柔道可以強身健體之外,仲可以打敗痘痘?

柔道,一個可以強身健體既運動,既可出身汗之如,仲可以自保tim,
我都覺得Sister 們真的要學懂一招半式
但係今日我唔係想介紹柔道既好處,而係我想介紹一件產品比大家認識,
同埋想同埋大家講.....其實柔道仲可以幫你激退你d 痘痘Tim 呀

(天音: 搵鬼信你咩,柔道關咩痘事呀,亂咁講!!!) 
我講真架~真係可以架~仲要係黎至日本架tim !!!
我想介紹既係 "JUDO全新配方極速抗痘系列" 既<特強純效痘痘消炎膏>



特強純效痘痘消炎膏 > 來自日本既產品,保証方面亦都唔洗我多講,
一定有咁既信心,另外佢包裝方面好簡約
因為佢係來自日本所以包裝上都係有日本字,雖然簡簡單單但係都睇到佢發行商係
"大板市中央區南久寶寺町2 丁目1番2號" →你地知唔知係邊呀? 
同埋仲見到個有效日期係2015/3/22 先到期,不過如果你長期都Keep 住用應該唔會拖到咁耐

0001

打開個盒就會見到呢個樽仔細細功能蠻多既
特強純效痘痘消炎膏 > 
其實佢仲有個幾貼心既地方架,平時我地查暗倉膏多數都係手呀,
但係呢個呢,佢有比枝小棒棒你架,又衛生又方便



再深入d 睇下件產品先,我都真係覺得件產品真係好貼心加好衛生,
我估好多人都會知道任何化妝護膚品一開之後如果冇一層隔膜呢,
其實都好易有細菌既存在,好似d 化妝品眼影為例其實好多都會有張膠片係度阻隔一下
,其實真係唔好多手掉走左佢呀,一來冇咁易氧化二來仲可以防止細菌既滋生
而今次呢款消炎膏同樣都做一個可以
防止細菌既滋生,因為佢本身有個膠既隔層係度,減少左空氣接觸既機會
拎開隔層之後你會見到有兩邊,一邊就係油份一邊就係膏部份,
記住一定要攪勻先好用呀,唔係就發揮到個功效架啦~



唔知點用?但係又想知有咩成份同功效?其實佢係盒入面有張說明書架,
仲好環保因為佢一張紙入面係有所有產品既資料
而我呢款消炎膏啦佢話可以消炎殺菌啦,仲可以收毛孔                                                             其實如果你有暗倉印都可以Keep 住查佢地,因為佢可以減退暗倉印




好似樣樣野都岩我咁WOR~~~同埋如果你朝早有化妝番工既姊妹們,即使生痘痘都唔洗驚啦
因為BA 同我講朝早都用得,只係查薄薄地一層又可以做到遮暇效果仲洗咩查遮暇膏XDD



一望到呢度有冇D 嚇親呀XDD 因為我第一次使用個陣又冇粒粒係面度,所以我咪想試下係唔係可以又收毛孔又可以暗淡番D 暗倉印嗎
我覺得自己唔似查左暗倉膏而係敷緊深層清潔Mask,因為佢係有始終係有色既,唔係透明~所以要留意呀!!



但係好景不常,我仲話冇粒粒生,點知隔左一日就出事啦,都唔知我呢排又捱夜呀,
定係因為親戚問題啦(但平時我係唔會肚痛同爆粒粒架
雖然個粒粒唔係好大粒係應該蘊釀緊出黎架,係有DD 痛但係唔大~
既然係咁,當然我要即刻試下個效果係咪真係咁Work 先
事實証明佢真係幾work ,只係三日就完全唔見個粒粒~最重要係連痛都唔痛咁先勁呀嗎xdd



總結: 我對呢個消炎膏真係一半一半~我覺得佢功能真係得既,真係好Work ,
起碼我蘊釀緊既暗倉都只係三日都可以完全消失
同埋D 消炎膏都好有淡淡既中藥味,亦唔會有拿唔係乾既感覺,
不過我就覺得佢質地方面就真係有D 唔太喜歡啦
因為老實講有陣時我洗完面查野個陣都未必即時訓教,
好似第一日查左消炎膏我仲要整下野先訓,真係成日唔記得自己查左野
半個鐘後都仲係未乾,攪到成隻手都係~
所以第二日再查個陣我就已經唔敢再做任何野即刻訓教~
不過都唔知係因為我自己查得太多定係點啦~不過呢隻痘痘消炎膏真係唔錯,
但係希望佢快D 乾就好啦XDD

除左"特強純效痘痘消炎膏" 之外其實佢地仲有其他產品架~
可以睇下以下既介紹~~全線雅施有售~~



希望你們喜歡我今次的介紹,喜歡的話給我一個留言吧,你的留言是我打文的動力呢!另外小妹的Facebook 專頁開通了,如果有興趣留意我的動態及文章發布可以給我一個Like 呢^^
  










留言

  1. Pandora 香傭講法文2012年7月12日 上午9:19

    好用咁喎
    [版主回覆07/13/2012 00:23:31]真係幾見效~但係唔見得人xdd

    回覆刪除
  2. 我以為真係講做運動XD
    [版主回覆07/15/2012 19:36:07]呵呵~~我呢個不懂xdd

    回覆刪除
  3. 呢個我好耐好耐之前都有用過,但對我黎講冇乜效
    [版主回覆07/16/2012 21:58:55]呢個我覺得佢唔會乾係最大問題~~
    你而家有冇用另一種既暗倉產品?有冇試過彩豐行個隻?

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章