鮮花‧天然‧藝術。成就了不一樣的『Fresh 』



如果我給你一個Fresh字,你會想起什麼?清新?清爽?或許我早前也會跟你想的是一樣的,
但係由今天起,我看到這個字 Fresh 就會起一個高貴的品牌[Fresh]

還記得我上一篇文說過我要去一個好重要既約會嗎?因為我跟
[Fresh] 有個約會呢
其實係呢個約會之前,我真的對呢個品牌完全係零認識,正因今次Event 後我會愛上這個貴族級的品牌
今次活動地點是在於金鐘 Lap concept,對於我呢個新界人黎講,莫講去金鐘,就連香港區也少去,
但這個Lap concept卻令我眼前一亮,開揚的美容地方容納著不少品牌的地方~
[Fresh] 亦係呢度開了它家在香港的第四間分店,早前的三家分店也是在連卡佛呢~

你知道[Fresh] 其實是適合由25歲到4x 歲的女性使用,亦有不同的Line 配合不同年紀不同需要使用既
好似左圖的Age-Delay 是適合年紀會比較大的女仕使用,而右圖就是美白系列呢~


還有自助調制的香水~可以調制自己喜歡的香水也是一個不錯的地方呢



介紹了不少系列是時候認真地介紹一下它家的產品嗎,你也會有興趣知道嗎?
先來看一看這是它的黑茶系列~



當然唔少得既仲有佢地既皇牌玫瑰 啦~
佢地成份天然有機唔會加上任何香料,敏感人仕也岩用架~



仲有它家第一件產品肥皂,連包裝也很美,即使你買了唔捨得用佢,仲可以放係衣櫃入面,d 衫都會好香架>w<


另外Fresh 亦提供一個小小的茶點的,我最喜歡是它給我們的花茶,好好味呀>w<(天音: 正一為食鬼)



說過了不少系列產品當然也要說一下它家的皇牌產品Mask 篇
其實我呢就真係好懶,我只係鐘意敷d 紙Mask ,但係經過今次Event 我發覺原來Fresh的Mask 比我用開的更保水
好似呢款Rose Face Mask 咁,雖然樣子絕不討好,但係功能上一定令你愛上它
佢地會以50%玫瑰水+
帶有碎爛的玫瑰花瓣仲有加上青瓜足以令皮膚保水又夠清新
其實你一開個Mask 就Feel 到陣陣玫瑰花香,查上手也Feel 到涼浸浸的
只要敷上10mins 就可以清洗架啦,不過要留意一個問題就係,可能你第一,二次敷係面個陣會覺得有點刺痛
唔好以為係感敏或者唔岩自己,係因為你皮膚缺水或者超級乾就會出現呢個問題,當你連續咁敷呢個問題就可以解決囉
都係好擔心既話,唔緊要....薄薄的塗一層就可以啦~這個Mask 保水效果係如何?我可以答你,我敷係手上面都覺得佢係白左d 架~仲會令皮膚滑滑tim~



而第二位皇牌佳麗就係Sugar Face Polish (
黃糖滋潤亮采面膜 )

其實我家也有一樽以黑糖作主打,但係我嫌它時間長粒子也較粗,雖然它說是在去黑頭的Mask ,
但在按摩的時候真的不好受,但這個Mask 卻令對糖類Mask 有點改觀
其實糖類Mask 都有一個功效就是去角質~而Fresh 就係以多種深層滋潤精華油,加上天然純淨的黃糖及野生士多啤梨研製以成 
一打開個陣就會嗅到有點像檸檬酸及士多啤梨的香味,剛拿起手時,粒子好像也較大粒,當時心諗"唉....又係咁既"
但係當按摩個陣反而沒有那種不好受的感覺,因為粒子已經慢慢地溶解了,可以先把它按摩後再留待面前5-10MINS~
咁就可以去角質同時又
滋潤肌膚 啦



