想唔想將三十種蔬菜同時食落肚◕‿◕一杯美禪食做得哂(送上試飲小禮)

認識既朋友或者有我專頁既朋友都會知道我為左要廋身,我而家朝朝既早餐就係食麥皮
由一開始溝咖啡粉黎食,到慢慢轉左用提子乾,直到而家我係用水溝就咁食~
不論同事定朋友都話我~你點食架成pet 屎咁樣,我次次都答~就係咁食囉幾好味呀XDD



加上我又要廋身減肥去影婚沙相,不過近來隻腳好唔聽話,又開始痛番所以都停左成兩個星期
仲要上個星期我的男友生日啵,我揀左同佢去黃金海岸酒店食自助餐~可惜佢肚仔唔聽話係咁唔舒服
攪到我為左唔想哂左呢餐自肋餐我就不斷不斷不斷咁食~仲有呢兩個星期都食多左好多野
到我肚仔都脹左不少tim呀,完全將之前既努力白費>.<但係而家夜晚唔食飯到訓教又會好餓啵...咁點算好呢?


對於減肥除左做運動之外~係我既心態入面只會係節食,食麥皮做早餐,同埋唔好食咁多肉類....而從來沒有想過食代餐呢家野
因為我身邊既同事都有食代餐廋身,說真的....她沒廋不但止,仲成日叫好肚餓~最大問題價錢也不平卻沒有效果
但係今次我試左呢個新代餐" Dr.Ci:Labo美禪食" ~好似有D 唔同咁啵~


今次呢款Dr.Ci:Labo美禪食足足有齊三十款蔬果呀,岩哂D 唔鐘意食蔬菜既人仔,包括我XDD 但係我而家都有食架啦
想唔想知包括有D 咩呢?包括有五大類分別有穀類,雜糧類,豆類,蔬菜類同水果類~仲有五款唔同成份tim 
仲有呀一包都係得54.8Kcal咋,所以唔洗擔心食得太多,又可以廋身何樂而不謂呢係咪先?



想唔想知自己岩唔岩食呢個Dr.Ci:Labo美禪食?不如睇下呢個表入面你有幾多樣中呀?
我都好多樣中啵xdd 第1,2,3,7,8 都岩我而家既諗法!!!!



愈睇愈覺得自己好岩飲呢個代餐呢?不如我為大家拆解下呢盒Dr.Ci:Labo美禪食係點架先,
咁一盒入盒入面有成30包既,而盒面其實都有齊30種咁多既成份



當然唔少得要睇番佢既成份啦,我呢盒既代餐就係2013.10.28 
仲有教番你點樣用番呢個代餐~你可以用豆漿,鮮奶或者水~但係記住起碼要200ml 或以上既份量



再睇下盒入面架啦, 一格有10包~~三格就係30包啦xdd
你可以一日食一包,但係最多只可以食兩包....唔好連續三餐都飲代餐呀!!!



雖然佢話每日可以飲一包而最好係夜晚個陣飲,但係我都係揀左早餐黎飲....因為我唔想再聽到
"呢Pet 咩黎架.....咁肉酸,你咁都食得落.." 所以我改左飲呢個做早餐啦~
而我早餐就用左豆奶溝上美禪食沖黎飲~


先來睇下美禪食既樣子先,其實佢以粉庄為主,以黑糖的味道又幾好香wor xd



我既第一餐代餐就完成啦,其實你或者都會望到好似有點黑色一點點浮左係面度~
放心沒事的,是因為係其中既成份好似黑芝麻個d 等等...



除左係早餐食用之外,我當然也試試在晚上飲用啦,其實是我家媽媽沒有煮飯xdd
才決定飲一包代餐做晚餐~其實正因為我懶xdd 
同樣啦,我都係用番豆奶黎沖黎飲但係今次係飲凍既豆奶啦~~
唔知豆奶加上美禪食係咪產品有d 化學作用,愈攪愈香~~



係夏天飲d 凍野真係好鬼正,又涼浸浸又可以飽肚
不過記得一定要一次過飲哂唔係既話,就會變左一舊舊架啦



其實我早餐個次同今次都有好多既一舊舊,而我都係再加水溝埋黎飲~
如果d 一舊舊都係唔溶既話,我都係食埋落肚架啦xdd始終係飲得架嗎xd


食左大約7-8日左右,說真的將代餐真係代替了正餐真的是不可能對於我而言~~
因為好似早餐咁講,平時我早餐食麥皮真係都成12點先肚餓~但係今次呢個代餐反而10點幾就已經好肚餓
仲要搵餅食番先頂到食Lunch個陣~或者我真係太大食啦所以做正餐唔得,反而當係Tea Time 個陣仲可以xdd

雖然對我黎講做代餐就真係差dd,不過佢味道真係唔錯啵,又好香既芝麻味,飲落口又唔會好難入口
不過經過我用過室溫既豆漿,雪左豆漿仲有用溫水黎飲既效果之後,我反觀覺得用室溫既飲品黎沖係最好
因為飲雪左落雪櫃既豆漿會梗加令d 代餐會更多一舊舊,用熱水溝左出黎仲衰-口-成杯野飲都係一舊舊
所以各位有興趣既朋友真係有興趣試呢個代餐既朋友千祈唔好學我咁溝熱水食xd

不過雖則佢唔名飽肚,但係真係可以令我日日都有便便呢個係我最驚喜既地方,所以我而家就會將佢代咩替咖啡黎飲,作為早餐既飲品
而家$290/30包~雖然貴左d 但係有得日日去便便你話邊度搵先?仲有而家佢地店鋪都做緊20蚊3包既優惠~只要Like 左佢地FB 專頁,或者關註佢地既微博都可以有呢個優惠,歡迎到以下店鋪購買啦~~~



唔知大家對於我呢個代餐有冇興趣呢?如果有既話我送出四包,每人一包試飲~好唔好?
如果有興趣既話,快d Like 一 Like 我既專頁

https://www.facebook.com/angelbabyhome 
~記得係呢件產品既相入面留言

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=305566549539503&set=a.202312866531539.43863.201619409934218&type=1&theater 
"我想試飲DrCiLabo 美禪食"
由今天15-22/7 可以參加,我就會係23/7係 專頁個度公佈架啦~~~



希望你們喜歡我今次的介紹,喜歡的話給我一個留言吧,你的留言是我打文的動力呢!
另外小妹的Facebook 專頁開通了,如果有興趣留意我的動態及文章發布可以給我一個Like 呢^^

  























留言

熱門文章