想防止體臭問題,我建議你使用今次我介紹的Dove Ultimate White系列

唔知你又打算點揀呢?不如講我知啦?

希望你們喜歡我今次的介紹,喜歡的話給我一個留言吧,你的留言是我打文的動力呢!

如果你有興趣會留意到我動態,也希望你給我一個Like
如果你有微博,都請關註我: 
 http://weibo.com/siuangel 

     



 















留言

熱門文章