最後既一位佳麗佢就係Fresh Black Tea Instant Perfecting Mask 黑茶瞬間修護面膜
呢位佳麗勁啦佢係一個集緊緻、保濕及修護等功效於一身的多功能面膜 
主要成分當然有黑茶啦,荔枝籽精華 仲有一樣我估都估唔到既食物可以做Mask 
佢就係墨西哥馬鈴薯萃取仲有清酒係唔係好估唔到有d 野食根本平時有食到但係Mix 埋一齊反而係咁特別?
仲有係經醫學實驗證明,使用Fresh黑茶瞬間修護面膜後6小時,肌膚仍能保持水嫩潤滑。質地輕盈透薄,幼滑如絲,瞬間冰涼滲透且氣味清香,為你帶來前所未有的清新感覺。 




輪到靚靚PR Lesley介紹將會推出既新產品~包括就係黃糖潤色護唇膏SPF15(珊瑚橙紅)同埋Umbrian Clay®意大利白泥控油淨肌精華



呢個Event 唔會單單係介紹新產品咁簡單既,仲有一個好特別既活動準備比我地,你又知唔知係咩呢?
係活動開始之前Fresh 叫我地每個人拎一盒寶箱,一打開真係好興奮呀~~
有一個皇牌Mask 同埋仲未推出市面既產品Tim 呀最開心既唔係因為呢d 貨品,而係.......我地有一個與別不同既活動呀!



有冇留意我呢篇文第一張圖係有花呢?除左Fresh 既產品係以玫瑰花作成份外,今次我地既活動就係學人插花啦
我地有請插花老師先教我地點樣整一個禮盒送給自己最愛既人/最重要既人



而她就逐步逐步教導我地點解整靚一個鮮花盒~



輪到我地做啦,上圖的是老師整既,而下圖就是我新認識的Blogger "月" 弄的,月弄得真美!!!



再看看我的作品.....簡直不可以登入大雅之堂呀=口=最後也有老師的助手幫忙再重新執過先得
你睇下兩個係咪勁大對比呢~^^所以我都係做唔到貴婦架啦~



一個咁特別既Event 當然要感謝Fresh 比左一個咁意想不到既活動,一個既清新又美觀仲要勁香既禮盒
亦要感謝
HKCOSME.COM x Fresh 給予我一個參予機會,可以認識了PR 
 Lesley ,MeiLing
仲有認識了新Blogger 朋友,真的很高興認識到你們每一位



最後Fresh 也送我們一個小小朱古力蛋糕給我們,第一天我真的不捨得食,第二天見到它開始溶了,
不捨得也要吃囉,但係真係好好味呀>w< 不會太甜卻好好吃~肥?不理了xdd



收到禮物後,回家第一時間我急不及待開了八月才推出的黃糖潤色護唇膏(珊瑚橙紅)
開頭我一查,我媽妹也說好紅耶.....其實我照相後也不是太覺得咁紅o者
最重要係好香好滑仲唔會痴淋淋既感覺,同埋以天然成份製造所以即使你冇落妝都唔會令咀仔有傷害架
有睇開我既Blog 都知我唔鐘意查唇膏,但係呢枝咁正既唇膏已經比我放入我既化妝袋啦~
要當貴婦的時候就由這枝唇膏開始囉~~話埋比你知,呢枝唇膏只係$210 咋~有興趣既可以到它家的四家分店選購
 


有興趣知到更多Fresh 既更多資料可到以下地方找找它們
fresh 官方網站 : http://fresh-hk.com/eng/index.html
fresh facebook : http://www.facebook.com/freshhongkong

另外它家的四個分店包括在國際金融中心二期連卡佛, 金鐘廊LAB CONCEPT,廣東道連卡佛,時代廣場連卡佛~
希望佢地會快d 進入埋新界市場,比我呢個鄉里妹唔洗次次去到咁遠先有得買它家產品啦:p

第一次認識了Fresh 已經不知不覺地愛上它了,我想我第一件想要的產品應該會是玫瑰Mask 因為我需要補水xdd 
唔知你又會唔會愛上這家品牌呢~^^希望你也喜歡啦

希望你們喜歡我今次的介紹,喜歡的話給我一個留言吧,你的留言是我打文的動力呢!
另外小妹的Facebook 專頁開通了,如果有興趣留意我的動態及文章發布可以給我一個Like 呢^^

AngelBaby。 In The Beauty World | 宣傳你的專頁
 













留言

熱門文章