減極肥都係冇結果?先了解肥既原因係脂肪定係水腫?

每個女仔對於廋身都認為係終生事業由其我呢個急切需要廋身既,當然好努力咁節食,做Gym ,食代餐查按摩膏乜都試齊,
不過廋身效果都係麻麻地,始終都唔會係一下就可以即刻廋到十幾磅,但係我近來發覺我不斷做Gym卻不會廋反而Keep 住冇升冇跌
但有一次我腳痛的關係,我沒有做二星期的Gym 反而同事們卻跟我說Baby 你好似又廋左啦

慢慢的,我就會買月票去做Gym,做夠後就會抖一星期,當給雙腳休息休息,也給身體慢慢調整~
但係有一次有個朋友跟我說,其實你都幾Baby Face啵,開頭當然以為佢話我Keep 住後生樣啦
點知原來佢意思都係想講我有BabyFat 架同埋我都係水腫一派架~咁唔通真係同我身體係一樣?因為水腫所以我做Gym 一停就會廋呢?

所以今次我就一於試下呢款<修妍百科既排水茶>



或者你會問咩係排水茶呀?'係唔係好似之前有個廋身烏龍咁架? 一包包茶包咁?
其實今次我呢款
排水茶 係沖劑就唔係茶包款黎既~


其實我都成日聽到有人話你係水腫啵,應該唔係有大量脂肪係身上面,咁究竟咩先叫做水腫咩先叫肥呢?
如果大佬你原來係脂肪而肥既,你飲極排水茶都唔會有反應架啦係唔係先?
所以要了解自己身體體質而作出適當既產品去使用,不如一齊睇下點樣先為之水腫啦
其實水腫既成因都係[血氣,淋巴循環不暢,體內既水氣停留係身體入面>
導致會眼皮面部.手指面部腹部,小腿,腳背,足踝腫脹浮聚~
我應該重左幾樣~眼皮之前化妝師旺旺都有同我講,其實你都係雙眼皮不過因為有D水腫所以唔明顯
雖然睇我面尖尖咁呀,其實係側面睇落真係幾腫下架~由其我前一晚唔夠訓或者飲左水,隻眼仲會更眼腫TIM~



係飲用呢個產品當然需要了解一下佢地既成份先啦,唔係真係唔知飲左咩落肚都唔知~



或者你睇完d 成份都唔知點解會可以排水?不如睇下生物科技研究院研製既野啦~
首先有其中三項食材<車前子,薏苡仁同埋芹菜籽>就可以幫助快速排水既,以下就係單單一個成材就可以可以有咩功效~


當然要了解番呢件產品既營養成份先啦,唔係一路一排水原來個脂肪量好高咪出哂事~
但今次呢個排水茶係完全0脂肪啵~~~同埋仲有教埋你點樣去飲呢個
排水茶tim~~~



講左咁耐d資料性既野你都悶啦係唔係?資料性就唔講咁多啦好冇
一於拆個盒睇下入而有d 咩先啦?咁其實一拆開個盒就會見到盒入面會有十條既沖劑
咁都夠飲十日既~不過如果你想快d 見效d 既,最好呢當然係一早一晚各飲一次啦!!!



沖劑方面就係咁,帶點啡黃色既粉狀~倒出黎個陣就已經有少少中藥味


當我以為呢個排水茶用室溫水倒入去就攪勻飲啦,點知一倒左一半就Feel 到唔對路...
點解會一舊浮左起既.....點知.....真係出哂事~當然我都有飲既不過好奇怪囉

第二日我就已經冇咁蠢啦我今次先用左熱水沖左先~~就終於唔出現一舊舊既問題啦

當開左熱水個沖劑之後,就可以加番室溫水啦~我建議唔好落冰水~因為對女孩子真係勁唔好

雖然有d 中藥味~但係飲落一d都唔覺,仲好好味Tim 架~


小小總結: 呢個排水茶我連續飲左十日,除左味道都真係幾好味,有少少帶甘但絕對唔苦,但係我盡量都係朝早飲,因為飲左佢之前真係勁多小便去呀,平時我番工一個朝早可能食左碗麥皮,飲左杯咖啡加多一杯水/茶啦~最多一朝去兩次廁所!不過自從飲左排水茶之後差唔多每朝起碼都去3-4次,最重要係個人唔會咁攰就真,飲左咁多日,我第四日開始完全冇掂過咖啡黎提神,當然你冇可能成2-3點先訓啦,最重要我覺得自己個面好似仲尖番d 啵~~
唔知你地又覺得我有冇廋到呢xdd 講個小咪咪大家知~我呢個七月停左冇做運動~我冇肥到仲尖左我真係勁感動架
其實呢個排水茶最好既功效就係一早一晚咁飲架,不過係因為我怕夜晚會去廁所
不過我好記得有一次我朝早趕住出門口唔記得左飲完先出門口,夜晚番到屋企先補番飲~但係出奇地我唔洗夜麻麻去廁所,一覺訓到天光XDD
黎緊我會再試下Keep 住一早一晚咁飲睇下仲可唔可以廋落去先



睇完我既效果都覺得好有興趣試下?快d 去萬寧揀啦~只需要百幾蚊~就可以去水腫又唔苦又健康你唔會錯過卦?
希望你們喜歡我今次的介紹,喜歡的話給我一個留言吧,你的留言是我打文的動力呢!

如果你有興趣會留意到我動態,也希望你給我一個Like
如果你有微博,都請關註我: 

http://weibo.com/siuangel 

    


















留言

熱門文章