係夏天唔想做黑妹?當然唔少得一枝好既防曬啦~

夏天就是猛烈的陽光,就是要走到沙灘嗎?總是要Show 出小蠻腰嗎
不過我都唔知有幾耐冇去過沙灘玩啦,因為我冇小蠻腰~~
但係唔知你會唔會有咁既心態就係去沙灘玩/行山先會查上防哂呢?
認真的,早兩年前我真的是咁諗....唔係去游水唔係去行山我洗咩查防哂咩?

但係近呢兩年我發覺我d 手手腳腳真係黑得好快,最大問題黑都算啦~
但係黑到唔平衡呢因為我隻手黑到一達達啦好鬼肉酸呀~~
加上而家係行路番公司,其實唔係好遠都係三十分鐘左右,但係呢三十分鐘起碼有二十分鐘係冇瓦遮頭




加上最大問題就係我呢個人仔真係好唔鐘意拎傘~唔係落雨我一定一定唔想拎住把傘~
但係猛烈既陽光真係令我好辛苦,但係你話面就會查下防哂o者~但係你話手手腳腳都唔會點查架嗎
加上有陣時會著下d 背心仔咁,d 心口位都會哂黑架~~~所以而家我決定一定要查防哂~~~


\

之前我一路都唔查就係因為覺得d 太陽油好鬼痴淋淋,又一陣陣太陽油味,真係好唔鐘意呢個感覺
所以我都好唔鐘意查太陽油但係今次我遇到呢枝防哂令我對太陽油有d 改觀~~
或者係大家既心目中太陽油當然係白色液體庄架係咪先?但係今次我呢枝呢,都係白色但係係膏庄

今次既主角就係"  Ocean Potion 抗老化防哂乳70度" 




或者你會見到抗老化就會覺得"下?我呢D 年紀唔洗抗老化架嗎?"
但係其實唔關老唔老化問題係成份既問題架o者~~不如等我講下今次呢枝防哂有咩成份啦
呢隻防哂乳當然會岩哂所有皮膚使用啦,仲有維他命A,C,E同D 仲有Seaplant 萃取精華


其實要揀一枝防哂乳唔係以為度數愈高就叫愈岩架,因為度數愈高只係可以時間愈長
當然要理解番自己係咩種類而揀選番幾多度既防哂乳




而我自己就係種類四 "低度哂傷,容易曬黑" ,所以最少一小時係要用SPF 4 度,而5小時就需要SPF 15度


其實除左要了解自己係咩皮膚性質之外,其實仲有好多因素會令皮膚哂傷架~想知道係咩野?唔好錯過我以下既資料啦
仲有呀!!!唔好以為去游水/去沙灘浸係水入面就唔會哂黑呀,其實最易哂黑既地方就係係水入面呀!!!
因為係水入面會提高左40%女既陽光濃度~~所以鐘意玩水上活動既朋友們真係要留意啦




如果有留意開我FB 專頁既朋友都知道我早前去左幫同事做一做攝影麻豆,認真的我不是專業~但係影一影相其實都好易哂黑,
所以我今次影相之前我都有查番D 防哂乳為自己既肥手做一做保護~唔想再Keep 住一達達啦真係



其實我之前已經將隻手哂黑左好多架啦~所以而家只係唔想再黑落去~



所以要急救之前一定要係哂前30mins 一定要查定防曬先,而份量就係需要相中既份量其實已經好夠~仲可能有多tim,
不過多唔緊要~最重要係我好鐘意佢隻味呀
因為佢係有淡淡既橙味,同埋完全唔痴淋淋又唔難推啵~堅正呀>w<你又睇唔睇得出下圖既相我係有查防曬呢???



比我再自戀一下即使而家叫我同陽光玩遊戲~再做多幾次既麻豆



訓埋落草地~坐埋落地下~我而家都唔會驚哂傷又哂黑啦~~~~


嘻嘻~我自戀完啦xdd 今次呢套相我自己都幾鐘意因為影得我好廋
不過呢次我都冇補過d 防哂,反而不斷噴蚊怕水同查無比敵~~~
足足影左五個幾鐘頭~由下午二點幾影到夜晚成八點幾,黑就真係冇黑啦~
雖然係有痴淋淋~但係絕唔關係防哂既問題,係因為真係好熱同好多汗~
最重要係連我個公主病妹妹都話大愛呢隻防哂~因為佢靜靜雞帶鬼左我枝防哂去左長沙啦~因為我同佢都好愛呢枝擁有橙味的防哂~

希望為大家介紹一隻味道不錯的防哂乳,而大家也會喜歡啦~不過都要提提大家,如果大家去左沙灘/行山去大型主題公園去玩既話,可能有機會都會哂傷架~
如果真係Feel 到自己而家回家後面仔紅紅~手手腳腳都紅哂既話,記得要查番d 蘆薈膏呀,咁就可以減低變黑既機會架啦~
而Ocean Potion都有呢d 蘆薈膏架~咁就可以防曬同時保護啦~~~

如果你都有興趣想買呢個產品?可以到全線到萬寧,屈臣仕同Sasa  有售
亦可以到呢個網頁睇番所有產品既資料: http://www.oceanpotion.hk/chn/index.php


希望你們喜歡我今次的介紹,喜歡的話給我一個留言吧,你的留言是我打文的動力呢!
另外小妹的Facebook 專頁開通了,如果有興趣留意我的動態及文章發布可以給我一個Like 呢^^


   













留言

熱門文章